Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lysanets, Yu. V."

Зараз показуємо 1 - 20 з 96
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    A study of the effectiveness of distance learning at a medical university in Ukraine
    (Полтавський державний медичний університет, 2022) Morokhovets, H. Yu.; Lysanets, Yu. V.; Bieliaieva, O. M.; Stetsenko, S. A.; Shlykova, O. A.; Мороховець, Галина Юріївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Стеценко, Сергій Анатолійович; Шликова, Оксана Анатоліївна
    У статті проаналізовано досвід запровадження дистанційного навчання в Україні, досліджено ефективність онлайн навчання в порівнянні з аудиторною формою, розглянуто роль мотивації в процесі дистанційного навчання та фактори, що впливають на ефективність онлайн навчання. Метою дослідження є визначення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності дистанційного навчання в медичному університеті. Авторами проаналізовано результати анкетування 315 здобувачів медичного та стоматологічного факультетів Полтавського державного медичного університету другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти. Показано, що онлайн навчання впливає не лише на рівень мотивації здобувачів освіти до продовження навчання, а й на ставлення до майбутньої професії. Дистанційне навчання спрямоване на індивідуалізацію процесу отримання знань на відстані з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Водночас необхідно відстежувати результати навчання та досліджувати їх залежність від зростання популярності онлайн навчання у світі. Авторами розроблено анкету на основі моделі Дональда Кіркпатріка та застосовано методику вивчення фак- торів привабливості професії. 85,49 % респондентів відзначили своє загальне враження від організації дистанційного навчання позитивним (271 респондент), задоволені організацією дистанційного навчання у ЗВО – 74,13 % опитуваних, на питання «Наскільки ясно Ви розумієте, що роботи з отриманими дистанційно знаннями?» за шкалою від 1 до 5 (1 – не ясно взагалі, 5 – дуже ясно) респонденти розподілили свої голоси наступним чином – 1,58%, 7,26 %, 29,97 %, 43,53 % та 17,66 % відповідно. Результати опитування за даним питанням не корелюють з результатами тестового контролю, проведеного в межах опитування (r=-0,06010, р=0,2892). Експериментальна перевірка показала розбіжності між загальним враженням від організації дистанційного навчання здобувачів та рівнем знань, які вони засвоїли під час дистанційного навчання. Рівень, за яким здобувачі визначали складність роботи під час дистанційного навчання, не корелював з результатами тестового контролю респондентів (r=0,04745, р=0,4028), та віком респондентів (r=0,1379, р=0,0242). При цьому рівень володіння технічними навичками роботи з програмним забезпеченням, веб-ресурсами залежав від віку опитуваних (r=0,2432, р<0,0001), але не корелював з рівнем, за яким здобувачі визначали складність роботи під час дистанційного навчання (r=0,0818, р=0,1826), та рівнем загального вражання від вивчення дисципліни (r=-0,0972, р=0,1130). Наявність попереднього досвіду дистанційного навчання не корелювала з показником результативності вивчення дисципліни (r=0,003982, р=0,9441), що свідчить про те, що попередній досвід дистанційного навчання не впливає на ефективність дистанційного навчання в цілому. Результати проведеного опитування дають змогу стверджувати, що на ефективність дистанційного навчання не впливають стать і рівень освіти. Натомість є підстави стверджувати, щона ефективність процесу значним чином можуть впливати комунікативні і технічні навички. Дослідження не претендує на остаточне розв’язання проблеми підвищення ефективності дистанційного навчання у середовищі медичного закладу вищої освіти. Подальшого вивчення потребують теоретико-методологічні аспекти зарубіжного досвіду використання спеціального програмного забезпечення (систем управління навчанням, баз даних, програмних оболонок) для оптимізації процесу дистанційного навчання.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Abraham Flexner: a man, teacher, and reformer
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Bieliaieva, O. M.; Bilash, S. M.; Lysanets, Yu. V.; Rozhenko, I. V.; Taran, Z. M.; Buhaienko, K. S.; Hurai, L. P.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Білаш, Сергій Михайлович; Лисанець, Юлія Валеріївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда Михайлівна; Бугаєнко, Ксенія Сергіївна; Гурай, Людмила Порфирьевна
    Engaging in an interdisciplinary exploration at the crossroads of United States history and medical pedagogy, this study focuses on Abraham Flexner's biography. A thorough analysis unfolds against the backdrop of historical epochs shaping Flexner's impactful contributions. The study highlights the imperative nature of the radical reforms enacted in the early 20th century. Flexner led the way in these transformative actions, which included closing and radically reorganizing institutions that trained future doctors. This initiative was carried out at the request of the American Medical Association for Medical Education, with steadfast support from the Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching. This paper highlights the necessity of these reforms for the "sanitation" and progressive evolution of both medical education and the US healthcare system, despite