Перегляд за Автор "Olenets, S.Yu."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Motivation as an inherent component of the competency approach in teaching(2018) Оленець, Світлана Юріївна; Оленец, Светлана Юрьевна; Olenets, S.Yu.When defining professional competences, the concept of “key competencies” is often used, that is, which should have each person and which could be used in a variety of situations. Key competencies are thus universal and are used in a variety of situations. The theoretical model of personal competence contains the following components: motivational-value, cognitive, emotional-volitional. In order for education to be effective, the students must have a desire to study, which means that they should be motivated. An effective process of self-learning must begin with the definition of specific learning goals and complete the understanding of what motivation is and how to deal with it. Motivation represents a system of psychologically heterogeneous factors that determine the behavior and activities of man. In other words, it acts as an inducement that causes or strengthens human activity. Motives are considered to be those internal forces that are related to the needs of the individual and encourage it to certain activities aimed at their satisfaction. How can the teacher motivate students to study and research? To do this, there are some techniques described in this article; При визначенні професійних компетенцій часто вживається поняття «ключових компетенцій», тобто таких, якими повинна володіти кожна людина і які можна було б застосовувати в самих різних ситуаціях. Ключові компетенції є, таким чином, універсальними і використовуються в різних ситуаціях. Теоретична модель особистісної компетентності містить такі компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, емоційно-вольовий. Для того, щоб навчання було ефективним, студент повинен мати бажання навчатися, тобто бути вмотивованим. Ефективний процес самонавчання повинен починатися із визначення конкретних цілей навчання і завершуватися розумінням того, що таке мотивація і як із нею діяти. Мотивація являє собою систему психологічно різнорідних чинників, що детермінують поведінку і діяльність людини. Іншими словами, вона виступає як спонукання, що викликають активність людини або підсилюють її. Мотивами ж прийнято вважати ті внутрішні сили, які пов'язані з потребами особистості та спонукають її до певної діяльності, спрямованої на їх задоволення. Як же викладач може мотивувати студентів до навчання та наукової діяльності? Для цього існують деякі прийоми, описані у даній статті; При определении профессиональных компетенций часто употребляется понятие «ключевых компетенций», то есть таких, которыми должен обладать каждый человек и которые можно было бы применять в самых различных ситуациях. Ключевые компетенции являются, таким образом, универсальными и используются в различных ситуациях. Теоретическая модель личностной компетентности содержит следующие компоненты: мотивационно-ценностный, когнитивный, эмоционально-волевой. Для того, чтобы обучение было эффективным, студент должен иметь желание учиться, то есть быть мотивированным. Эффективный процесс самообучения должен начинаться с определения конкретных целей обучения и завершаться пониманием того, что такое мотивация и как с ней действовать. Мотивация представляет собой систему психологически разнородных факторов, детерминирующих поведение и деятельность человека. Другими словами, она выступает как побуждение, вызывающие активность человека или усиливают ее. Мотивами же принято считать те внутренние силы, которые связаны с потребностями личности и побуждают ее к определенной деятельности, направленной на их удовлетворение. Как же преподаватель может мотивировать студентов к обучению и научной деятельности? Для этого существуют некоторые приемы, описанные в данной статье.Документ Використання проблемного навчання на заняттях з медичної інформатики(2015) Оленець, Світлана Юріївна; Оленец, Светлана Юрьевна; Olenets, S.Yu.Основна мета навчання у вищому навчальному закладі – всебічний і гармонійний розвиток особистості студента. Одним із засобів для її реалізації є використання проблемного навчання. Особливо це є актуальним для предметів, інформаційне наповнення яких оновлюється щоденно, а то і погодинно, до котрих відноситься і медична інформатика; The main purpose of studying at a higher educational institution is the comprehensive and harmonious development of the student's personality. One of the means for its implementation is the use of problem learning. This is especially true for subjects whose information content is updated daily, and even hourly, which includes medical informatics; Основная цель обучения в высшем учебном заведении - всестороннее и гармоничное развитие личности студента. Одним из средств для ее реализации является использование проблемного обучения. Особенно это актуально для предметов, информационное наполнение которых обновляется ежедневно, а то и ежеминутно, к которым относится и медицинская информатикаДокумент Вокальна майстерність – необхідний інструмент кожного викладача(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Оленець, Світлана Юріївна; Оленец, Светлана Юрьевна; Olenets, S.Yu.Вокальна майстерність – це не лише гарне і сучасне словосполучення, яке використовують співаки чи диктори, але і навик, яким має володіти кожен, хто виступає на публіці. Так, наприклад, правильне видобування звуків і розслаблена мова допомагає використовувати викладачу свій голосовий апарат у повній мірі, не завдаючи йому при цьому шкоди; Vocal skill is not only a beautiful and modern phrase used by singers or actors, but also a skill that everyone who speaks in public needs to own. So, for example, correct sounding and relaxed language helps to use the teacher's vocal system to the fullest, without causing harm to it; Вокальное мастерство - это не только хорошее и современное словосочетание, которое используют певцы или дикторы, но и навык, которым должен обладать каждый, кто выступает на публике. Так, например, правильное звукоизвлечение и расслабленная речь помогает использовать преподавателю свой голосовой аппарат в полной мере, не нанося ему при этом вреда.Документ Розгляд основних мотиваційних факторів, що впливають на наукову діяльність студента(2018) Оленець, Світлана Юріївна; Оленец, Светлана Юрьевна; Olenets, S.Yu.Проблема розробки ефективних стратегій, що впливають на мотивацію, залежить від виявлення конкретних мотиваційних факторів, що діють на студента під час виконання завдання наукової спрямованості. Мотиваційні фактори умовно можа поділити на: внутрішньо орієнтовані та зовнішньо орієнтовані. Внутрішня мотивація проявляється у готовності виконувати наукову роботу через зацікавленість предметом, бажання дізнаватися чи розробляти щось нове. Вона спрямована на самореалізацію, одержання насолоди від діяльності та досягнення майстерності у своїй роботі. З іншого боку, зовнішня мотивація – це мотивація до виконання та досягнення успіху для одержання певного результату; The problem of developing effective strategies that influence motivation depends on identifying the specific motivational factors that affect a student when performing a research assignment. Motivational factors can be divided into: internally oriented and external oriented. Internal motivation is manifested in the willingness to perform scientific work because of the interest in the subject, the desire to learn or develop something new. It is aimed at self-realization, enjoyment of activity and achievement of skill in its work. On the other hand, external motivation is a motivation to fulfill and achieve success in order to obtain a certain result.Документ Системність, як невід’ємна складова навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі(2018) Оленець, Світлана Юріївна; Оленец, Светлана Юрьевна; Olenets, S.Yu.Навчально-виховний процес — це цілісна педагогічна система, саме тому управління ним вимагає системного підходу. Одним з основних принципів такого підходу є розгляд системи з точки зору її внутрішньої будови та цілісності. При цьому кожна система аналізується як частина дещо більшого структурного підрозділу, тобто середовища, в яку вона вписана і ефективно функціонує; Учебно-воспитательный процесс - это целостная педагогическая система, поэтому управление им требует системного подхода. Одним из основных принципов такого подхода является рассмотрение системы с точки зрения ее внутреннего строения и целостности. При этом каждая система анализируется как часть несколько большего структурного подразделения, то есть среды, в которую она вписана и эффективно функционирует; Educational process is a holistic pedagogical system, which is why the management requires a systematic approach. One of the main principles of this approach is to consider the system in terms of its internal structure and integrity. At the same time, each system is analyzed as part of a slightly larger structural subdivision, that is, the environment in which it is inscribed and functions effectively.