Перегляд за Автор "Makarenko, E."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти розвитку логічного мислення учнів загальноосвітньої школи(РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2016) Макаренко, Олександр Володимирович; Макаренко, Катерина Степанівна; Матяш, Людмила Олександрівна; Макаренко, Александр Владимирович; Макаренко, Екатерина Степановна; Матяш, Людмила Александровна; Makarenko, A.; Makarenko, E.; Matiash, L.Стаття присвячена розкриттю розвитку логічного мислення в учнів через систему вправ, в основі якої покладено логічне відношення підпорядкування. Останнім часом виконано ряд досліджень щодо побудови систем вправ і задач (І.А.Бірюков, В.С.Володарський, К.В.Даутова, Г.А.Монахова, Л.Ф.Обухова), які як системотвірні фактори виділили дидактичні вимоги до задач чи змісту курсу фізики, та при цьому не прослідковувався розвиток вправи в багатокомпонентне завдання, як системотвірний фактор, не розглядалося логічне відношення. Основою для розв’язання методичного аспекту проблеми стали принципи оптимізації навчально-виховного процесу та діяльнісний підхід до нього, виражені в ідеї укрупнення дидактичних одиниць; Статья посвящена раскрытию развития логического мышления у учащихся через систему упражнений, в основе которой лежит логическое отношение подчинения. В последнее время выполнен ряд исследований по построению систем упражнений и задач (И.А.Бирюков, В.С.Володарський, К.В.Даутова, Г.А.Монахова, Л.Ф.Обухова), которые в роли системообразующего фактора выделили дидактические требования к задачам или содержанию курса физики, и при этом не прослеживался развитие упражнения в многокомпонентное задание, как системообразующий фактор, не рассматривалось логическое отношение. Основой для решения методического аспекта проблемы стали принципы оптимизации учебно-воспитательного процесса и деятельностный подход к нему, выраженные в идее укрупнения дидактических единиц; The article is devoted to the development of logical students’ thinking through the system of exercises, which is based on logical relation of subordination. Recently, several studies have been done on the creation of system of exercises and tasks by I.A. Biryukov, V.S. Volodarskyy, K.V. Dautova, H.A. Monahova, L.F. Obuhova, they identified didactic requirements of the problems or content of physics course at the secondary school, as a backbone factor and, at the same time, the development of exercise in a multicomponent task, as a backbone factor was not traced, and the logical relation was not considered. The principles of the optimization of teaching and educational process and activity approach is expressed in the idea of integration of didactic units and became a basis for the solution of methodical aspect of a problem.Документ Дослідницькі задачі в системі інтегрованих завдань(ФОП Цьома С.П., 2018) Макаренко, Катерина Степанівна; Макаренко, Володимир Іванович; Макаренко, Олександр Володимирович; Макаренко, Екатерина Степановна; Макаренко, Владимир Иванович; Макаренко, Александр Владимирович; Makarenko, E.; Makarenko, V.; Makarenko, A.У роботі описано функціонування дослідницької діяльності в системі інтегрованої підготовки майбутніх учителів фізики. Розкрито систему задач з міжпредметним змістом. Виокремлено їх різнорівневе подання. В работе описано функционирование исследовательской деятельности в системе интегрированной подготовки будущих учителей физики. Раскрыто систему задач с межпредметным содержанием. Выделена их разноуровневая подача. The work describes the functioning of research activities in the system of integrated training of future teachers of physics. The system of tasks with interdisciplinary content is discribed. Their multi-level presentation is highlighted.