encountering staunch opposition from the academic and medical communities of the time. Central to the discussion are the criteria put forth by Flexner for evaluating the quality of medical education. Emphasizing crucial aspects like the quality of students, having an educational license, standardized admission procedures, a strong material and technical setup, qualified faculty, and students' access to clinical facilities, the study clarifies the essential role these elements played in Flexner's vision. The research sheds light on the success of Flexner's reforms, attributing a significant portion to his personal qualities and pedagogical education. His ability to dispassionately evaluate medical schools across the USA and Canada showcases the depth of his insights. Despite some critical remarks, the study emphasizes the invaluable contribution Flexner made to the radical transformation of the American medical school, elevating his figure to an almost legendary status.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Advantages and Challenges of Global Mobility
    (2021-02-12) Lysanets, Yu. V.; Morokhovets, H. Yu.; Purdenko, T. Y.; Ostrovska, L. Y.; Мороховец, Галина Юрьевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Пурденко, Татьяна Иосифовна; Островская, Людмила Иосифовна; Мороховець, Галина Юріївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Пурденко, Тетяна Йосипівна; Островська, Людмила Йосипівна
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Age-related features and pathology of blood in children
    (ФОП Рибалка Д. Л., 2017) Похилько, Валерій Іванович; Цвіренко, Світлана Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Pokhylko, V. I.; Tsvirenko, S. M.; Lysanets, Yu. V.
    The manual highlights the issues of embryogenesis, age-related features, semiotics of lesion, examination methods and diseases of hemic system in children. The manual is intended for students of higher educational institutions of III-IV accreditation levels, and can be used by medical interns and primary care doctors.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Approaches to improving the professional skills of a teacher
    (Івано-Франківський національний медичний університет, 2023) Prykhodko, Ya. M.; Bieliaieva, O. M.; Slipchenko, L. B.; Lysanets, Yu. V.; Приходько, Яніна Миколаївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Лисанець, Юлія Валеріївна
    Improving professional skills is the main task of a teacher at a higher education institution. The success of teaching activities depends on intellectual skills, abilities, skills, teaching methods, actions, behavior, individual character traits, various pedagogical skills, such as: organizational, communicative, constructive, diagnostic and others. The article examines approaches to improve teaching skills.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Bionic prosthetics: current tendencies, achievements and prospects for development
    (Українська медична стоматологічна академія, 2018) Burlakov, A. O.; Lysanets, Yu. V.; Лисанець, Юлія Валеріївна
    In medicine, bionics involves the replacement of organs or other body parts by implants which closely imitate or even surpass the original function. Bionics constitutes a revolutionary branch of modern science which can deal with previouslyincurable conditions, which renders the present research relevant. The aim of the paper is to consider the status of bionic prosthetics in modern medicine, delineate the prospective directions and possible challenges of this branch of research.The scientific novelty consists in the authors’ critical analysis of available scholarly literature upon the subject under consideration.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Cognitive and structural characteristics of latin terms for infectious and invasive diseases with a zoomorphic component
    (Aluna Publishing, 2022) Bieliaieva, O. M.; Synytsia, V. Н.; Myronyk, O. V.; Lysanets, Yu. V. ; Solohor, I. M.; Morokhovets, H. Yu.; Efendiieva, S. M.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Синиця, Валентина Григорівна; Мироник, Олена Володимирівна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Мороховець, Галина Юріївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна
    The aim was to analyze the morphological, structural and lexico-semantic presentation of the Latin terms denoting the infectious and parasitic diseases, part of which is a zoonymic component. Materials and methods: The presentation sample was made by the method of continuous sampling based on textbooks, manuals, including the three-volume edition “Infectious and parasitic diseases”, and a number of modern dictionaries. Structural, semantic and descriptive methods were used to address the aim of the research. Results: Monolexemic composites with a zoomorphic component are formed in a suffixal way. In multi-word phrases, syntactic constructions of mixed type, are usually used and they are characterized by the combination of words of Greek and Latin origin, but these formations are few. The eponymous and toponymic formations to denote specific nosological forms in helminthology are not typical. The data on the first contribution of a researcher to the description of the disease in the name of the term is not displayed, preference is still given to the name of the pathogen, rather than the name of the researcher. The prefix-suffix-based method of formation of terms denoting infectious and parasitic diseases with a zoonymic component is observed sporadically. Conclusions: The comparison of the above-analyzed terms with the corresponding terminological units of the English medical terminology indicates the predominant use of Latin terminological units. In contrast to many clinical terms with a zoomorphic component, where certain associative moments are taken into account.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Collaborative online international learning: suggestions for ukrainian medical education and interdisciplinary cooperation
