Перегляд за Автор "Levkiv, M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток клінічного мислення у студентів-іноземців англомовної форми навчання у субординатурі шляхом креативного підходу до проведення практичних занять(Міністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України», 2014) Гасюк, Наталія Володимирівна; Ступак, Олена Павлівна; Левків, Мар'яна Орестівна; Бойченко, Ольга Миколаївна; Gasyuk, N.; Stupak, E.; Levkiv, M.; Boychenko, O.Наявність клінічного мислення є невід’ємною складовою свідомості студента медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, стоїть відносно студентів-іноземців англомовної форми навчання. Враховуючи той факт, що наряду із загально стоматологічними знаннями фігурує питання саме лінгвістичні аспекти медичної термінології є бар’ єром на шляху отримання якісних знань та набуття практичних навичок. Запропонований авторами креативний підхід до проведення занять зі студентами англомовної форми навчання в субординатурі забезпечує як поглиблення клінічного мислення, так і розмовне мовлення, оскільки потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та чіткої співпраці із викладачем та пацієнтом; The presence of clinical thinking is an integral part of consciousness medical students. Particularly acute is the issue as a question of quality of education is relatively foreign students english language learning. Given the fact that along with general knowledge of dental question is precisely the linguistic aspects of medical terminology is a barrier to obtaining high-quality knowledge and practical skills. The authors propose a creative approach to classes with students of english learning in subordinate provides both a deepening of clinical thinking and spoken language and requires the expression of an opinion in terms of students during class and clear cooperation with the teacher and patient.