Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Mischenko, I. V."

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Антиокислювальні та гемокоагуляційні особливості гомогенатів різних органів лабораторних тварин та людини
    (Полтавський державний медичний університет, 2002) Міщенко, Ігор Віталійович; Міщенко, Віталій Петрович; Петренко, Валентина Афанасіївна; Сорокіна, Світлана Іванівна; Мищенко, Игорь Витальевич; Мищенко, Виталий Петрович; Петренко, Валентина Афанасьевна; Сорокина, Светлана Ивановна; Mischenko, I. V.; Mischenko, V. P.; Petrenko, V. A.; Sorokina, S. I.
    З наших даних випливає, що гомогенати органів, які вивчались, мають антиокислювальні та гемокоагуляційні властивості, що відрізняються у різних тварин та людей. Найнижчі антиоксидантні властивості має слизова шлунку в усіх об’єктів, що вивчалисяВисокі агрегаційні та тромбопластичні властивості слизової шлунку, з одного боку, є важливим фактором захисту на можливу крововтрату у разі її ураження, а з іншого - можуть бути й провокуючим моментом, що посилює стаз, розвиток гіпоксії у тканинах слизової, та може навіть призводити до порушень мікроциркуляції, розвиткові тромбозу та виразки.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Асимметрии гемостаза как показатель физиологической адаптации на воздействие окружающей внешней среды
    (КГМУ, 2007) Мищенко, Виталий Петрович; Мищенко, Игорь Витальевич; Мищенко, Сергей Витальевич; Торяник, Е. А. ; Міщенко, Віталій Петрович; Міщенко, Ігор Віталійович; Міщенко, Сергій Віталійович; Торяник, Е. А.; Mischenko, V. P.; Mischenko, I. V.; Mischenko, S. V.; Toryanyk, E. A.
    As it is demonstrated in experiments on rats, polarized ligt influence on head right and left hemispheres cause different degreed reactions from blood coagulation and fibrinolysis side. This difference is conected with polarized light action to peroxidative lipid oxidation (PIO) reactions course, antioxidative enzymes aitivity, brain hemispheres procoagulant and fibrinolytic features. They are unegual in different hemispheres and this asymmetry is supported (enforced) by polarized light action. Polarized light is haemostasis asymmetries modulator in brain hemispheres that is, probably, adaptation reaction under physiological conditions directed to normal (asymmetrical) interrelations creation betwen them.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Асимметрия крови и ее свертывания в симметричных участках системы кровообращения у людей и животных
    (2004) Мищенко, Виталий Петрович; Коковская, Оксана Валерьевна; Мищенко, Игорь Витальевич; Ткач, Елена Александровна; Ткаченко, Елена Викторовна; Міщенко, Віталій Петрович; Коковська, Оксана Валеріївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Ткач, Є. А.; Ткаченко, Олена Вікторівна; Mischenko, V. P.; Kokovskaya, O. V.; Mischenko, I. V.; Tkach, E. A.; Tkachenko, E. V.
    Целью настоящего исследования явилось изучение особенностей крови и ее свертывания в симметричных участках системы кровообращения. В наблюдениях с участием людей и в эксперименте на животных (кошках) установлено, что в различных регионах кровообращения (локтевые вены у людей; яремные, бедренные и почечные вены у кошек) показатели крови и ее свертывания неодинаковы. У одних людей и животных показатели крови (СОЭ, уровень гемоглобина, время гемолиза эритроцитов) и ее свертывания (время свертывания крови, рекальцификации плазмы, тромбиновое, протромбиновое активированное частичное тромбопластиновое время, скорость растворения эуглобулинового сгустка, содержание фибриногена, естественный лизис сгустка) преобладают в изучаемых сосудах (регионах кровообращения) справа, у других — слева. Обсуждается вопрос о разной активности клеток, тканей и органов, продуцирующих биологически активные вещества, влияющие на реакции крови и ее свертывание в различных (симметричных) регионах кровообращения.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Компетентнісний підхід у викладанні предмету біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020-03) Міщенко, Ігор Віталійович; Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Шарлай, Наталія Миколаївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Шарлай, Наталья Николаевна; Mischenko, I. V.; Zhukova, M. Y.; Yudina, K. Ye.; Charlie, N. N.
    Проаналізовано особливості застосування компетентнісного підходу у викладанні предметів біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів. Наведено дефініцію понять «компетентність», «загальна компетентність», «професійна компетентність», «компетентнісний підхід». Визначено мету медичної освіти з точки зору компетентнісного підходу й досліджено умови формування професійної компетентності майбутніх лікарів.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Новітні тенденції освітнього процесу з професійної підготовки медичних фахівців
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020-03) Коковська, Оксана Валеріївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Павленко, Ганна Петрівна; Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Коковская, Оксана Валерьевна; Мищенко, Игорь Витальевич; Павленко, Анна Петровна; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Kokovskaya, O. V.; Mischenko, I. V.; Pavlenko, A. P.; Zhukova, M. Yu.; Yudina, K. Ye.
    Висвітлено основні пріоритети розвитку сучасної медичної освіти. Акцентовано на якісній підготовці лікарів шляхом використання новітніх інноваційних технологій у освітньому процесі.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Порівняльна характеристика показників згортання крові в однобічних судинах головного мозку та нижніх кінцівок котів та їх адаптивна роль в організмі
    (Полтавський державний медичний університет, 2010) Міщенко, Ігор Віталійович; Коковська, Оксана Валеріївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Коковская, Оксана Валерьевна; Mischenko, I. V.; Kokovskaya, O. V.
    В роботі проведені дослідження когуляційного гемостазу в крові судин різних регіонів (головного мозку та нижніх кінцівок) котів. Показано, що в організмі інтактних тварин існує не тільки право-ліва, а також верхньо-нижня асиметрія показників гемо­ стазу. Кров, яка притікає до даних органів та відтікає від них, має різний гемостатичний та фібринолітичний потенціал. Такі зміни пов’язані з еферентною дією відповідних органів, які в різному ступені виділяють у кров речовини, які впливають на гемостаз та фібриноліз. Припускається адаптаційна роль виявленої асиметрії гемостазу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Робота кафедри фізіології в умовах війни РФ проти України
    (2024) Сухомлин, Андрій Анатолійович; Весніна, Людмила Едуардівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Sukhomlyn, A. A.; Vesnina, L. E.; Zaporozhets, T. M.; Sukhomlyn, T. A.; Mischenko, I. V.
    За умов широкомасштабної агресії РФ проти України відбулися суттєві зміни в роботі системи освіти, в тому числі і нашої кафедри фізіології Полтавського державного медичного університету. Ці зміни торкнулися як навчальної, так і інших видів роботи. Ми намагаємося в цих складних умовах забезпечити максимально якісне навчання для студентів –майбутніх лікарів. В умовах постійних повітряних загроз, ми широко застосовуємо дистанційні методи навчання: проводили навчання онлайн у платформі Zoom, проводили письмові роботи у Google Class. Але для повноцінного навчання прикладним навчальним дисциплінам, таким як фізіологія, необхідно проводити і аудиторні заняття. Це пов’язано з тим, що проводити лабораторні дослідження, з використанням спеціального обладнання, неможливо при навчанні виключно онлайн. Для здобуття специфічних навичок у сфері медичної фізіології, які потім знадобляться в практичній медицині, необхідно проводити лабораторні роботи в аудиторіях, контролюючи здобуття практичних навичок здобувачами вищої освіти. З іншого боку, безпека всіх учасників навчального процесу є головним пріоритетом. Тому, ми поєднували аудиторне навчання у безпечні періоди та при загрозі повітряної атаки ми переривали аудиторне заняття та продовжували навчання онлайн. Поєднання аудиторної та дистанційної освіти було ефективним. Здобувачі освіти не тільки опанували теоретичний та практичний матеріал, оволоділи необхідними практичними навичками, а й здобули навички для самостійного навчання під контролем викладачів. Окрім навчальної роботи, ми також продовжили наукову роботу. З цією метою ми використовували як очні методи в лабораторних умовах, так і дистанційні методи, використовуючи інтернет-платформу “Google Class” для дослідження змін психічного здоров’я та вегетативних функцій організму. В лабораторії ми проводили запис електрокардіограми, проводили функціональні проби та велоергометрію. При проведенні наукових досліджень також активно використовувались дистанційні методи. Проводили опитування через платформу Google Class у зручний час для учасників. Under the conditions of large-scale aggression of the Russian Federation against Ukraine, significant changes took place in the work of the education system, including our Department of Physiology of the Poltava State Medical University. These changes affected both educational and other types of work. In these difficult conditions, we are trying to provide the highest quality training for students - future doctors. In the conditions of constant air threats, we widely use distance learning methods: we conducted online training on the Zoom platform, conducted written work in Google Class. But for a full-fledged study of applied academic disciplines, such as physiology, it is necessary to conduct classroom classes. This is due to the fact that it is impossible to conduct laboratory research using special equipment when studying exclusively online. To acquire specific skills in the field of medical physiology, which will later be needed in practical medicine, it is necessary to carry out laboratory work in classrooms, controlling the acquisition of practical skills by students. On the other hand, the safety of all participants in the educational process is the main priority. Therefore, we combined classroom training in safe periods, and when there was a threat of an air attack, we interrupted classroom training and continued training online. The combination of classroom and distance education was effective. Students of education not only mastered theoretical and practical material, mastered the necessary practical skills, but also acquired skills for independent study under the supervision of teachers. In addition to educational work, we also continued scientific work. For this purpose, we used both face-to-face methods in laboratory conditions and remote methods using the Internet platform "Google Class" to study changes in mental health and vegetative functions of the body. In the laboratory, we recorded electrocardiograms, performed functional tests and cycle ergometry. Remote methods were also actively used when conducting scientific research. Surveys were conducted through the Google Class platform at a convenient time.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок