Перегляд за Автор "Maslovskiy, S. Yu."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гистологическая характеристика микроциркуляторного русла собственной пластинки десневой борозды в норме(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015) Казакова, Екатерина Станиславовна; Казакова, Катерина Станіславівна; Kazakova, K. S.; Масловский, Сергей Юрьевич; Масловський, Сергій Юрійович; Maslovskiy, S. Yu.; Герасименко, Сергей Борисович; Герасименко, Сергій Борисович; Gerasimenko, S. B.В работе приводятся результаты морфологического изучения микроциркуляторного русла собственной пластинки десневой борозды. Показано наличие трех четко выраженных сосудистых сетей – сосуды сосочка, поверхностной и глубокой. Сосуды сосочка выражены слабо, за счет особенностей соотношения эпителиального и соеденительнотканного компонентов. Поверхностная сосудистая сеть представлена артериолами и венулами в то время, как глубокая своей составляющей содержит анастомозы простого и сложного типа, отражающий функциональную принадлежность данного анатомического образования; У роботі наводяться результати морфологічного вивчення мікроциркуляторного русла власної пластинки ясенної борозни. Показано наявність трьох чітко виражених судинних сіток − судин сосочка, поверхневої і глибокої. Судини сосочка виражені слабо, за рахунок особливостей співвідношення епітеліального і сполучнотканинного компонентів. Поверхнева судинна сітка представлена артеріолами і венулами в той час, як глибока своєї складової містить анастомози простого і складного типу, що відображає функціональну належність даного анатомічного освіти; The paper presents the results of a morphological study of the microvasculature of the lamina propria of the gingival sulcus. The presence of three distinct vascular networks - vessels of the papilla, superficial and deep. The vessels of the papilla are mild, due to the ratio of the epithelial features and soedenitelnotkannogo components. Superficial vascular network consists of arterioles and venules at the time as part of its deep anastomoses contains simple and complex types, reflecting the affiliation of the functional anatomy education.Документ Морфофункціональна характеристика слизової оболонки язика при експериментальному гострому асептичному стоматиті(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2009) Коваленко, Андрій Олексійович; Коваленко, Андрей Алексеевич; Kovalenko, A. A.; Шепітько, Володимир Іванович; Шепитько, Владимир Иванович; Shepit'ko, V. I.; Масловський, Сергій Юрійович; Масловский, Сергей Юрьевич; Maslovskiy, S. Yu.; Гнідець, Вячеслав Анатолійович; Гнидець, Вячеслав Анатольевич; Gnidec', V.Асептичний гострий стоматит викликає в слизовій оболонці спинки язика щурів значні зміни, які відповідають основним етапам запального процесу. Реакція епітелію виявляється вже на першу добу і проявляється посиленням проліферативних процесів, відновлення стану епітеліальної пластинки визначалося на 21 добу. У власній пластинці зміни визначалися також з першого дня експерименту. Вони виявлялися порушенням мікроциркуляції,набряком, зменшенням висоти сосочків. Відновлення структури сполучної тканини відбувалося до 21 діб; Асептический острый стоматит вызывает в слизистой оболочке спинки языка крыс значительные изменения, которые соответствуют основным этапам воспалительного процесса. Реакция эпителия выявляется уже на первые сутки и проявляется усилением пролиферативных процессов, возобновление состояния эпителиальной пластинки определялось на 21 сутки. В собственной пластинке изменения определялись также с первого дня эксперимента. Они проявлялись нарушением микроциркуляции, отеком, уменьшением высоты сосочков. Восстановление структуры соединительной ткани происходило до 21 суток; Aseptic acute stomatitis causes in an lingual mucosa of rats considerable changes which correspond the basic stages of inflammatory process. The reaction of epithelium comes to light already on the first days and shows up strengthening of proliferative processes, proceeding in the state of ephithelial plate was determined on 21 days. In a lamina propria changes were determined also from the first day of experiment. They showed up violation of microcirculation, edema, diminishing of height of papillae. A restructuration connective tissue took a place to 21 days.Документ Очерк о стволовых клетках: реалии и заблуждения(Українська медична стоматологічна академія, 2006) Костиленко, Юрий Петрович; Костиленко, Юрій Петрович; Kostilenko, Yu. P.; Масловский, Сергей Юрьевич; Масловський, Сергій Юрійович; Maslovskiy, S. Yu.В процесі ембріогенезу цитогенетичне диференціювання стовбурових клітин приводить до остаточного утворення в організмі в основному трьох категорій клітинних популяцій - це: поліпотентні стовбурові клітини, що є родоначальними для формених елементів крові; уніпотентні стовбурові клітини, І що забезпечують підтримку цілісності й безперервного відновлення багатьох тканевих структур і клітинних асоціацій; високо спеціалізовані перманентні клітини, що втратили здатності до мітотичної активності І (нервові клітини, поперечносмугасті скелетні м’язові волокна й кардіоміоцити). В ембріогенезі, крім механізмів поетапної реалізації генетичної програми, диференціювання стовбурових клітин не може здійснюватися без індукційних факторів, які з’являються у відомий час, у певнім місці організму й діють протягом і певного відрізку часу. Глибоке пізнання даних основних цитогенетичних законів повинне служити як обгрунтування використання ідеї про стовбурові клітини при рішенні насущних проблем медицини; Summary. During an embryogenesis cytogenetic differentiation of stem cells results in final derivation in an organism in the basic three categories of cell populations is: polypotent stem cells being predecessors of form units і of a blood; unipotent stem cells ensuring maintenance of integrity and continuous updating much of tissue frames, j much cell-like associations; highly specialized permanent cells lost abilities to methodical activity (nervous cells, transversal - striatal skeletal muscle fibers and cardiomiocytes). In an embryogenesis, except for gears of installment implementation of the genetic program, differentiation of stem cells can not implement without the inductive factors, which one to occur in known time, in a definite place of an organism and act during definite interval of time. The steep knowledge of the data of the basic cytogenetic laws should serve as the substantiation of usage of idea about stem cells at the solution of vital problems of medicine.Документ Роль мультимедийной обучающей системы в реализации учебного процесса на кафедрах гистологии, цитологии и эмбриологии высших медицинских учебных заведений Украины(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014) Барінов, Едуард Федорович; Баринов, Эдуард Федорович; Barinov, E. F.; Волков, Костянтин Степанович; Волков, Константин Степанович; Volkov, K. S.; Геращенко, Cергій Борисович; Геращенко, Сергей Борисович; Geraschenko, S. B.; Кащенко, Світлана Аркадіївна; Кащенко, Светлана Аркадьевна; Kaschenko, S. A.; Луцик, Олександр Дмитрович; Луцик, Александр Дмитриевич; Lutsik, O. D.; Масловський, Сергій Юрійович; Масловский, Сергей Юрьевич; Maslovskiy, S. Yu.; Чайковський, Юрій Богданович; Чайковский, Юрий Богданович; Chaikovskiy, Yu. B.; Шепітько, Володимир Іванович; Шепитько, Владимир Иванович; Shepit'ko, V. I.; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Ерошенко, Галина Анатольевна; Yeroshenko, G. A.Эффективность применения в учебном процессе моделирования гистофизиологических процессов при помощи обучающих компьютерных программ, требует соблюдения следующих принципов – четкой формулировки конечной цели обучения; междисциплинарной интеграции; иерархического принципа организации; отбора необходимой и достаточной учебной информации; использования корректных, информативных фото и видеоматериалов; привлечение современных научных фактов в учебный процесс; последовательность изложения материала, отражающих сущность процесса; интерактивности обучения; возможности контроля приобретенных навыков. Важным элементом создания обучающих компьютерных программ является интерактивность обучения, которая достигается за счет: активаторов внимания; комментариев; доступности дополнительной информации; возможности повторения сложных обучающих блоков; возврата к базисному уровню информации. Уверенность в достижении конечной цели обучения возможна лишь при наличии системы контроля приобретенных знаний и умений студентов, которая должна обеспечить: - понимание сущности морфогенетических процессов. Дизайн может улучшить восприятие компьютерной программы, он должен быть достаточно запоминающимся своими эффектами, однако он не должен «перекрывать» сущность и отвлекать внимание от смыслового наполнения