Перегляд за Автор "Morokhovets, H. Yu"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development of towards education in medical students(Wydawnictwo Aluna, 2019) Morokhovets, H. Yu; Uvarkina, O. V.; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Senkevych, H. A.; Stetsenko, S. A.; Мороховець, Галина Юріївна; Уваркіна, Олена Василівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сенкевич, Геннадій Анатолійович; Стеценко, Сергій АнатолійовичThe quality of professional medical training is a relevant issue for clinical and educational setting due to modernization and reform processes at the present stage of the society’s development. The formation of the future doctors’ interest in professional activities mostly depends on the implementation of pedagogical conditions, aimed at developing the positive motivation towards education; Якість професійної медичної підготовки є актуальною проблемою для клініко-освітніх установ через модернізацію та реформування на сучасному етапі розвитку суспільства Формування інтересу майбутніх лікарів до професійної діяльності здебільшого залежить від виконання педагогічних умов, спрямованих на розвиток позитивної мотивації до освіти.Документ Особливості викладу матеріалу деяких розділів біологічної та медичної фізики у вітчизняній і зарубіжній літературі(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Стеценко, Сергій Анатолійович; Мороховець, Галина Юріївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Stetsenko, S. A.; Morokhovets, H. Yu; Lysanets, Yu. V.У статті висвітлено методичні основи викладання медичної і біологічної фізики на прикладі окремих тем, показані інтегративні зв’язки класичної фізики, біології, медицини у єдності понять, закономірностей, явищ і процесів, що відбуваються у організмі людини. Обґрунтовано вибір навчальної і наукової літератури для забезпечення якісного викладання медичної і біологічної фізики студентам галузі знань 22 – Охорона здоров’я, спеціальностей 222 – Медицина і 221 – Стоматологія; The article describes the methodical foundations of teaching medical and biological physics as exemplified by individual topics. The paper shows the integrative connections of classical physics, biology, and medicine in the unity of concepts, laws, phenomena and processes occurring in the human body. The choice of educational and scientific literature for providing the qualitative teaching of medical and biological physics to students in the field of knowledge “22 – Health care”, specialties “222 – Medicine” and “221 – Dentistry” have been substantiated.