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Lysanets, Yu. V.; Ward, J.; Zhang, C.; Downing, T.; Bieliaieva, O. M.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна
    This paper examines the experience of implementing Collaborative Online International Learning (COIL) projects at Coventry University and explores their potential application in the context of Ukrainian higher medical education. The aim of this paper is to demonstrate the feasibility of applying Coventry University's experience in organizing and implementing COIL exchanges in the academic setting of medical and ecological education in Ukraine, thereby fostering enriching opportunities for students and staff to collaborate at the intersection of healthcare, sustainability, business, and law. Materials and methods. The authors outlined the benefits of COIL initiatives between partners, as well as possible challenges in their implementation relying on the corpus of research papers published within the last 5 years available online in PubMed, Google Scholar and other databases, applying the methods of analysis and synthesis, systematization, generalization, comparative and contrastive methods. Results. Given the current conditions of the Russian invasion and martial law in Ukraine, COIL seems to be particularly relevant, providing a vital avenue for global collaboration in education when physical travel abroad may be difficult or impossible. The emphasis on cultural immersion, global perspectives, and the adaptability of the projects make COIL a promising direction for enriching both students and staff within the Ukrainian higher education framework. Highlighting the transformative potential of COIL, the paper proposes potential topics for interdisciplinary COIL projects between healthcare, ecology, business & law professionals. Conclusions. In the context of Ukrainian higher education, the paper suggests that adopting COIL exchanges could enhance collaboration between institutions, empowering students and providing flexible tools for achieving educational objectives. COIL exchanges offer a pathway to enhance educational outcomes while nurturing vital skills and perspectives essential for students and staff to thrive in an increasingly interconnected world. У статті розглянуто досвід реалізації проєктів COIL (Collaborative Online International Learning – спільне міжнародне онлайн-навчання) в Університеті Ковентрі та обґрунтовано доцільність їх застосування в контексті української вищої медичної освіти. Мета статті – продемонструвати доцільність застосування досвіду Університету Ковентрі в організації та впровадженні обмінів COIL в академічному середовищі медичної та природничої ̧ екологічної зокрема, освіти в Україні, сприяючи тим самим збагаченню можливостей для співпраці здобувачів освіти і науково-педагогічних працівників на перетині охорони здоров’я, ініціатив сталого розвитку, бізнесу і права. Матеріали та методи. Автори окреслили переваги проєктів COIL, а також можливі виклики в процесі їх реалізації, спираючись на корпус наукових статей, опублікованих протягом останніх 5 років і доступні в PubMed, Google Scholar та інших базах даних, застосовуючи методи аналізу й синтезу, систематизації, узагальнення, а також порівняльно-зіставний метод. Результати. Проєкти COIL видаються особливо актуальними в умовах воєнного стану в Україні, зумовленого повномасштабним вторгненням Російської Федерації. Запропоновано потенційні теми для міждисциплінарних проєктів COIL між фахівцями у сферах охорони здоров’я, екології, бізнесу та права. Автори акцентують увагу на можливостях культурного занурення, трансформаційного потенціалу й адаптивності формату онлайн-навчання, що роблять проєкти COIL перспективним напрямом розвитку української вищої освіти. Висновки. Наголошено, що в контексті української вищої освіти впровадження проєктів COIL динамізує співпрацю між партнерами, розширює можливості студентів, забезпечуючи гнучкі інструменти для успішного досягнення освітніх цілей, а також поглиблення міжнародної співпраці та інтеграції України в освітнє середовище сучасного глобалізованого світу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Conversation analysis tool and its effectiveness in teaching medical English for professional purposes
    (Астрая, 2017) Havrylieva, K. H.; Lysanets, Yu. V.; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Лисанець, Юлія Валеріївна
    The present paper provides the results of classroom research and major takeaways from the online course “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Stanford University, Autumn term, 2016-2017 academic year). The authors discuss the advantages and challenges of implementing the Conversation Analysis Tool (CAT) in the context of teaching Medical English for Professional Purposes. The research may be of interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process of developing lesson plans and organizing classroom conversation activities; У статті представлені результати дослідження методики конверсаційного аналізу (CAT) в рамках проходження онлайн-курсу “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Стенфордський університет, осінній семестр 2016-2017 н.р.). Розглянуто переваги застосування методики конверсаційного аналізу в контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки методичної документації; В статье представлены результаты исследования методики конверсационного анализа (CAT) в рамках прохождения онлайн-курса “Constructive Classroom Conversations: Analyzing Student Language through Formative Assessment” (Стэнфордский университет, осенний семестр 2016-2017 учебного года). Рассмотрены преимущества применения методики конверсационного анализа в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки методической документации.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Developing Professional Communication Skills In Medical English For Academic Purposes
    (2019) Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Znamenska, I. V.; Slipchenko, L. B.; Rozhenko, I. V.; Беляева, Елена Николаевна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Слипченко, Лариса Борисовна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Инесса Виталиевна; Роженко, Інеса Віталіївна
    У статті представлено досвід упровадження комплексного підходу у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у медичних вишах. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), який укладено з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки і освіти. Розроблено цикл навчальних вправ, спрямований на вдосконалення навичок професійної комунікації у процесі викладання фахової англійської мови у медичних вишах. Обґрунтовано методичний алгоритм для пропонованого циклу завдань: закріплення граматичного матеріалу, контроль засвоєння лексики, створення дидактичних умов для корекції і пропедевтики мовних помилок.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Developing the Professional Competence of Future Doctors in the Instructional Setting of Higher Medical Educational Institutions
    (Wydawnictwo ALUNA, Polska, 2017) Мороховець, Галина Юріївна; Мороховец, Галина Юрьевна; Morokhovets, H. Yu.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.
    Background. The main objectives of higher medical education are continuous professional improvement of physicians to meet the needs dictated by the modern world both at undergraduate and postgraduate levels. In this respect, the system of higher medical education has undergone certain changes − from determining the range of professional competences to the adoption of new standards of education in medicine. Aim. The article aims to analyze the parameters of doctor’s professionalism in the context of competence-based approach and to develop practical recommendations for the improvement of instruction techniques. Materials and methods. The authors reviewed the psycho-pedagogical materials and summarized the acquired experience of teachers at higher medical institutions as to the development of instruction techniques in the modern educational process. The study is based on the results of testing via the technique developed by T.I. Ilyina. Analytical and biblio-semantic methods were used in the paper. Results. It has been found that the training process at medical educational institution should be focused on the learning outcomes. The authors defined the quality parameters of doctors’ training and suggested the model for developing the professional competence of medical students. This model explains the cause-and-effect relationships between the forms of instruction, teaching techniques and specific components of professional competence in future doctors. Conclusions. The paper provides practical recommendations on developing the core competencies which a qualified doctor should master. The analysis of existing interactive media in Ukraine and abroad has been performed. It has been found that teaching the core disciplines with the use of latest technologies and interactive means keeps abreast of the times, while teaching social studies and humanities to medical students still involves certain difficulties.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Development of geriatric dentistry: review of international experience
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Skrypnykov, P. M.; Skrypnikova, T. P.; Bieliaieva, O. M.; Khmil, T. A.; Slipchenko, L. B.; Lysanets, Yu. V.; Rozhenko, I. V.; Скрипников, Петро Миколайович; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Хміль, Тетяна Андріївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Роженко, Інеса Віталіївна
