Перегляд за Автор "Ostrovska, G."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Внутрішні хвороби (фармакотерапія больового синдрому)(Полтава, Верстка, 2003) Бобирьов, Віктор Миколайович; Петрова, Тамара Аркадіївна; Островська, Галина Юріївна; Бобырев, Виктор Николаевич; Петрова, Тамара Аркадьевна; Островская, Галина Юрьевна; Bobyrov, V.; Petrova, T.; Ostrovska, G.Підручник призначений для студентів медичних і стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів, лікарів-інтернів, а також лікарів різних спеціальностей, що використовують у клінічній практиці лікарські засоби з анальгезуючою дією.Документ Застосування біологічно активного гетероглікозиду у лікуванні хронічного рецедивуючого герпетичного стоматиту(2020) Островська, Галина Юріївна; Розколупа, Ніна Василівна; Петрова, Тамара Аркадіївна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Розколупа, Олександр Олексійович; Ostrovska, G.; Rozkolupa, N.; Petrova, T.; Chechotina, S.; Rozkolupa, O.Включення біологічно активного гетероглікозиду до складу комплексної терапії хворих на ХРГС дає змогу ефективно купірувати больовий синдром у гострій фазі та скоротити термін лікування.Документ Клініко-фармакологічна характеристика лікарських засобів, що впливають на метаболізм кісткової тканини та мінералізацію емалі(Вінниця : Нова книга, 2021) Бобирьов, Віктор Миколайович; Островська, Галина Юріївна; Власова, Олена Вікторівна; Луценко, Руслан Володимирович; Bobyrev, V.; Ostrovska, G.; Vlasova, O.; Lutsenko, R.У стоматологічній практиці для регуляції обміну речовин у твердих тканинах зубів і кісток застосовують препарати, які містять макро- та мікроелементи – кальцій, фтор, фосфор. Вони потрібні для нормального росту, розвитку, формуванні емалі, дентину і кісткової тканини...Документ Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2003) Бобирьов, Віктор Миколайович; Островська, Галина Юріївна; Петрова, Тамара Аркадіївна; Муляр, Лариса Анатоліївна; Бобырев, Виктор Николаевич; Островская, Галина Юрьевна; Петрова, Тамара Аркадьевна; Муляр, Лариса Анатольевна; Bobyrov, V.; Ostrovska, G.; Petrova, T.; Mulyar, L.Стаття присвячена реорганізації української вищої медичної освіти та інтеграції її з загальним європейським освітнім простором. Перелічені переваги кредитно-модульної системи у викладанні курсу клінічної фармакології в Український медичній стоматологічній академії. Відображена необхідність подальшого поглиблення знань з питань реформування вищої медичної освіти.Документ Можливості застосування пробіотичних препаратів у терапевтичній стоматології(Харків, Національний фармацевтичний університет, 2017) Бобирьов, Віктор Миколайович; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Петрова, Тамара Аркадіївна; Островська, Галина Юріївна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Капустянська, Анна Анатоліївна; Бобырев, Виктор Николаевич; Девяткина, Татьяна Алексеевна; Петрова, Тамара Аркадьевна; Островская, Галина Юрьевна; Капустянская, Анна Анатольевна; Bobyriov, V. M.; Devyatkina, T.; Petrova, T.; Ostrovska, G.; Chechotina, S.; Kapustianska, A.В оглядовій статті розглянуті питання підвищення ефективності лікування ряду інфекційно-запальних процесів у стоматологічній практиці за допомогою використання пробіотичних препаратів, фізіологічна роль ендогенної мікрофлори, зміна взаємовідношень мікрофлори порожнини рота при розвитку патологічних процесів та роль мікроекологічних порушень біоценозу в розвитку стоматологічної інфекційної патології. Розглянуті основні проблеми використання біопрепаратів в стоматології, які пов’язані з їх недостатньою активністю, небезпекою штучного інфікування, несумісністю із антибактеріальними препаратами, ін. Позитивний ефект біотерапії досягнутий у хворих на хронічний генералізований пародонтит I, ІI, ІІІ ступенів важкості. Покращення результатів лікування мало місце при включенні пробіотиків у комплекс лікування кандидозу, бактеріальних захворювань слизових оболонок порожнини рота та періодонтиту. Проведений аналіз клінічного застосування біопрепаратів при стоматологічній патології свідчить про перспективність та безпечність цього методу лікування. Подальша теоретична та клінічна розробка біотерапії буде сприяти підвищенню її ролі у стоматологічній практиці. В обзорной статье рассмотрены вопросы повышения эффективности лечения ряда инфекционно-воспалительных