Перегляд за Автор "Lobach, N."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання нових інформаційних технологій у медичній освіті(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2008) Сілкова, Олена Вікторівна; Доценко, Володимир Іванович; Лобач, Наталія Вячеславівна; Силкова, Елена Викторовна; Доценко, Владимир Иванович; Лобач, Наталия Вячеславовна; Silkova, E.; Dotcenko, V.; Lobach, N.У статті розглядаються нові інформаційні технології навчання у медичній освіті, зокрема: пошукові системи, інформаційні, інтерактивні в залежності від виду навчальної діяльності; В статье рассматриваются новые информационные технологии обучения в медицинском образовании, в частности: поисковые системы, информационные, интерактивные в зависимости от вида учебной деятельности; The article deals with the new information technology education in medical education, in particular: search systems, information, interactive, depending on the type of educational activity;Документ Дидактичні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в процес навчання медичної та біологічної фізики іноземних студентів(Всеукраинская общественная организация Наукове товариство анатомiв, гiстологiв, ембрiологiв та топографоанатомiв Украiни, 2013) Сілкова, Олена Вікторівна; Тронь, Наталія Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ткаченко, Юлія Петрівна; Силкова, Елена Викторовна; Тронь, Наталья Викторовна; Ткаченко, Юлия Петровна; Silkova, E.; Tron, N.; Lobach, N.; Tkachenko, U.В статті розглянуті основні методи підвищення ефективності навчання студентів – іноземців медичних вузів, на прикладі дисципліни «Медична і біологічна фізика», а саме дидактичні умови впровадження мультимедійної навчальної системи в учбовий процес. В статье рассмотрены основные методы повышения эффективности обучения студентов - иностранцев медицинских вузов на примере дисциплины «Медицинская и биологическая физика», а именно дидактические условия внедрения мультимедийной обучающей системы в учебный процесс.The article deals with the main methods of increasing the efficiency of training students - foreigners of medical universities, on the example of the discipline "Medical and Biological Physics", namely the didactic conditions for the introduction of a multimedia educational system into the educational process.Документ Контроль якості навчального процесу на кафедрі медичної інформатики, медичної та біологічної фізики(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Сілкова, Олена Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Силкова, Елена Викторовна; Лобач, Наталия Вячеславовна; Silkova, Е.; Lobach, N.Розглядаються форми, принципи контролю якості навчання на кафедрі медичної інформатики, медичної і біологічної фізики, переваги та недоліки тестування у вищих навчальних закладах. Рассматриваются формы, принципы контроля качества обучения на кафедре медицинской информатики, медицинской и биологической физики, преимущества и недостатки тестирования в высших учебных заведениях. The article deals with the forms, principles of quality control of the training at the Department of Medical Informatics, Medical and Biological Physics and the advantages and disadvantages of testing control in higher educational institutions.Документ Методичні аспекти використання віртуальних інтерактивних платформ в організації навчального процесу у вищій школі(Видавничий дім «Гельветика», 2023-12) Ісичко, Людмила Володимирівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Саєнко, Марина Сергіївна; Isychko, L.; Lobach, N.; Sayenko, M.У даній статті проводиться аналіз різних можливостей використання віртуальних інтерактивних платформ, таких як Padlet, Jamboard та Miro, з метою оптимізації навчального процесу в умовах дистанційного навчання та організації двостороннього зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу. Автори висвітлюють та ретельно досліджують поняття "віртуальна інтерактивна дошка", а також надають зіставний аналіз різноманітних віртуальних інтерактивних платформ. Особлива увага в статті приділяється актуальній проблемі викладачів - організації ефективного двостороннього зв'язку між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Аргументується, що використання віртуальних інтерактивних платформ, зокрема віртуальних інтерактивних дошок, спроможне вирішити цю проблему. Серед переваг використання віртуальних інтерактивних платформ визначається залучення всіх учасників до спільної діяльності, активізація участі та співпраці викладачів зі здобувачами освіти. Однак у статті також висвітлені певні недоліки використання віртуальних інтерактивних платформ, такі як високі витрати, технічні вимоги та необхідність формування навичок користування ними у всіх учасників освітнього процесу. Автори підкреслюють важливість підготовки педагогічних працівників до використання віртуальних інтерактивних технологій в освітньому процесі. Автори статті закликають до активного розвитку навичок користування віртуальними інтерактивними платформами серед викладачів і вказують, що їх впровадження в навчальний процес сприяє не лише поліпшенню організації дистанційного навчання, але й збагаченню як дистанційного, так і очного навчального процесу вищої освіти. Також автори статті визначають напрямок поточних досліджень, спрямованих на вивчення впливу використання віртуальних інтерактивних платформ на освітній процес.Документ Організація самостійної роботи майбутніх лікарів на кафедрі медичної інформатики, медичної і біологічної фізики.(Vysokä skola Danubius, 2016) Сілкова, Олена Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Силкова, Елена Викторовна; Лобач, Наталия Вячеславовна; Silkova, E.; Lobach, N.У статті розглядаються питання поліпшення самостійної роботи з медичної інформатики шляхом вирішення евристичних завдань; В статье рассматриваются вопросы улучшения самостоятельной работы по медицинской информатике путем решения эвристических задач; The article deals with the issues of improvement of independent work on medical informatics by solving heuristic problems.Документ Технологія формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу(Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2014) Лобач, Наталія Вячеславівна; Лобач, Наталия Вячеславовна; Lobach, N.У статті розглядається зміст поняття «педагогічна технологія», визначені структурні компоненти технології формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів; В статье рассматривается содержание понятия «педагогическая технология», определены структурные компоненты технологии формирования информационно- аналитической компетентности будущих врачей; The article considersthe content of the concept "educational technology"; the structural components of the technology of forming information and analytical competence of intending doctors are defined.Документ Формирование информационно-аналитической компетентности будущих врачей средствами электронного учебно-методического комплекса("East West" Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH (Вена), 2014) Лобач, Наталия Вячеславовна; Lobach, N.; Лобач, Наталія ВячеславівнаУ статті розглядаються зміст понять «освітнє середовище», «електронний навчально-методичний комплекс» (ЕНМК). Визначаються основні структурні компоненти (ЕНМК), роль і місце його в формуванні інформаційно-аналітичної компетентності. В статье рассматриваются содержание понятий «образовательная среда», «электронный учебно-методический комплекс» (ЭУМК). Определяются основные структурные компоненты (ЭУМК), роль и место его в формировании информационно-аналитической компетентности. Maintenance of concepts “Educational environment”, “electronic educational and methodical complex” (EEMC), is examined in the article. Basic structural components (EEMC), role and place of him, are determined in forming of information and analytical competence.Документ Формування інформаційно-цифрової компетентності у студентів закладів вищої медичної освіти під час вивчення медичних інформаційних систем(Запоріжжя, Класичний приватний університет, 2021-01) Сілкова, Олена Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Silkova, O.; Lobach, N.Мета. Розкрити роль та значення вивчення медичних інформаційних систем у формуванні професійних умінь майбутнього лікаря. Методи. Для досягнення поставленої мети використані методи обґрунтування, узагальнення, систематизація теоретичного та практичного матеріалу. Результати. У статті розглянуто проблему формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх лікарів під час вивчання дисципліни «Медична інформатика». Показано, що формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів освіти є однією з важливих компетентностей для сучасного лікаря. Відзначається, що на сьогодні формування інформаційно-цифрової компетентності студентів є актуальною у багатьох країнах. Розкрито специфіку використання медичних інформаційних систем у практичній діяльності майбутнього лікаря. Визначено класифікацію медичних інформаційних систем в залежності від типу задач, які вони розв’язують. Висвітлено складники кожної із зазначеної медичної інформаційної системи. Зазначено, що використання медичних інформаційних систем є доцільним як у процесі організації та надання медичних послуг населенню так і при проведенні медичних досліджень. Окреслено типи медичних інформаційних систем, які безпосередньо сприятимуть формуванню професійних умінь майбутнього лікаря. У статті подається визначення поняття «медичні інформаційні системи» як системи, що включає у себе програмно-технічний комплекс для забезпечення процесів збору, зберігання і обробки інформації в медицині й галузі охорони здоров’я.