    The article focuses on the evolving area of geriatric dentistry. The article examined international practices within this domain and proposed a “road map” for the development of domestic gerodontology, which provides the implementation of a number of tasks, namely: compiling a questionnaire and conducting a survey on the state of geriatric dentistry in Ukraine among higher educational institutions training dentists; further adoption of advanced European and world experience; studying the opinion of the target audience – elderly patients, – regarding their satisfaction with the level of specialized dental care; implementation of interdisciplinary/multidisciplinary educational programs to be applied at the undergraduate/postgraduate stages of dental education; design of long-term/short term certificate programs to be offered to dentists in the process of continuous professional development in order to increase the share of gerondologists in the structure of dentists in Ukraine. Стаття присвячена питанням розвитку геріатричної стоматології. Проаналізовано закордонний досвід у цій галузі. Авторами запропоновано “дорожню карту” розвитку вітчизняної геродонтології, що передбачає реалізацію низки завдань, як-от: укладання анкети й проведення опитування закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку лікарів-стоматологів, щодо стану геріатричної стоматології в Україні; подальша рецепція передового європейського і світового досвіду; вивчення думки цільової аудиторії ‒ пацієнтів похилого віку щодо задоволеності рівнем надання спеціалізованої стоматологічної допомоги; розроблення і впровадження міждисциплінарних / мультидисциплінарних освітніх програм, що будуть реалізовуватися на додипломному / післядипломному етапах стоматологічної освіти; розроблення довгострокових / короткострокових сертифікатних програм, які будуть пропонуватися лікарям-стоматологам у процесі безперервного професійного розвитку з метою збільшення частки геродонтологів у структурі лікарів-стоматологів України.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Development of motivation towards education in medical students
    (Wydawnictwo Aluna, 2019) Morokhovets, H. Yu. ; Uvarkina, O. V.; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Senkevych, H. A.; Stetsenko, S. A.; Мороховець, Галина Юріївна; Уваркіна, Олена Василівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сенкевич, Геннадій Анатолійович; Стеценко, Сергій Анатолійович
    The quality of professional medical training is a relevant issue for clinical and educational setting due to modernization and reform processes at the present stage of the society’s development. The formation of the future doctors’ interest in professional activities mostly depends on the implementation of pedagogical conditions, aimed at developing the positive motivation towards education; Якість професійної медичної підготовки є актуальною проблемою для клініко-освітніх установ через модернізацію та реформування на сучасному етапі розвитку суспільства Формування інтересу майбутніх лікарів до професійної діяльності здебільшого залежить від виконання педагогічних умов, спрямованих на розвиток позитивної мотивації до освіти.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Doctors’ Images in Ray Bradbury’s "Chrysalis"
    (Tbilisi : Baltija Publishing, 2018) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.
    Representations of a literary image in the national literature directly reflect the society’s ideas and attitudes toward their real-life prototypes at a certain period of time. The present paper focuses on the literary depiction of medical practitioners in Ray Bradbury’s "Chrysalis". The story features three images of physicians who face an unusual medial case and demonstrate different professional and moral features. The condensed inhuman models of the physicians in Ray Bradbury’s "Chrysalis" are used as allegorical representations: physicians are essentially the major vehicles of spiritual and intellectual values at all times, and descriptions of their degradation into callous and indifferent examiners is actually the author’s powerful tool for exposure and denouncement of the societal vices. By using the dehumanized images of doctors who show little interest in their patient’s problems and concerns, Ray Bradbury warns the reader about the danger of losing one’s empathy and humanity in the world wars of the 20th century.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Enhancing EAP instruction with VersaText
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Lysanets, Yu. V.; Bieliaieva, O. M.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна
    This paper examines the application of Versa Text in higher education, focusing on its effectiveness in teaching English for Academic Purposes (EAP) to medical PhD students. Versa Text offers a user-friendly platform with interactive features such as “Concordances”, “Word Clouds”, “Profiler”, etc., relying on the principles of corpus-based approach. Versa Text facilitates English proficiency development and contributes to the in-depth study of lexical and grammatical features of scientific texts, tailored to the specific needs of medical PhD students.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Evidence-Based Medicine as a Modern Methodology of Healthcare
    (Видавництво Астрая, 2018) Morokhovets, H. Yu.; Мороховець, Галина Юріївна; Purdenko, T. Y.; Пурденко, Тетяна Йосипівна; Ostrovska, L. Y.; Островська, Людмила Йосипівна; Lysanets, Yu. V.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна
