Перегляд за Автор "Pavlenko, G. P."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дещо з інноваційних технологій при вивченні фізіології(ТДМУ " Укрмедкнига", 2013) Соколенко, Валентина Миколаївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Жукова, Марина Юріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Соколенко, Валентина Николаевна; Мищенко, Игорь Витальевич; Жукова, Марина Юрьевна; Павленко, Анна Петровна; Коковская, Оксана Валерьевна; Федотенкова, Наталья Николаевна; Sokolenko, V. N.; Mishchenko, I. V.; Zhukova, M. Y.; Pavlenko, G. P.; Kokovskaya, O. V.; Fedotenkova, N. N.Одним із пріоритетних векторів розвитку освіти, згідно національної доктрини є впровадження інновацій, інформаційних технологій до навчально-виховного процесу, зокрема медичних закладів, при вивченні фізіології. Найсучаснішим комп'ютерним засобом навчання, що використовується, є мультимедійні презентації, які складені відповідно до чинної програми для студентів лікувального та стоматологічного факультетів. Обов'язковим компонентом процесу навчання з фізіології у медичному вузі є також практичні заняття, що призначені для поглибленого вивчення даної дисципліни. Вони є своєрідною формою здійснення зв'язку теорії з практикою. Враховуючи це, дуже важливо організувати заняття так, щоб студенти постійно відчували зростання складності виконуваних завдань, що веде до переживання власного успіху в навчанні і позитивно мотивує студента. One of the priority vectors of the development of education, according to the national doctrine is the introduction of innovations, information technologies in educational process, in particular medical institutions, with the study of physiology. The most modern computer means of training, which is used, there is a multimedia presentations, which are compiled in accordinge to the current program for the students of medical and dental faculties. Compulsory component of educational process in physiology at the medical school is also practical lessons, which are designed for deep studing of this discipline. They are a form of making the connection of theory with practice. With this in mind, it is important to organize the classes so that students constantly felt the rising complexity of the tasks performed, which leads to the experiences of their own success in training and positively motivate the student. Одним из приоритетных векторов развития образования, согласно национальной доктрины является внедрение инноваций, информационных технологий в учебно-воспитательного процесса, в частности медицинских учреждений, при изучении физиологии. Современным компьютерным средством обучения, используется, есть мультимедийные презентации, составленные в соответствии с действующей программой для студентов лечебного и стоматологического факультетов. Обязательным компонентом процесса обучения по физиологии в медицинском вузе также практические занятия, предназначенные для углубленного изучения данной дисциплины. Они являются своеобразной формой осуществления связи теории с практикой. Учитывая это, очень важно организовать занятия так, чтобы студенты постоянно ощущали рост сложности выполняемых задач, ведет к переживанию собственного успеха в обучении и положительно мотивирует студента.Документ Практично орієнтований підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" на кафедрі фізіології ПДМУ в сучасних умовах освітнього процесу ВНЗ(Полтавський державний медичний університет, 2024) Коковська, Оксана Валеріївна; Жукова, Марина Юріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Kokovska, O. V.; Zhukova, M. Yu.; Pavlenko, G. P.; Vesnina, L. E.; Yudina, K. E.В системі вищої медичної освіти фізіологія є фундаментальною дисципліною та займає важливе місце в системі підготовки висококваліфікованих медичних фахівців. Тому науково-педагогічні працівники кафедри фізіології Полтавського державного медичного університету працюють над формуванням у здобувачів освіти здатності аналізувати і систематизувати отримані теоретичні та практичні знання, що сприяє професійному спрямуванню навчання та закладанню основ клінічного мислення у майбутніх фахівців. В статті розглянутий практично орієнтовний підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" в сучасних умовах освітнього процесу для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на ІІ курсі. Підкреслюється, що дана тема має важливе практичне значення в роботі майбутніх лікарів, а знання та практичні навички, засвоєні при її вивченні, надають можливість здобувачам освіти ІІ курсу використовувати знання про автономні рефлекси для впливу та регуляції діяльності деяких внутрішніх органів та для надання невідкладної медичної допомоги. Такий підхід до проведення практичного заняття в значному ступені мотивує студентів до вивчення даної теми та фізіології в цілому. В статті наведено принципи викладання даної теми від теоретичного її обговорення до виконання практичної роботи. Обгрунтовується значення вивчення здобувачами вищої медичної освіти предмету "Фізіологія" як однієї з фундаментальних наук, що забезпечує міждисциплінарну інтеграцію в процесі навчанні від теоретичних наук до практичних, а також допомагає в майбутньому з подальшим професійним самовизначенням та формуванням клінічного мислення, що є важливими для підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів в сучасних умовах освітнього процесуДокумент Фізіологія з позиції кредитно-модульної системи: проблеми та перспективи(ТДМУ Укрмедкнига, 2008) Міщенко, Ігор Віталійович; Міщенко, Віталій Петрович; Весніна, Людмила Едуардівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Павленко, Ганна Петрівна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Мищенко, Виталий Петрович; Веснина, Людмила Эдуардовна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Соколенко, Валентина Николаевна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Павленко, Анна Петровна; Ткаченко, Елена Викторовна; Федотенкова, Наталья Николаевна; Mishchenko, І. V.; Mishchenko, V. P.; Vesnina, L. E.; Zaporozhetsʹ, T. M.; Sokolenko, V. M.; Моргун, Z. K.; Pavlenko, G. P.; Tkachenko, O . V.; Fedotenkova, N. M.; Жукова, Марина Юріївна; Жукова, Марина Юрьевна; Zhukova, M. Yu.В роботі наведені результати та досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі нормальної фізіології Української медичної стоматологічної академії. Визначено позитивні зміни навчання за кредитно-модульною системою: зросла мотивація та зацікавленість в підготовці до кожного заняття, адже оцінка за кожне заняття враховується в загальний бал, зменшилась кількість пропусків. Негативними рисами є: значно збільшена інтенсивність проведення заняття, що визначено необхідністю оцінювання декількох видів роботи кожного студента та більшою кількістю документації, яку веде викладач; великий обсяг часу, що витрачається на відпрацювання занять, за які студент отримав нуль балів та не набрав мінімальної кількості балів, що не передбачене педагогічним навантаженням. Визначено доцільність збільшення тривалості лабораторних занять з фізіології до 3-х годин, зменшення кількості студентів в групах у 2 рази.Документ Інтерактивне навчання та індивідуалізація – сучасні моделі педагогічних технологій(Українська медична стоматологічна академія, 2014) Міщенко, Ігор Віталійович; Весніна, Людмила Едуардівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Павленко, Ганна Петрівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Жукова, Марина Юріївна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Рудь, Марія Володимирівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Веснина, Людмила Эдуардовна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Соколенко, Валентина Николаевна; Жукова, Марина Юрьевна; Ткаченко, Елена Викторовна; Коковская, Оксана Валерьевна; Рудь, Мария Владимировна; Федотенкова, Наталья Николаевна; Mishchenko, І. V.; Vesnina, L. E; Zaporozhets, T. M; Pavlenko, G. P.; Sokolenko, V. M.; Zhukova, M. Yu.; Tkachenko, O. V; Kokovskaya, O. V; Rudʹ, M. V.; Fedotenkova, N. M.Поняття «педагогічні технології» проникало в педагогічну науку кілька десятиліть. Слово «технологія» (від грец. «techne» - мистецтво, ремесло, наука + «logos» -поняття, вчення) значить «сукупність знань про засоби і шляхи проведення виробничих процесів») . Педагогічна технологія - це конкретне, науково обґрунтоване, спеціальним чином організоване навчання для досягнення конкретної, реальної мети навчання, виховання та розвитку людини, яка навчається. Що значить науково обґрунтована технологія навчання? Це значить, що вона побудована на науковому аналізі діяльності студента, майбутнього спеціаліста, відборі тих якостей, знань, умінь і навичок, які будуть потрібні йому в професійній діяльності; аналізі й чіткому відборі навчальної інформації; аналізі засобів педагогічної комунікації; відборі форм і методів навчання, виховання і розвитку студентів; конкретизації діяльності викладача й студента.