Перегляд за Автор "Momot, Y."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні аспекти викладання хімічних дисциплін із використанням ресурсів дистанційного навчання(АСМІ, 2014) Момот, Юлія Вікторівна; Момот, Юлия Викторовна; Momot, Y.Здійснено аналіз форм упровадження дистанційного навчання у вищі навчальні заклади. Розглядаються методичні можливості оптимального поєднання теоретичної та практичної складових дистанційних курсів із хімічних дисциплін; Проведен анализ форм внедрения дистанционного обучения в высшие учебные заведения. Рассматриваются методические возможности оптимального сочетания теоретической и практической составляющих дистанционных курсов по химическим дисциплинам; In the article the forms of introduction of distance learning in higher educational were analyzed. The methodical possibilities of the optimal combination of theoretical and practical components of distance courses in chemical sciences were considered.Документ Проектна діяльність школярів з хімії у літньому профільному таборі(ТОВ „Планер”, 2008) Момот, Юлія Вікторівна; Момот, Юлия Викторовна; Momot, Y.В статті на прикладі організації діяльності літнього профільного табору, розглядаються особливості організації пізнавальної діяльності школярів з хімії в рамках проектної діяльності; В статье, на примере обеспечения учебной деятельности летнего профильного лагеря, рассматриваются особенности организации познавательной деятельности школьников по химии в рамках проектной технологии; In the article features of the organization of cognitive activity of schoolchildren in chemistry within the framework of project technology are considered on the example of providing educational activity of the summer profile camp.Документ Проектна технологія організації позаурочної роботи як засіб розвитку пізнавальної самостійності школярів(Техсервіс, 2008) Момот, Юлія Вікторівна; Момот, Юлия Викторовна; Momot, Y.В статті розкривається сутність проектної технології організації позаурочної діяльності школярів. Розглядаються можливості проектного навчання у формуванні пізнавальної самостійності школярів; В статье раскрывается суть проектной технологии организации внеурочной деятельности учащихся. Рассматриваются возможности проектного обучения в формировании познавательной самостоятельности школьников; The meaning of project technologies of after lessons’ activity of pupils are described in this article. The possibilities of project studying are considered in the forming of learning independence (self-sufficiency) of pupils.Документ Проектна технологія у контексті ноосферної освіти(Імідж сучасного педагога, 2004) Момот, Юлія Вікторівна; Момот, Юлия Викторовна; Momot, Y.В статті, ґрунтуючись на засади ноосферної концепції В.І. Вернадського, розглядається активна позиція людини як творця культури, її освітня діяльність впродовж життя. Розкриваються можливості проектної технології навчання у розвитку необхідних компетенції сучасних випускників шкіл; В статье, основываясь на положениях ноосферной концепции В.И. Вернадского, рассматривается активная позиция человека как творца культуры, его образовательная деятельность на протяжении всей жизни. Раскрываются возможности проектной технологии обучения в развитии необходимых компетенций современных выпускников школ; In the article, based on the provisions of the noospheric concept of VI. Vernadsky, considers the active position of man as the creator of culture, his educational activity throughout his life. Opportunities of project technology of training in development of necessary competences of modern school leavers are revealed.