Перегляд за Автор "Minkovska, D."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Interactive metadiscourse markers in dentistry research articles: diachronic study(Полтавський державний медичний університет, 2024-03-28) Minkovska, D.Aim: to identify the type interactive metadiscourse markers and their frequency rate in dentistry research articles published in two time spans (2018 2022 and 1992 1996) and to assess their impact on enhancing reader comprehension.Документ Linguistic means for rational impact in dental printed commercial advertisements(Полтавський державний медичний університет, 2024) Minkovska, D.; Kostenko, V.; Костенко, Вікторія ГеннадіївнаThis study aims at investigating the linguistic means employed in printed commercial advertisements to produce a rational impact on dental professionals as target audience. Through the strategic integration of industry specific terminology, action verbs emphasizing effectiveness and efficiency thus resonating with the dentist's focus on results, quantifiable language tools for enhanced specificity, objectivity, and persuasiveness, as well as certain syntax patterns, dental advertisements can create messages tailored to the rational sensibilities of dentistry professional community. The focus should be on clear communication, technical accuracy, and showcasing how the product addresses their specific needs and challenges. Мета запропонованого дослідження – виявити та проаналізувати лінгвістичні засоби раціонального впливу, які використовуються в друкованій комерційній рекламі, спрямованій на лікарів стоматологів як цільову аудиторію. Застосування галузевої термінології, дієслів дії, що підкреслюють ефективність та економічність продукту, кількісних показників для досягнення чіткості, об'єктивності та переконливості, а також певних синтаксичних моделей дозволяє стоматологічній рекламі створювати повідомлення, які відповідають раціональному сприйняттю стоматологічної спільноти. У досліджуваних рекламних текстах слід підкреслити чіткість комунікації, технічну точність та відповідність продукту конкретним потребам і викликам цільової аудиторії.