Перегляд за Автор "Pakharenko, L. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Improvement of teaching methods at the department of obstetrics and gynecology in Ivano-Frankivsk national medical university by introducing of new innovative technologies(Полтавський державний медичний університет, 2018) Pakharenko, L. V.; Пахаренко, Л. В.Мета. Підвищити ефективність навчального процесу та сприяти формуванню клінічного мислення при вивченні студентами 6 курсу медичного факультету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» шляхом розробки та впровадження нових інноваційних технологій. Об’єкт і методи. За допомогою програми «Віртуальний пацієнт» працівниками кафедри акушерства та гінекології була створена клінічна задача з теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Програма «Віртуальний пацієнт» розроблена компанією Microsoft та адаптована інженерами інформаційного відділу Івано-Франківського національного медичного університету. Результати. У статті представлено досвід застосування програми «Віртуальний пацієнт» при викладанні теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Особливістю педагогічного впровадження є інноваційний підхід навчання, що сприяє кращому засвоєнню теми, формуванню професійно-компетентного підходу з врахуванням індивіду- альних особливостей хворого. Висновки. Застосування програми «Віртуальний пацієнт» при вивченні студентами 6 курсу медичного фа- культету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» дозволяє під- вищити якість засвоєння теми, удосконалити застосування теоретичних знань, а також забезпечує розвиток особистості студентів, їх професійних якостей та клінічного мислення.Документ Пошук покращення засвоєння практичних навичок з акушерства та гінекології(Полтавський державний медичний університет, 2018) Пахаренко, Л. В.; Воробій, В. Д.; Пахаренко, Л. В.; Воробий, В. Д.; Pakharenko, L. V.; Vorobii, V. D.В програму дисципліни «Акушерство та гінекологія» в останні роки введено вивчення теми неплідного шлюбу та планування сім’ї, яка в останні три роки доповнена практичною навичкою «Обстеження подружньої пари при неплідді». Мета роботи. Удосконалити засвоєння практичної навички «Обстеження подружньої пари при неплідді». Результати. Практична навичка «Обстеження подружньої пари при неплідді» складається в декілька етапів. Спочатку проводиться збір анамнезу, виставляється попередній діагноз. Потім потрібно скласти план обстеження подружньої пари. Для підготовки оволодіння навички розроблений алгоритм її виконання, який представлений в практично-орієнтованому навчальному центрі у вигляді схеми, малюнків, наявний демонстраційний матеріал у вигляді результатів різних обстежень, відеоматеріали, підготовлені працівниками кафедри. Кращому засвоєнню навички сприяють і розроблені працівниками кафедри ситуаційні задачі з даної тематики. Висновок. Розроблена методика засвоєння практичної навички «Обстеження подружньої пари при неплідді» є ефективною. Вдосконалення системи обстеження при неплідді, покращення її алгоритму веде до підвищення кваліфікації медичного фахівця будь-якої спеціальності, готовності застосувати її на практиці.Документ Удосконалення оволодіння практичними навичками на базі кафедри акушерства та гінекології(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Пахаренко, Л. В.; Pakharenko, L. V.Вступ. Зростання частоти фонових та передракових захворювань шийки матки вимагає впровадження новітніх технологій, раннього виявлення такої захворюваності та своєчасної її диференціації. Проведення цитологічного скринінгу, одного з найефективніших методів діагностики патологічних станів шийки матки, є обов’язковим навиком в діяльності лікарів широкого профілю. Мета роботи. Проаналізувати досвід використання симуляційних технологій для оволодіння практичною навичкою «Взяття мазків на цитологічне дослідження». Результати. В програмі дисципліни «Акушерство та гінекологія» для студентів медичного факультету значна увага приділяється вивченню теми патології шийки матки під час опрацювання модулів 1 та 3. На сьогоднішній день цитологічний скринінг представляє собою не тільки традиційний підхід до його проведення. Важливим та необхідним є оволодіння методикою рідинної цитології. Дану навичку студенти можуть опрацювати не тільки під час проведення практичних занять, але і самостійно під керівництвом викладача в позааудиторний час в практично-орієнтованому навчальному центрі. Для цього розроблений алгоритм її виконання, наявний демонстраційний матеріал, відеоматеріали, ситуаційні задачі з даної методики, що дозволяє розвинути клінічне мислення, а не тільки оволодіти технікою взяття матеріалу на дослідження. Опанування навички проводиться на гінекологічному тренажері. Пропонується надати інтерпретацію результатам цитологічного скринінгу за такими системами класифікацій як оцінка за Папаніколау, Американського товариства цитології та системою Bethesda. У студентів, які активно проходили навчання в практично-орієнтованому навчальному центрі, не виникало проблем з демонстрацією навички під час модульного контролю та державного іспиту. Висновок. Вдосконалення системи скринінгу фонових та передракових захворювань шийки матки, покращення алгоритму проведення техніки навички цитологічного дослідження веде до підвищення кваліфікації медичного фахівця будь-якої спеціальності та готовності застосувати її на практиці