Перегляд за Автор "Pinchuk, V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Experimental analysis of ways of viral infections into the human body(Aluna Publishing, 2022) Hryn, V.; Kostylenko, Yu.; Pinchuk, V.; Zhamardiy, V.; Donchenko, V.; Honchar, O.; Hordiienko, O.; Гринь, Володимир Григорович; Костиленко, Юрій Петрович; Пінчук, Вікторія Анатоліївна; Жамардій, Валерій Олександрович; Донченко, Вікторія Іванівна; Гончар, Ольга ОлександрівнаThe aim:The aim of the study is to experimentally test the process of viral infection and determine the ways of its penetration into the human body. Materials and methods: This experimental analysis is based on systematic research, published peer-reviewed articles, books, textbooks, monographs. It should also be noted that in order to identify some immunocompetent lymph node cells and the ability to visualize certain sites in the lymphoid nodes of Peyer’s patches, where the initial processes are presented below, we resorted to sampling anatomical material. The study involved 10 adult albino rats weighing 200.0 ± 20.0 g. The search period covered the period from 2010 to 2021, but the experimental analysis contains some valuable data from previous years, as these literature sources have significant scientific value. Results: According to immunohistochemical analysis of the epithelium associated with the dome of the lymph nodes of the small intestine of white rats, the bulk was B-lymphocytes (about 47%) and T-lymphocytes (about 35%), while plasma cells, macrophages and dendritic cells accounted for approximately 5% for each of them. Conclusions:Рrocess of development of viral infection can be represented in the form of the following targeted steps: 1) massive invasion of viruses into the body; 2) the pathway of viruses to the intended target (target cells) is carried out by the blood flow; 3) аchieving the target by viruses and their penetration into target cells. Іn the pathogenesis of viral diseases, the role is played by the preparedness of the particular body, which directly depends on the functional state of its immune system, which determines the possibility, severity and outcome of the disease.Документ Формування професійної компетенції здобувачів вищої медичної освіти з використанням інтегрованих та бінарних занять при викладанні клінічних дисциплін(Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2023) Пінчук, Вікторія Анатоліївна; Дельва, Михайло Юрійович; Гринь, Катерина Вікторівна; Білько, Валерія Володимирівна; Pinchuk, V.; Delva, M.; Gryn, K.; Bilko, V.Місія закладу вищої освіти (ЗВО) полягає в підтримці викладачів у розвитку педагогічних навичок. Особливо актуальним це є для педагогічного колективу медичних навчальних закладів, де необхідно опанувати методику викладання дисципліни та сам навчальний процес, оскільки переважна більшість викладачів не мають спеціальної освіти. Результати дослідження: теми з модулю «Загальна неврологія» включають в себе знання топічної неврології: принципи будови та функціонування всіх відділів нервової системи, тому вбудований інтерактивний анатомічний атлас дозволяє здобувачам вищої медичної освіти удосконалити знання з анатомії людини в режимі он-лайн. Анатомічні столи SECTRA мають великі інтерактивні екрани із системою індикації, яка забезпечує взаємодію з зображеннями людського тіла, отриманими комп’ютерною або магнітно-резонансною томографією. Заняття проводять два викладачі, завданням яких є приблизно однаково представити матеріал, що вивчається, з різних точок зору: анатомічного підходу та клінічного мислення. Згідно з власним досвідом, включення таких технологій до навчального процесу є важливим кроком, що розширяє можливості засвоєння інформації для здобувачів освіти. Бінарні заняття, проведені сумісно викладачами кафедри нервових хвороб та кафедри анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією Полтавського державного медичного університету показали, що вони викликають великий інтерес як у студентів, так і у викладачів. Такий досвід сприяє глибшому та якісному засвоєнню навчального матеріалу в порівнянні з традиційними формами.