    У статті простежено основні етапи становлення доказової медицини в Україні та світі. Досліджено принципи використання науково-медичної інформації і рівні доказовості в процесі діагностики та лікування. Проаналізовано результати діяльності Кокранівського співтовариства і міжнародних проблемних груп, спрямовані на створення, систематизацію й оновлення інформації щодо профілактики, лікування і реабілітації пацієнтів. Розглянуто методологічний потенціал сучасних електронних ресурсів доказової медицини в контексті підготовки здобувачів вищої освіти ступенів доктора філософії та доктора наук; The article focuses on the main stages in the development of evidence-based medicine in Ukraine and in the world. The principles of using scientific and medical information and the levels of evidence in the process of diagnostics and treatment have been studied. The results of the activity of the Cochrane community and international problem groups, aimed at formation, systematization and updating of information on prevention, treatment and rehabilitation of patients have been analyzed. The methodological potential of modern electronic resources of evidence-based medicine in the context of training Ph.Ds and doctoral degree candidates has been considered; В статье прослежены основные этапы становления доказательной медицины в Украине и мире. Исследованы принципы использования научно-медицинской информации и уровни доказательности в процессе диагностики и лечения. Проанализированы результаты деятельности Кокрановского сообщества и международных проблемных групп, направленные на создание, систематизацию и обновление информации по профилактике, лечению и реабилитации пациентов. Рассмотрен методологический потенциал современных электронных ресурсов доказательной медицины в контексте подготовки соискателей высшего образования степеней доктора философии и доктора наук.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Foreign Language Proficiency Test: «Krok 1. Medicine»
    (AUS Medicine Publishing, 2020) Bieliaieva, O. M.; Hordiienko, O. V.; Lysanets, Yu. V.; Znamenska, I. V.; Slipchenko, L. B.; Havrylieva, K. H.; Sherstiuk, N. O.; Nerush, A. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гордієнко, О. В.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Неруш, А. В.
    Посібник містить матеріали для аудиторної та позааудиторної підготовки до складання іспиту з англійської мови професійного спрямування, що є складовою першого етапу ЄДКІ для здобувачів вищої освіти в галузі знань 22 "Охорона здоров’я": граматичний довідник, в якому систематизовано поширені в буклетах бази «Крок 1. Медицина» синтаксичні конструкції; тренувальні й контрольні лексико-граматичні вправи, призначені для вдосконалення відповідних навичок на мовному матеріалі, наявному у буклетах «Крок 1»; тестові завдання; відповіді до вправ; ключі до тестів; короткий англо-український словник; 6 додатків. Для здобувачів вищої медичної освіти на другому (магістерському) рівні й викладачів ЗВО, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 222 «Медицина» і 228 «Педіатрія».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Foreign Language Proficiency Test: «Krok 1. Stomatology»
    (AUS Medicine Publishing, 2020) Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Kostenko, V. G.; Efendiieva, S. M.; Tanko, N. Hr.; Pryima, L. Yu.; Tregub, S. Ye.; Myroshnychenko, O. A.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Танько, Наталія Григорівна; Прийма, Лада Юріївна
    Посібник містить матеріалидля аудиторної та позааудиторної підготовки до складання іспиту з англійської мови професійного спрямування, що є складовою першого етапу ЄДКІ для здобувачів вищої освіти в галузі знань 22 "Охорона здоров’я": граматичний довідник, в якому систематизовано поширені в буклетах бази "Крок 1. Стоматологія" синтаксичні конструкції; тренувальні й контрольні лексико-граматичні вправи, призначені для вдосконалення відповідних навичок на мовному матеріалі, наявному у буклетах "Крок 1"; тестові завдання; ключі до тестів; короткий англо-український словник; 6 додатків. Для здобувачів вищої медичної освіти на другому (магістерському) рівні й викладачів ЗВО, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю 221 "Стоматологія".
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Grammar Features of Academic Writing in Medical English: Tense Choice in Research Articles
    (Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2018) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.
    The present paper suggests a system of organizing the training material in order to facilitate memorizing of grammar structures and avoid errors in writing research articles. The results of the research have been integrated into the 1st edition of Medical English for Academic Purposes (2018). The study of potential difficulties, which Ukrainian medical professionals may face in the process of writing English research articles, is important for developing the guidelines to eliminate possible mistakes and avoid misunderstanding in medical communication. It is crucial for medical professionals to be aware of peculiarities of academic writing in English so that they are able to produce effective research articles which will be accepted by peer-reviewed journals.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Grammatical and Lexical Features of Academic Writing in English For Medical Students
    (РІКУП НАНУ, 2015) Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок