Перегляд за Автор "Lyulka, N.O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії Covid-19 та повномасштабної війни на території України(Полтавський державний медичний університет, 2022-11) Потяженко, Максим Макарович; Соколюк, Ніна Людвігівна; Люлька, Надія Олександрівна; Кітура, Оксана Євгенівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Невойт, Ганна Володимирівна; Корпан, Ангеліна Сергіївна; Potyazhenko, М. М.; Sokolyuk, N. L.; Lyulka, N.O.; Kitura, O. Ye.; Nastroga, T. V.; Nevoit, G. V.; Korpan, А.S.Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України, безсумнівно, порушили установлений традиційний устрій структури медичної освіти не лише серед студентів вишів, а й серед здобувачів освіти на післядипломному рівні.Сьогодення вимагає йти не шляхом удосконалення, в якому принцип наслідування є провідним та призводить до фізичного та інтелектуального навантаження, а шляхом пошуку нових, більш ефективних методів навчально-пізнавальної діяльності слухачів, які формують потреби суспільства. Методи дистанційного навчання у своєму розвитку пройшли цілу низку технологічно обумовлених етапів, що, в решті решт, дало змогу для отримання належної медичної освіти навіть за умов дистанціювання.