Перегляд за Автор "Pilyugin, V. O."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Анатомические и стереоморфологические особенности слёзных и малых слюнных желез человека(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Шерстюк, Олег Алексеевич; Пилюгин, Андрей Валентинович; Дейнега, Тамара Феодосиевна; Пилюгин, Валентин Алексеевич; Свинцицкая, Наталья Леонидовна; Шерстюк, Олег Олексійович; Пілюгін, Андрій Валентинович; Дейнега, Тамара Феодосіївна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Sherstiuk, O. O.; Pilyugin, A. V.; Dejnega, T. F.; Pilyugin, V. O.; Svintsitskaya, N. L.В монографии представлении литературные данные и результаты собственных исследований посвященные изучению стереофорфологии и организации малых слюнных и слезных желез человека, а также их сравнительные характеристики. Рекомендовано для преподавателей, аспирантов, врачей-интернов, субординаторов, хирургов-стоматологов и офтальмологов, а также студенов медицинского, стоматологического факультетов высших учебных заведений.Документ Деякі сучасні проблеми навчання студентів-іноземців у мультикультурному просторі(Українська медична стоматологічна академія, 2013) Дубінін, Сергій Іванович; Пілюгін, Валентин Олексійович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Рябушко, Олена Борисівна; Передерій, Ніна Олександрівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Dubinin, S. I.; Pilyugin, V. O.; Vatsenko, A. V.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Ryabushko, O. B.; Perederiy, N. O.; Ovcharenko, O. V.Проаналізовано деякі проблеми навчання іноземних студентів в мультикультурних групах в умовах навчання нерідною мовою. Вважаємо, що вирішення проблем навчання іноземних студентів та їх успішної адаптації визначають різні фактори, зокрема: кваліфікаційний рівень викладачів, методичне та інформаційне забезпечення навчального процесу та самопідготовки студентів (створення навчальних посібників, бази тестових завдань, електронних підручників, тощо), а також рівень мотивації об’єктів до навчання у медичних закладах, рівень мовної та базовий рівень довузівської підготовки, що в значній мірі визначатиме успішну адаптацію до навчання. Таким чином, особливості освіти іноземних студентів визначаються закономірностями навчання студентів в мультикультурних групах та соціально-психологічною адаптацією до нових умов проживання та навчання нерідною мовою. Some problems of the foreign students in multicultural groups in terms of studying by means of non-native language have analyzed. We consider that problems of foreign students teaching and their successful adaptation are determined by various factors, including: qualification of teachers, methodological and information providing of the training process, student’s independent work (creating of the textbooks, tests database, electronic textbooks, etc.) and level of an object’s motivation to the studying in Higher Medical Establishments, the level of language and basic level of preparatory faculty training, which largely determine the successful adaptation to the studying. Considering the situation, the features of the foreign student’s studying in multicultural groups are determined by the regularities of teaching in terms of socio-psychological adaptation to the new living conditions and training.Документ Організаційно-методичні підходи при викладанні медичної біології іноземним студентам(Державний Вищий Навчальний Заклад "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського", 2015) Дубінін, Сергій Іванович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Dubinin, S. I.; Vatsenko, A. V.; Pilyugin, V. O.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.; Ryabushko, O. B.; Ovcharenko, O. V.В статті узагальнюється досвід роботи кафедри медичної біології щодо організації, методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу при роботі з іноземними студентами. Сучасні організаційно-методичні підходи при викладанні медичної біології допомагають студентам-іноземцям отримувати навчальну інформацію з різноманітних джерел, формують у них навички самостійного планування і організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до безперервної освіти. Колективом кафедри розроблені методичні матеріали для самопідготовки студентів та роботи на практичних заняттях, що активізує процес навчання і допомагає кращому засвоєнню знань; An article summarizes the experience of the Medical Biology Department concerning organization, methodical and material-technical supply of training process are eligible to work with foreign students. Modern organizational and methodological approaches in medical biology teaching help foreign students to get educational information from various sources, form the skills of independent planning and organizing their own learning process providing a transition to continuing education. Department staff has developed the training materials are used for class and independent work to activate the learning process and help a better assimilation of knowledges.Документ Формування професійної компетентності майбутніх лікарів при вивченні дисципліни «Медична біологія»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Дубінін, Сергій Іванович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Дубинин, Сергей Иванович; Ваценко, Анжела Владимировна; Пилюгин, Валентин Алексеевич; Передерий, Нина Александровна; Рябушко, Елена Борисовна; Овчаренко, Оксана Васильевна; Dubinin, S. I.; Vatsenko, A. V.; Pilyugin, V. O.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.; Ryabushko, O. B.; Ovcharenko, O. I.; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Улановская-Цыба, Наталья АркадиевнаКомпетентний спеціаліст повинен вміти сприймати та реалізовувати складну систему отриманих знань і мати навички професійного мислення. Для формування професійної компетентності у студентів-першокурсників при вивченні медичної біології важливе місце відведено розв’язанню ситуаційних задач.