Перегляд за Автор "Mormol, I. A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Image and pedagogical culture of a teacher of a higher education institution(Полтавський державний медичний університет, 2023) Mormol, I. A.; Borzykh, O. A.; Lavrenko, A. V.; Digtyar, N. I.; Gerasimenko, N. D.; Belan, O. V.; Avramenko, Y. M.; Мормоль, Ірина Анатоліївна; Борзих, Оксана Анатоліївна; Лавренко, Анна Володимирівна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Белан, Оксана Василівна; Авраменко, Яніна МиколаївнаThe article is devoted to the analysis of modern approaches to the study of aspects of the professional image of a teacher and possible options for its improvement in higher education institutions. It is determined that the pedagogical image cannot be set once and for all; it needs to be created and based on constant work on oneself. It begins with a motive and continues with the search and use of knowledge, activity and correction of one's image, and evaluation of work results. The article analyses the approaches of domestic and foreign scientists' approaches to studying the components of the teacher's image. Image is the result of conscious work. It is especially true when it is part of professional success. The personal image of a teacher is an important complement or a prerequisite for his or her effective work. Creating a professional image also arises from the needs of the market economy. The main components of the professional image of a teacher are substantiated and defined. It is confirmed that a positive professional image of a teacher is characterised by an individual style and success, combining the formation of internal personal and professional characteristics and their external manifestations in the performance of work functions. The critical components of improving the image are formed, including the professional skills of the teacher, his/ her ethical academic behaviour and communication skills. The formation of the pedagogical image goes through 5 stages: it begins with the perception of the image; continues with the analysis of information and its mental correction; use, which is revealed through trying on and playing certain elements of the desired image and further getting into the image; and ends with the appropriation and individualisation of the chosen or desired image. It is the mechanism of forming a pedagogical image.Документ Роль рецепторов, активирующих пролиферацию пероксисом, в физиологии и патологии почек(Первый Санкт-Петербургский государственный медицинский университет им. акад. И. П. Павлова, 2013) Расин, Михаил Сахнович; Борзых, Оксана Анатольевна; Мормоль, Ирина Анатольевна; Rasin, М. S.; Borzykh, O. A.; Mormol, I. A.; Расін, Михайло Сахнович; Борзих, Оксана Анатоліївна; Мормоль, Ірина АнатоліївнаРецепторы, активирующие пролиферацию пероксисом (PPAR), ядерные транскрипционные факторы из семейства гормональных рецепторов, осуществляют контроль над углеводным и жировым обменом, энергетическим гомеостазом, активностью иммунной системы, воспалением и состоянием эндотелия сосудов. Все три типа PPAR экспрессированы в почках и играют важную роль в физиологии и патологии этих органов, выполняя протективную, противовоспалительную и антипролиферативную функцию при диабетической нефропатии, гломерулонефрите и остром повреждении почек.Документ Сучасні аспекти вільнорадикальної патології (огляд літератури та власні дослідження)(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Борзих, Оксана Анатоліївна; Лавренко, Анна Володимирівна; Селіхова, Людмила Григорівна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Авраменко, Яніна Миколаївна; Бєлан, Оксана Василівна; Мормоль, Ірина Анатоліївна; Коломієць, Ганна Олексіївна; Кайдашев, Ігор Петрович; Borzykh, O. A.; Lavrenko, A. V.; Selikhova, L. G.; Digtyar, N. I.; Gerasimenko, N. D.; Avramenko, Y. M.; Кolomiets, G. O.; Belan, O . V.; Mormol, I. A.; Kaidashev, I. P.На сьогодні існує багато досліджень, які свідчать про виникнення та розвиток різноманітних патологій, що супроводжуються активацією вільнорадикальних реакцій. Слід зазначити, що існуючий на сьогоднішній день клінічний досвід і результати експериментальних досліджень свідчать про важливу роль оксидативного стресу у формуванні і прогресуванні серцево-судинної патології, багато наукових робіт присвячені вивченню і порівняльній характеристиці відмітних особливостей вільнорадикального окиснення ліпідів і білків у пацієнтів з дисфункцією ендотелію та різними функціональними класами стенокардії. Незважаючи на значний період, що минув з часу аварії на Чорнобильській атомній електростанції, медико-біологічні проблеми віддалених наслідків дії іонізуючого випромінювання залишаються актуальними. Однак слід зазначити, що за даними деяких авторів, уявлення про перекисне окиснення ліпідів, що в основному базуються на дослідженнях in vitro, не відповідають вимогам, які ставляться для визнання існування метаболічного процесу чи метаболічного шляху. Впродовж останніх років на кафедрі внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією проводились різноспрямовані дослідження щодо різних аспектів вільнорадикальної патології в експериментальній та клінічній медицині щодо питань кардіології, нефрології, імунології, гематології, пульмонології, гастроентерології. За результатами огляду літератури та комплексного аналізу проведених досліджень слід зазначити, що вивчення ролі вільнорадикальних процесів в експериментальній та клінічній медицині не втрачає актуальності. Науковий пошук та практична цінність означених досліджень набуває нового змісту в умовах загального погіршення стану навколишнього середовища та впливу негативних факторів довкілля (іонізуючого випромінювання, надлишку фторидів).