Перегляд за Автор "Moisieieva, N."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування комбінації вазопротектора та діуретика для лікування мультиморбідної патології(Запорізький державний медичний університет, 2017) Вахненко, Андрій Вікторович; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Капустянська, Анна Анатоліївна; Вахненко, Андрей Викторович; Моисеева, Наталья Витальевна; Капустянская, Анна Анатольевна; Vakhnenko, A.; Moisieieva, N.; Kapustianska, A.Результати проведеного дослідження довели перспективність застосування комбінації лікарських засобів, які впливають на різні ланки патогенезу при мультиморбідній патології у хворих. Це дозволить лікарю в клінічній практиці індивідуалізувати підхід до лікування кожного хворого.Результаты проведенного исследования показали перспективность применения комбинации лекарственных средств, влияющих на различные звенья патогенеза при мультиморбидний патологии у больных. Это позволит врачу в клинической практике индивидуализировать подход к лечению каждого больного.The results of the study showed the promise of using a combination of drugs that affect the various links of pathogenesis in multimorbid pathology in patients. This will allow the doctor in clinical practice to individualize the approach to the treatment of each patient.Документ Перспективи інтеграції інноваційних технологій та інтерактивних елементів в освітній процес з клінічної фармакології(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015) Капустянська, Анна Анатоліївна; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Вахненко, Андрій Вікторович; Рябушко, Микола Миколайович; Островська, Галина Юріївна; Капустянская, Анна Анатольевна; Моисеева, Наталья Витальевна; Вахненко, Андрей Викторович; Рябушко, Николай Николаевич; Островская, Галина Юрьевна; Kapustianska, A.; Moisieieva, N.; Vakhnenko, A.; Ryabushko, M.; Ostrovska, G.У цілому, використання ІКТ з курсу “Клінічної фармакології” є виключно корисною і плідною навчальною технологією, завдяки притаманній їй якості інтерактивності, гнучкості й інтеграції різноманітних типів мультимедійної навчальної інформації, а також завдяки можливості враховувати індивідуальні особливості студентів і сприяти підвищенню їх мотивації. Мультимедійна форма дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Мета такого подання навчальної інформації, перш за все, у розвитку у слухачів системи образного мислення. Мультимедійні технології навчання є перспективним і високоефективним інструментом, що дозволяє надати об’єм інформації у більшому обсязі, ніж традиційні джерела інформації і в тій послідовності, яка відповідає логіці пізнання і рівню сприйняття студентами. В целом, использование ИКТ по курсу "Клинической фармакологии" является исключительно полезной и плодотворной учебной технологией, благодаря присущей ей интерактивности, гибкости и интеграции различных типов мультимедийной учебной информации, а также благодаря возможности учитывать индивидуальные особенности студентов и способствовать повышению их мотивации. Мультимедийная форма позволяет подать материал как систему ярких опорных образов, наполненных исчерпывающей структурированной информацией в алгоритмическом порядке. Цель такого представления учебной информации, прежде всего, в развитии у слушателей системы образного мышления. Мультимедийные технологии обучения являются перспективным и высокоэффективным инструментом, позволяющим подать информацию в большем объеме, чем традиционные источники информации и в той последовательности, которая соответствует логике изучения предмета и уровню восприятия студентами.In general, the use of ICT for the course "Clinical Pharmacology" is an extremely useful and fruitful educational technology, thanks to its inherent interactivity, flexibility and integration of different types of multimedia educational information, as well as with the ability to take into account the individual characteristics of students and increase their motivation. Multimedia form allows to submit the material as a system of support images of bright, full of structured information in a comprehensive algorithmic order. The purpose of this presentation of educational information, especially in the development of the listeners of imaginative thinking. Multimedia learning technologies are promising and highly effective tool to submit information to a greater extent than traditional sources of information and in the sequence that corresponds to the logic of the study of the subject and the level of perception of students.Документ Токсокароз - сучасні аспекти проблеми(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Моісєєва, Наталія Віталіївна; Капустянська, Анна Анатоліївна; Вахненко, Андрій Вікторович; Рум'янцева, Марія Олександрівна; Кулик, Лариса Григорівна; Моисеева, Наталья Витальевна; Капустянская, Анна Анатольевна; Вахненко, Андрей Викторович; Румянцева, Мария Александровна; Кулик, Лариса Григорьевна; Moisieieva, N.; Kapustianska, A.; Vakhnenko, A.; Rumyantseva, M.; Kulyk, L.