Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Pakhomova, N."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Комплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слуху
    (Київ: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017-10-27) Куроєдова, Віра Дмитрівна; Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна; Пахомова, Наталія Георгіївна; Бавикіна, Ольга Іванівна; Куроедова, Вера Дмитриевна; Сокологорская-Никина, Юлия Константиновна; Пахомова, Наталья Георгиевна; Бавыкина, Ольга Івановна; Kuroedova, V.; Sokologorskaya-Nykina, Yu.; Pakhomova, N.; Bavykina, O.
    У статті розглядається проблема надання комплексної стоматологічної, ортодонтичної та психолого- педагогічної допомоги дітям із вадами слуху. Обґрунтована необхідність інтегративних медичних і психолого- педагогічних знань при роботі з дітьми із обмеженими психофізичними можливостями. Розкрито напрями, етапи і зміст надання комплексної психолого-педагогічної, стоматологічної та ортодонтичної допомоги дітям із порушеннями слуху. Здійснено аналіз ортодонтичної та стоматологічної патології в дітей із вадами слуху. Проаналізовано результати анкетування дітей із вадами слуху за спеціально розробленою анкетою. Встановлено, що для підвищення ефективності надання стоматологічної, ортодонтичної та логопедичної допомоги дітям із порушеннями слуху лікарям-стоматологам, ортодонтам і логопедам потрібно враховувати психологічні та анатомо-фізіологічні особливості пацієнтів, звертати більше уваги на мімічні реакції глухих пацієнтів та бути в тісній професійній співпраці.; В статье рассматривается проблема предоставления комплексной стоматологической, ортодонтической и психолого-педагогической помощи детям с нарушениями слуха. Обоснована необходимость интегративных медицинских и психолого-педагогических знаний при работе с детьми с ограниченными психофизическими возможностями. Раскрыто направления, этапы и содержание оказания комплексной психолого-педагогической, стоматологической и ортодонтической помощи детям с нарушениями слуха. Осуществлен анализ ортодонтической и стоматологической патологии у детей с нарушениями слуха. Проанализированы результаты анкетирования таких детей по специально разработанной анкете. Для повышения эффективности оказания стоматологической, ортодонтической и логопедической помощи детям с нарушениями слуха врачам-стоматологам, ортодонты и логопедам нужно учитывать психологические и анатомо-физиологические особенности пациентов, обращать больше внимания на мимические реакции глухих пациентов и быть в тесном профессиональном сотрудничестве.; The article deals with the problem of providing complex dental, orthodontic and psychological-pedagogical assistance to children with hearing impairment. The necessity of integrative medical and psychological-pedagogical knowledge in work with children with limited psychophysical capabilities is justified. The author reveals the directions, stages and content of providing complex psychological, pedagogical, dental and orthodontic care for children with hearing impairment. The article analyzes the orthodontic and dental pathology in children with hearing impairment. The results of the questionnaire survey of children with hearing impairments on a specially developed questionnaire are analyzed. To improve the effectiveness of dental, orthodontic and speech therapy for children with hearing impairments, dentists, orthodontists and speech therapists need to take into account the psychological and anatomical and physiological characteristics of patients, pay more attention to the mimic reactions of deaf patients and be in close professional cooperation.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Комплексний медико-психолого-педагогічний підхід до корекційної роботи з дітьми із зубощелепними аномаліями та деформаціями
    (2016) Пахомова, Наталія Георгіївна; Смаглюк, Любов Вікентіївна; Трофименко, Марина Вікторівна; Пахомова, Наталья Георгиевна; Смаглюк, Любовь Викентьевна; Трофименко, Марина Викторовна; Pakhomova, N.; Smaglyuk, L.; Trofimenko, M.
    У статті охарактеризовані деякі основні причини зубощелепних аномалій; представлений комплексний підхід до корекційної роботи з дітьми із зубощелепними аномаліями; визначені напрями, етапи її організації із залученням лікаря-ортодонта, логопеда, психолога і батьків; В статье охарактеризованы некоторые основные причины зубочелюстных аномалий; представлен комплексный подход к коррекционной работе с детьми, у которых выявлены зубочелюстные аномалии; определены направления, этапы ее организации с привлечением врача-ортодонта, логопеда, психолога и родителей; The article described some of the main causes of malocclusion; presented an integrated approach to correctional work with children with malocclusion; directions stages of organization involving doctor-orthodontist, speech therapist, psychologist and parents.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування просторової орієнтації у дітей з церебральними порушеннями
    (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024) Пахомова, Наталія; Губарь, Ольга; Коваленко, Віктор; Баранець, Інна Володимирівна; Pakhomova, N.; Hubar, O.; Кovalenko, V.; Baranets, I.
    Потреба в інтеграції людей з особливими потребами в суспільство вимагає наукового обґрунтування методів розвитку їх пізнавальної активності та налагодження адекватної взаємодії з довкіллям. Діти з ДЦП відчувають значні труднощі в розвитку просторових уявлень, що негативно впливає на їх навчання, побутове функціонування та розвиток соціальних навичок. Аналіз існуючих методик розвитку просторової орієнтації у дітей з ДЦП доводить, що вони не враховують особливості їх психофізичного розвитку. Серед виявлених труднощів в розвитку найбільші спостерігаються при орієнтуванні у схемі тіла співрозмовника, сприйнятті просторових відносин між предметами, організації групової діяльності та просторовому орієнтуванні у русі. На основі результатів констатувального етапу експерименту авторами розроблено та впроваджено методику розвитку просторових уявлень у дітей з ДЦП, яка включає засоби ЛФК та ментального фітнесу. Результати контрольного етапу експерименту свідчать про те, що запропонована методика є ефективною і дозволяє значно покращити рівень розвитку просторових уявлень у дітей з ДЦП. Таким чином, автори переконуються в актуальності розвитку просторових уявлень у дітей з ДЦП за допомогою запропонованої методики. Children with Cerebral Palsy (CP) experience significant challenges in developing spatial representations, the ability to mentally picture and understand the relationships between objects and oneself in space. This impairment significantly hinders their ability to learn, navigate their daily environment, and develop social skills. Existing methods for improving spatial orientation in children with CP often overlook the unique psychophysical characteristics associated with this condition. This study addresses this gap by proposing a comprehensive approach that incorporates physical education (PE) and mental fitness components specifically tailored for children with CP. The PE activities target motor skills and body awareness, while the mental fitness component utilizes exercises designed to stimulate cognitive functions related to spatial reasoning. This combined approach aims to address both the physical limitations and cognitive challenges faced by children with CP, ultimately promoting the development of spatial representations. The study involved a group of children with CP who participated in a specifically designed PE and mental fitness intervention program. Their progress in developing spatial representation skills was compared to a control group who did not receive the intervention. The results demonstrated significant improvements in spatial representation skills among the children who participated in the PE and mental fitness intervention program compared to the control group. These findings highlight the effectiveness of the proposed comprehensive approach in promoting spatial representation development in children with CP. This study holds significant implications for developing effective interventions for children with CP. The proposed approach provides a promising framework that can be implemented to enhance spatial representation skills in this population. Improved spatial understanding can lead to better learning outcomes, increased independence in daily activities, and improved social participation for children with CP. Further research can explore the long-term effects of this intervention and investigate the optimal intensity and duration of the program for maximizing benefits. Additionally, studies could examine the effectiveness of the program in different age groups and with varying severities of CP.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок