Перегляд за Автор "Litovchenko, I. Yu."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pathogenetic prevention of prosthetics stomatitis in persons with internal diseases(Полтавський державний медичний університет, 2022) Dvornyk, V. M.; Marchenko, A. V.; Ponomarenko, В. О.; Kovalenko, V. V.; Litovchenko, I. Yu.; Teslenko, O. I.; Jerys, L. B.; Дворник, Валентин Миколайович; Марченко, Алла Володимирівна; Пономаренко, Віктор Олегович; Коваленко, Віктор Вікторович; Литовченко, Ірина Юріївна; Тесленко, Олександра Іванівна; Єрис, Любов БорисівнаPrimary and secondary prevention of prosthetic stomatitis in patients using removable dentures remains a topical and priority area of dentistry. The methods of prevention of chronic prosthetic stomatitis developed in the background of their internal diseases developed and tested by the authors of the article are effective, reduce the number of visits for prosthesis correction, are accessible and easy to perform for elderly and senile patients. They improve the adaptation of the oral mucosa to the basis of a removable prosthesis, adjust the general condition of the body and thus improve the quality of life of patients, as evidenced by the normalization of their psycho-emotional status. An individualized and differentiated approach to maintenance therapy prevents exacerbation of prosthetic stomatitis during the year in 78 % of patients.Документ Застосування тіотриазоліну в комплексному лікуванні хворих на пародонтит(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Скрипнікова, Таїса Петрівна; Розколупа, Ніна Василівна; Островська, Галина Юріївна; Литовченко, Ірина Юріївна; Розколупа, Олександр Олексійович; Скрипникова, Таисия Петровна; Розколупа, Нина Васильевна; Островская, Галина Юрьевна; Литовченко, Ирина Юрьевна; Розколупа, Александр Алексеевич; Skripnikova, T. P.; Rozkolupa, N. V.; Ostrovska, G. Yu.; Litovchenko, I. Yu.; Rozkolupa, O. O.Патологія тканин пародонту є однією з найбільш поширених серед стоматологічних захворювань і за статистичними даними зустрічається у 85% дорослого населення. Результати контрольних досліджень свідчать про доцільність включення тіотриазоліну в комплекс лікувальних заходів, які спрямовані на покращення стоматологічного статусу пацієнтів.Документ Особливості проведення клінічних розглядів хворих студентами-іноземцями на кафедрі терапевтичної стоматології(Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України», ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань, 2013) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Іленко, Наталія Миколаївна; Литовченко, Ірина Юріївна; Ніколішина, Елла Вячеславівна; Марченко, Алла Володимирівна; Петрушанко, Татьяна Алексеевна; Иленко, Наталия Николаевна; Литовченко, Ирина Юрьевна; Николишина, Элла Вячеславовна; Марченко, Алла Владимировна; Petrushanko, T. O.; Ilenko, N. M.; Litovchenko, I. Yu.; Nikolishina, E. V.; Marchenko, A. V.Випускники факультетів підготовки іноземних студентів, приступаючи до самостійної роботи, мають деякі труднощі, пов’язані з процесом адаптації до нових умов професійної діяльності. Така ситуація зумовлює необхідність наявності глибоких знань з клініки, етапів діагностики, диференційної діагностики та способів лікування стоматологічних захворювань. Метою навчання студентів-іноземців в субординатурі на кафедрі терапевтичної стоматології – є поглиблення теоретичних знань, набуття практичних навичок, підвищення професійного рівня та ступеня готовності лікарів-стоматологів до самостійної роботи біля крісла хворого. Формуванню позитивних мотивів навчання дозволяє проведення клінічних розглядів амбулаторного стоматологічного хворого. Такий спосіб аналізу клінічних ситуацій активізує навчальну діяльність випускників, допомагає їм глибше засвоїти теоретичні знання та удосконалити навички з питань діагностичного процесу, що так необхідно для підготовки висококваліфікованих молодих лікарів-стоматологів; Выпускники факультетов подготовки иностранных студентов, приступая к самостоятельной работе, имеют некоторые трудности, связанные с процессом адаптации к новым условиям профессиональной деятельности. Такая ситуация предопределяет необходимость наличия глубоких знаний клиники, этапов диагностики, дифференциальной диагностики и способов лечения стоматологических заболеваний. Цель обучения студентовиностранцев в субординатуре на кафедре терапевтической стоматологии – есть углубление теоретических знаний, приобретение практических навыков, повышение профессионального уровня и степени готовности врачейстоматологов к самостоятельной работе возле кресла больного. Формированию положительных мотивов обучения позволяет проведение клинических разборов амбулаторного стоматологического больного. Такой способ анализа клинических ситуаций активизирует учебную деятельность выпускников, помогает им глубже усвоить теоретические знания и усовершенствовать навыки по вопросам диагностического процесса, что так необходимо для подготовки высококвалифицированных молодых врачейстоматологов; The graduating students of faculties of preparation of foreign students, proceeding to independent work, have some difficulties, related to the process of adaptation to the new terms of professional activity. Such situation predetermines the necessity of presence of thorough knowledges from a clinic, stages of diagnostics, differential diagnostics and methods of treatment of stomatological diseases. By the purpose of studies of students-foreigners in clinical substudies on the department of therapeutic stomatology – there is deepening of theoretical knowledges, acquisition of practical skills, increase of professional level and degree of readiness of doctors-stomatologies to independent work near an arm-chair sick. Allows conducting of clinical considerations of stomatology out-patient forming of positive reasons of studies. Such method of analysis of clinical situations activates educational activity of graduating students, helps them deeper to master theoretical knowledges and perfect skills on questions of diagnostic process, that it is so necessary for preparation of highly skilled young doctors-stomatologies.Документ Особливості формування діагностичних та лікувальних навичок у студентів(Харківська медична академія післядипломної освіти, 2018) Рибалов, Олег Васильович; Сідаш, Юлія Володимирівна; Литовченко, Ірина Юріївна; Рыбалов, Олег Васильевич; Сидаш, Юлия Владимировна; Литовченко, Ирина Юрьевна; Rybalov, O. V.; Sidash, Yu. V.; Litovchenko, I. Yu.У статті висвітлені особливості формування та удосконалення діагностичних та лікувальних практичних навичок у студентів медичної академії при комплексній терапії пацієнтів з патологією тканин пародонта. Практичні уміння та навички формуються в процесі вивчення студентами теоретичного матеріалу, виконання різних діагностичних та лікувальних маніпуляцій, розв’язання тестових та ситуаційних задач. Майбутньому фахівцеві потрібні навички методів аналізу та синтезу, абстрагування й узагальнення, вміння робити правильні висновки, приймати обґрунтовані рішення в кожному конкретному клінічному випадку. Такий підхід до формування цілісних знань із розділу «Пародонтологія» є продуктивним ; В статье представлены особенности формирования и совершенствования диагностических и лечебных практических навыков у студентов медицинской академии при комплексной терапии пациентов с патологией тканей пародонта. Практические умения и навыки формируются в процессе изучения студентами теоретического материала, выполнения различных диагностических и лечебных манипуляций, решения тестовых и ситуационных задач. Будущему специалисту нужны навыки методов ана-лиза и синтеза, абстрагирования и обобщения, умения делать правильные выводы, принимать обоснованные решения в каждом конкретном клиническом случае. Такой подход к формированию целостных знаний по разделу «Пародонтология» является продуктивным ; The article presents an analysis of the peculiarities of the formation and improvement of diagnostic and therapeutic practical skills at the students of the medical academy in the complex therapy of patients with periodontal tissue pathology. Practical skills and abilities are formed in the process of studying the students of theoretical material, performing various diagnostic and therapeutic manipulations, solving test and situational problems. The future specialist needs the skills of methods of analysis and synthesis, abstraction and generalization, the ability to make the right conclusions, to make informed decisions in each specific clinical case. Such an approach to the formation of holistic knowledge on the section of periodontics is productive.Документ Роль типу реагування організму у механізмах розвитку дезорганізації сполучної тканини при стресі(1998) Тарасенко, Лідія Мусіївна; Непорада, Каріне Степанівна; Скрипник, Ігор Миколайович; Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Вакуленко, Світлана Володимирівна; Тарасенко, Костянтин Володимирович; Литовченко, Ірина Юріївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Непорада, Каринэ Степановна; Скрыпник, Игорь Николаевич; Петрушанко, Татьяна Алексеевна; Вакуленко, Светлана Владимировна; Тарасенко, Константин Владимирович; Литовченко, Ирина Юрьевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Tarasenko, L. M.; Neporada, K. S.; Skrypnyk, I. N.; Petrushanko, T. A.; Vakulenko, S. V.; Tarasenko, K. V.; Litovchenko, I. Yu.; Netukhaylo, L. G.