У статті висвітлені та узагальнені літературні дані, що стосуються захворюваності на токсокароз, питання етіології, епідеміології, патогенезу, лабораторної діагностики, особливостей клінічного перебігу та лікування. Токсокароз - зоонозне паразитарне захворювання, що характеризується потраплянням, міграцією і шкідливою життєдіяльністю в організмі людини личинок нематод домашніх м'ясоїдних тварин (круглих черв'яків) - токсокар, з можливим ураженням різних внутрішніх органів і систем. У патологічний процес при цій інвазії залучаються різні органи, і органна патологія відрізняється великою різноманітністю симптомів, особливостями діагностичних підходів і лікувальної тактики. Групи ризику: 1) вікові - діти 3-10 років, інтенсивно контактують з грунтом; 2) професійні - ветеринари та працівники розплідників для собак, автоводії, автослюсарі (контакт з елементами ґрунту при обслуговуванні автомобілів), робітники комунального господарства, продавці овочевих магазинів; 3) поведінкові - розумово відсталі і психічно хворі зі звичкою геофагією і низьким рівнем гігієнічних навичок, а також психічно нормальні люди зі звичкою геофагії; 4) інші - власники присадибних ділянок, городів, особи, що займаються полюванням з собаками, власники домашніх собак. Ряд досліджень показують соціальну належність до токсокароза, який найчастіше зустрічається серед мешканців, які мають низький соціально-економічний статус. Падіння загального рівня життя в нашій країні привело до того, що абсолютна більшість жителів не мають адекватної інформації не тільки про токсокароз, але і про ризик зоонозних інвазій взагалі. В таких умовах важко сподіватися на усвідомлену поведінку людей та дотримання норм та правил гігієни, що сприяє профілактиці зараження, тому найважливішим завданням є санітарна освіта населення. З іншого боку, сімейним лікарям і іншим спеціалістам слід більш уважно підходити до оцінки стану здоров'я пацієнтів, особливо у випадках з вираженим поліморфізмом клінічних проявів. Всебічно обстежити пацієнтів із залученням фахівців різного профілю. Освещены и обобщены литературные данные, касающиеся заболеваемости токсокарозом, вопросы этиологии, эпидемиологии, патогенеза, лабораторной диагностики, особенностей клинического течения и лечения. Токсокароз - зоонозное паразитарное заболевание, характеризующееся попаданием, миграцией и вредной жизнедеятельностью в организме человека личинок нематод домашних плотоядных животных (круглых червей) - токсокар, с возможным поражением различных внутренних органов и систем. В патологический процесс при этой инвазии привлекаются различные органы, и органная патология отличается большим разнообразием симптомов, особенностями диагностических подходов и лечебной тактики. Группы риска: 1) возрастные - дети 3-10 лет, интенсивно контактируют с почвой; 2) профессиональные - ветеринары и работники питомников для собак, автоводители, автослесари (контакт с элементами почвы при обслуживании автомобилей), рабочие коммунального хозяйства, продавцы овощных магазинов; 3) поведенческие - умственно отсталые и психически больные с привычкой геофагия и низким уровнем гигиенических навыков, а также психически нормальные люди с привычкой геофагия; 4) другие - владельцы приусадебных участков, огородов, лица, занимающиеся охотой с собаками, владельцы домашних собак. Ряд исследований показывают социальную принадлежность к токсокарозу, который чаще всего встречается среди жителей, имеющих низкий социально-экономический статус. Падение общего уровня жизни в нашей стране привело к тому, что абсолютное большинство жителей не имеют адекватной информации не только о токсокарозе, но и о риске зоонозных инвазий вообще. В таких условиях трудно надеяться на осознанное поведение людей и соблюдение норм и правил гигиены, способствует профилактике заражения, поэтому важнейшей задачей является санитарное просвещение населения. С другой стороны, семейным врачам и другим специалистам следует более внимательно подходить к оценке состояния здоровья пациентов, особенно в случаях с выраженным полиморфизмом клинических проявлений. Всесторонне обследовать пациентов с привлечением специалистов разного профиля. This article tells about literary data, questions of etiology, epidemiology, pathogenesis, laboratory diagnosis, clinical features and treatment of such a disease as toxocarosis. Toxocarosis is a zoonotic parasitic disease characterized by ingression, migration and harmful vital activity in the human body of nematode larvae of domestic carnivores (roundworms) - toxocar, with possible damage to various internal organs and systems. In the pathological process in this invasion involving various organs, and organ pathology is characterized by a large variety of symptoms, features of diagnostic approaches and therapeutic tactics. Family doctors and other specialists should carefully evaluate the health status of patients, especially in cases with pronounced polymorphism of clinical manifestations. Comprehensively examine patients with the involvement of specialists of different profiles.Документ Форми навчання у сучасних вищих медичних школах("Світ медицини та біології" Фахове наукове видання України, 2017) Капустянська, Анна Анатоліївна; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Вахненко, Андрій Вікторович; Рум'янцева, Марія Олександрівна; Островська, Галина Юріївна; Kapustianska, A.; Moisieieva, N.; Vakhnenko, A.; Rumyantseva, M.; Ostrovskaya, G.; Капустянская, Анна Анатольевна; Моисеева, Наталья Витальевна; Вахненко, Андрей Викторович; Румянцева, Мария Александровна; Островская, Галина ЮрьевнаОстаннім часом все більшу популярність здобувають організація і демонстрація майстер-класів - своєрідних семінарів з обміну досвідом, навчання майстерності. Перш за все, молоді люди, особливо студенти вузів зацікавлені в отриманні нового досвіду в режимі майстер-класу. І це виправдано, адже на таких тренінгах відсутній суворий викладацький контроль. У вільній обстановці зручно не тільки опановувати сучасні навички (будь то рукотворна, інтелектуальна або фізична праця), але важливо заводити нові знайомства, спілкуватися з друзями, плідно використовувати свій час. Подібна організація навчання висвітлює одне з важливих якостей майбутньої моделі освіти - цінність «таланту і майстерності, що розуміється як володіння особливо ефективними засобами діяльності в конкретній галузі». Таким чином, рушійною силою освіти стає мотивація і зацікавленість, захопленість студентів, лікарів та викладачів власним розвитком. Проводячи майстер-клас, викладач ніколи не прагне просто передати знання. Він намагається задіяти учасників у процес, зробити їх активними. Всі завдання викладача і його дії спрямовані на те, щоб підключити уяву учасників, створити таку атмосферу, в якій вони могли проявити себе як творці. Викладач створює атмосферу відкритості, доброзичливості, взаємоповаги, співтворчості в спілкуванні. Він працює разом з усіма, як учасник майстер-класу теж знаходиться в пошуку знань і способів діяльності. Викладач виключає офіційне оцінювання роботи учасників майстер-класу, але через соціалізацію, афішування робіт дає можливість для самооцінки, самокорекції. Використання викладених пояснень допоможе, на наш погляд, забезпечити якісну підготовку і ефективне проведення майстер-класів у рамках поширення педагогічного досвіду працівників медичної освітньої системи, підвищення конкурентоспроможності медичної професії, зацікавленості спеціалістів в можливості безперервної освіти та популяризації професії лікаря, а також підвищення культури спілкування в медичній галузі, вдосконалення професійної етики. Recently, the organization and demonstration of master classes, such unique seminars on the exchange of experience, professional skills have become increasingly popular. First of all, young people, especially university students, are interested in acquiring new experience in the master class mode. And this is justified, because with such training there is no strict control over the training. In a free environment, it is convenient not only to master modern skills (be it anthropogenic, intellectual or physical work), but it is important to create new acquaintances, communicate with friends and make fruitful use of your time. Such organization of training emphasizes one of the important qualities of the future model of education that is the value of "talent and ability, understood as having particularly effective means of activity in a particular industry." Thus, the motivation and interest, the enthusiasm of students, doctors and teachers with their own development become the driving force of education. The relevance of the new form of teaching practical skills was used by us during the master classes. By conducting a master class, the teacher never aspires to simply transfer knowledge. He tries to involve participants in the process, make them active. All the tasks of the teacher and his actions are aimed at connecting the imagination of the participants, creating an atmosphere in which they could manifest themselves as creators. The teacher creates an atmosphere of openness, goodwill, mutual respect, co-creation in communication. He works together with everyone, as a participant in the master class is also in search of knowledge and ways of working. The teacher excludes the official evaluation of the work of the participants of the master class, but through socialization, the advertisement of works gives an opportunity for self-assessment, self-correction. Using these explanations will help, in our opinion, ensure quality training