процессов в стоматологической практике посредством использования пробиотических препаратов, физиологическая роль эндогенной микрофлоры, изменение взаимоотношений микрофлоры полости рта при развитии патологических процессов и роль микроэкологических нарушений биоценоза в развитии стоматологической инфекционной патологии. Рассмотрены основные проблемы использования биопрепаратов, связанных с их недостаточной активностью, опасностью искусственного инфицирования, несовместимостью с антибактериальными препаратами, др. Положительный эффект биотерапии достигнут у больных хроническим генерализованным пародонтитом I, II, III степени тяжести. Улучшение результатов лечения имело место при включении пробиотиков в комплекс лечения кандидоза, бактериальных заболеваний слизистых оболочек полости рта и периодонтита. Проведенный анализ клинического применения биопрепаратов при стоматологической патологии свидетельствует о перспективности и безопасности этого метода лечения. Дальнейшая теоретическая и клиническая разработка биотерапии будет способствовать повышению ее роли в стоматологической практике.Документ Перспективи інтеграції інноваційних технологій та інтерактивних елементів в освітній процес з клінічної фармакології(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015) Капустянська, Анна Анатоліївна; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Вахненко, Андрій Вікторович; Рябушко, Микола Миколайович; Островська, Галина Юріївна; Капустянская, Анна Анатольевна; Моисеева, Наталья Витальевна; Вахненко, Андрей Викторович; Рябушко, Николай Николаевич; Островская, Галина Юрьевна; Kapustianska, A.; Moisieieva, N.; Vakhnenko, A.; Ryabushko, M.; Ostrovska, G.У цілому, використання ІКТ з курсу “Клінічної фармакології” є виключно корисною і плідною навчальною технологією, завдяки притаманній їй якості інтерактивності, гнучкості й інтеграції різноманітних типів мультимедійної навчальної інформації, а також завдяки можливості враховувати індивідуальні особливості студентів і сприяти підвищенню їх мотивації. Мультимедійна форма дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Мета такого подання навчальної інформації, перш за все, у розвитку у слухачів системи образного мислення. Мультимедійні технології навчання є перспективним і високоефективним інструментом, що дозволяє надати об’єм інформації у більшому обсязі, ніж традиційні джерела інформації і в тій послідовності, яка відповідає логіці пізнання і рівню сприйняття студентами. В целом, использование ИКТ по курсу "Клинической фармакологии" является исключительно полезной и плодотворной учебной технологией, благодаря присущей ей интерактивности, гибкости и интеграции различных типов мультимедийной учебной информации, а также благодаря возможности учитывать индивидуальные особенности студентов и способствовать повышению их мотивации. Мультимедийная форма позволяет подать материал как систему ярких опорных образов, наполненных исчерпывающей структурированной информацией в алгоритмическом порядке. Цель такого представления учебной информации, прежде всего, в развитии у слушателей системы образного мышления. Мультимедийные технологии обучения являются перспективным и высокоэффективным инструментом, позволяющим подать информацию в большем объеме, чем традиционные источники информации и в той последовательности, которая соответствует логике изучения предмета и уровню восприятия студентами.In general, the use of ICT for the course "Clinical Pharmacology" is an extremely useful and fruitful educational technology, thanks to its inherent interactivity, flexibility and integration of different types of multimedia educational information, as well as with the ability to take into account the individual characteristics of students and increase their motivation. Multimedia form allows to submit the material as a system of support images of bright, full of structured information in a comprehensive algorithmic order. The purpose of this presentation of educational information, especially in the development of the listeners of imaginative thinking. Multimedia learning technologies are promising and highly effective tool to submit information to a greater extent than traditional sources of information and in the sequence that corresponds to the logic of the study of the subject and the level of perception of students.