Перегляд за Автор "Pakhomova, N."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слуху(Київ: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017-10-27) Куроєдова, Віра Дмитрівна; Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна; Пахомова, Наталія Георгіївна; Бавикіна, Ольга Іванівна; Куроедова, Вера Дмитриевна; Сокологорская-Никина, Юлия Константиновна; Пахомова, Наталья Георгиевна; Бавыкина, Ольга Івановна; Kuroedova, V.; Sokologorskaya-Nykina, Yu.; Pakhomova, N.; Bavykina, O.У статті розглядається проблема надання комплексної стоматологічної, ортодонтичної та психолого- педагогічної допомоги дітям із вадами слуху. Обґрунтована необхідність інтегративних медичних і психолого- педагогічних знань при роботі з дітьми із обмеженими психофізичними можливостями. Розкрито напрями, етапи і зміст надання комплексної психолого-педагогічної, стоматологічної та ортодонтичної допомоги дітям із порушеннями слуху. Здійснено аналіз ортодонтичної та стоматологічної патології в дітей із вадами слуху. Проаналізовано результати анкетування дітей із вадами слуху за спеціально розробленою анкетою. Встановлено, що для підвищення ефективності надання стоматологічної, ортодонтичної та логопедичної допомоги дітям із порушеннями слуху лікарям-стоматологам, ортодонтам і логопедам потрібно враховувати психологічні та анатомо-фізіологічні особливості пацієнтів, звертати більше уваги на мімічні реакції глухих пацієнтів та бути в тісній професійній співпраці.; В статье рассматривается проблема предоставления комплексной стоматологической, ортодонтической и психолого-педагогической помощи детям с нарушениями слуха. Обоснована необходимость интегративных медицинских и психолого-педагогических знаний при работе с детьми с ограниченными психофизическими возможностями. Раскрыто направления, этапы и содержание оказания комплексной психолого-педагогической, стоматологической и ортодонтической помощи детям с нарушениями слуха. Осуществлен анализ ортодонтической и стоматологической патологии у детей с нарушениями слуха. Проанализированы результаты анкетирования таких детей по специально разработанной анкете. Для повышения эффективности оказания стоматологической, ортодонтической и логопедической помощи детям с нарушениями слуха врачам-стоматологам, ортодонты и логопедам нужно учитывать психологические и анатомо-физиологические особенности пациентов, обращать больше внимания на мимические реакции глухих пациентов и быть в тесном профессиональном сотрудничестве.; The article deals with the problem of providing complex dental, orthodontic and psychological-pedagogical assistance to children with hearing impairment. The necessity of integrative medical and psychological-pedagogical knowledge in work with children with limited psychophysical capabilities is justified. The author reveals the directions, stages and content of providing complex psychological, pedagogical, dental and orthodontic care for children with hearing impairment. The article analyzes the orthodontic and dental pathology in children with hearing impairment. The results of the questionnaire survey of children with hearing impairments on a specially developed questionnaire are analyzed. To improve the effectiveness of dental, orthodontic and speech therapy for children with hearing impairments, dentists, orthodontists and speech therapists need to take into account the psychological and anatomical and physiological characteristics of patients, pay more attention to the mimic reactions of deaf patients and be in close professional cooperation.Документ Комплексний медико-психолого-педагогічний підхід до корекційної роботи з дітьми із зубощелепними аномаліями та деформаціями(2016) Пахомова, Наталія Георгіївна; Смаглюк, Любов Вікентіївна; Трофименко, Марина Вікторівна; Пахомова, Наталья Георгиевна; Смаглюк, Любовь Викентьевна; Трофименко, Марина Викторовна; Pakhomova, N.; Smaglyuk, L.; Trofimenko, M.У статті охарактеризовані деякі основні причини зубощелепних аномалій; представлений комплексний підхід до корекційної роботи з дітьми із зубощелепними аномаліями; визначені напрями, етапи її організації із залученням лікаря-ортодонта, логопеда, психолога і батьків; В статье охарактеризованы некоторые основные причины зубочелюстных аномалий; представлен комплексный подход к коррекционной работе с детьми, у которых выявлены зубочелюстные аномалии; определены направления, этапы ее организации с привлечением врача-ортодонта, логопеда, психолога и родителей; The article described some of the main causes of malocclusion; presented an integrated approach to correctional work with children with malocclusion; directions stages of organization involving doctor-orthodontist, speech therapist, psychologist and parents.