программы; Ефективність застосування у навчальному процесі моделювання гістофізіологічних процесів за допомогою навчальних комп'ютерних програм, вимагає дотримання наступних принципів - чіткого формулювання кінцевої мети навчання; міждисциплінарної інтеграції; ієрархічного принципу організації; відбору необхідної і достатньої навчальної інформації; використання коректних, інформативних фото та відеоматеріалів; залучення сучасних наукових фактів у навчальний процес; послідовність викладу матеріалу, що відображають сутність процесу; інтерактивності навчання; можливості контролю набутих навичок. Важливим елементом створення навчальних комп'ютерних програм є інтерактивність навчання, яка досягається за рахунок: активаторів уваги; коментарів; доступності додаткової інформації; можливості повторення складних навчальних блоків; повернення до базисному рівню інформації. Впевненість у досягненні кінцевої мети навчання можлива лише при наявності системи контролю набутих знань і вмінь студентів, яка повинна забезпечити: - розуміння сутності морфогенетичних процесів. Дизайн може поліпшити сприйняття комп'ютерної програми, він повинен запам'ятовуватись своїми ефектами, однак він не повинен «перекривати» сутність і відволікати увагу від змістового наповнення програми; Efficiency of application in educational process modeling histopathologically processes using educational computer programs, requires compliance with the following principles - a clear statement of the ultimate goal of learning; interdisciplinary integration; hierarchic principle of the organization; selection of necessary and sufficient educational information; use the correct, informative photo and video materials; involvement of modern scientific facts in the learning process; the sequence of the material, which reflects the essence of the process; classroom interaction; control of the acquired skills. An important element of an educational computer programs is training interactivity, which is achieved through: activators attention; comments; the availability of further information; the possibility of a repetition challenging training units; return to the base level of information. Confidence in achieving the ultimate goal of training is possible only in the presence of the system of control of acquired knowledge and skills of students, which should ensure: - the understanding of the essence of morphogenetic processes. Design can improve the perception of a computer program, it must be quite memorable for its effects, but it should not "override" the essence and to divert attention from the content of the program.Документ Структурная организация формирующегося дентина в зачатках молочных резцов человека на 18-20 неделях внутриутробного развития(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2009) Старченко, Иван Иванович; Масловский, Сергей Юрьевич; Прилуцкий, Алексей Константинович; Старченко, Іван Іванович; Масловський, Сергій Юрійович; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Starchenko, I. I.; Maslovskiy, S. Yu.; Prilutskiy, O. K.В работе изучалась строение дентина на 18-20 неделях эмбриогенеза. проведенные исследования позволяют в дентине, в период внутриутробного развития различить три зоны. Первая, расположена по периферии слоя одонтобластов является предентином. Наружу от предентина находится зона представленая формирующимся интратубулярним дентином. Наиболее периферичное положение занимает зона в которой определяется как интра- так и перитубулярный минерализованный дентин.; У роботі вивчалася будова дентину на 18-20 тижнях ембріогенезу. Проведені дослідження дозволяють в дентині, в період внутрішньоутробного розвитку, що вивчається, розрізнити три зони. Перша, розташована по периферії шару одонтобластів є предентином. На зовні від предентину знаходиться зона представлена інтратубулярним дентином, що формується. Найбільш періферичне положення займає зона в якій визначається як інтра- так і перітубулярний мінералізований дентин.; In-process studied structure of dentine on 18-20 weeks of embryogenesis. By results of researches in forming dentine three zones are present. First, located on periphery of layer of odontoblasts is predentine. More externally from predentine there is an area presented by the formed intratubular dentine. The most peripheral position is occupied by an area in which determined both intra- and peritubular mineralized dentine.