and effective holding of master classes as part of the dissemination of the pedagogical experience of workers in the medical educational system, increase the competitiveness of the medical profession, the interest of specialists in the possibility of continuing education and popularization of the medicine, improving professional ethics. В последнее время все большую популярность приобретают организация и демонстрация мастер-классов - своеобразных семинаров по обмену опытом, обучения мастерству. Прежде всего, молодые люди, особенно студенты вузов заинтересованы в получении нового опыта в режиме мастер-класса. И это оправдано, ведь на таких тренингах отсутствует строгий преподавательский контроль. В свободной обстановке удобно не только осваивать современные навыки (будь то рукотворная, интеллектуальная или физическая работа), но важно заводить новые знакомства, общаться с друзьями, плодотворно использовать свое время. Подобная организация обучения освещает одно из важных качеств будущей модели образования - ценность «таланта и мастерства, понимаемой как владение особенно эффективными средствами деятельности в конкретной отрасли». Таким образом, движущей силой образования становится мотивация и заинтересованность, увлеченность студентов, врачей и преподавателей собственным развитием. Проводя мастер-класс, преподаватель никогда не стремится просто передать знания. Он пытается задействовать участников в процесс, сделать их активными. Все задания преподавателя и его действия направлены на то, чтобы подключить воображение участников, создать такую атмосферу, в которой они могли проявить себя как создатели. Преподаватель создает атмосферу открытости, доброжелательности, взаимоуважения, сотворчества в общении. Он работает вместе со всеми, как участник мастер-класса тоже находится в поиске знаний и способов деятельности. Преподаватель исключает официальное оценивание работы участников мастер-класса, но через социализацию, афиширования работ дает возможность для самооценки, самокоррекции. Использование изложенных объяснений поможет, на наш взгляд, обеспечить качественную подготовку и эффективное проведение мастер-классов в рамках распространения педагогического опыта работников медицинской образовательной системы, повышение конкурентоспособности медицинской профессии, заинтересованности специалистов в возможности непрерывного образования и популяризации профессии врача, а также повышение культуры общения в медицины, совершенствования профессиональной этики.Документ Шляхи оптимізації лікування ускладненої негоспітальної пневмонії на тлі артеріальної гіпертензії у практиці сімейного лікаря("Сімейна медицина" Всеукраинский научно-практический журнал, 2016) Вахненко, Андрій Вікторович; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Капустянська, Анна Анатоліївна; Голик, Вячеслав Володимирович; Vakhnenko, A.; Moisieieva, N.; Kapustianska, A.; Holyk, V.; Вахненко, Андрей Викторович; Моисеева, Наталья Витальевна; Капустянская, Анна Анатольевна; Голик, Вячеслав ВладимировичВикористання в комплексній терапії хворих на НП ускладнену ексудативним плевритом на тлі АГ комбінації препаратів торасеміду пролонгованої дії та тивортину аспартату призводить до більш значимого покращання показників сатурації, біохімічних показників крові, а також прискорює одужання хворих, що підтверджувалось позитивною динамікою при рентгенологічному дослідженні та в значній мірі покращує всі параметри якості життя хворих і виражалось в значному зменшенні функціональних обмежень й у високій соціальній активності пацієнтів. Application of drug combination of torasemide with prolonged activity and tivartine aspartate in the treatment of patients with exudative pleuritis complicated CAP combined with hypertension led to more significant changes in the values of saturation, blood biochemical parameters, as well as accelerated the recovery of patients, and was confirmed by the positive dynamics of X-ray examination, to a large extent improved all parameters of the quality of life of patients, which was reflected in a significant decrease in functional limitations and high social activity of patients. This allowed us to significantly reduce the cost of treating an individual patient. Применение в комплексной терапии больных с НП осложненной экссудативным плевритом на фоне АГ комбинации препаратов торасемида пролонгированного действия и тивортина аспартата привело к более значимым изменениям показателей сатурации, биохимических показателей крови, а также ускорило выздоровление больных, что подтвердилось позитивной динамикой при рентгенологических исследованиях, в значительной мере улучшило все параметры качества жизни больных, что выражалось в значительном уменьшении функциональных ограничений и высокой социальной активности пациентов. Это позволило значительно снизить затраты на лечение отдельного больного.