Перегляд за Автор "Popovich, I. J."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Поліпшення якості освіти студентів на кафедрі терапевтичної стоматології шляхом впровадження в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять(Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України», ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань, 2013) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Гасюк, Наталія Володимирівна; Ніколішина, Елла Вячеславівна; Попович, Іван Юрійович; Іваницький, Ігор Олексійович; Петрушанко, Татьяна Алексеевна; Гасюк, Наталия Владимировна; Николишина, Элла Вячеславовна; Попович, Иван Юрьевич; Иваницкий, Игорь Алексеевич; Petrushanko, T. A.; Gasyuk, N. V.; Nikolishyna, E. V.; Popovich, I. J.; Ivanitskiy, I. A.В статті приведені результати роботи студентського наукового товариства кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» по впровадженню в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять. Користуючись власним досвідом автори рекомендують дану педагогічну стратегію до широкого використання у вищій школі, що дає можливість комунікативної манери спілкування, виховання цікавості та поглиблення знань із дисципліни; В статье приведены результаты работы студенческого научного общества кафедры терапевтической стоматологии ВДНЗ Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия» по внедрению в традиционную систему обучения коллективных инновационных занятий. Пользуясь собственным опытом автора рекомендуют данную педагогическую стратегию для внедрения в высшей школе, что дает возможность коммуникативной манеры общения, воспитывают интерес и углубляет знание дисциплины; In the article the results of the Students' Scientific society of therapeutic Stomatology HSEI Ukraine "Ukrainian Medical Stomatological Academy" on the implementation of the traditional system of collective innovative training sessions. Using their experience, we can recommend this teaching strategy in higher education, which enables communication style of communication, raising curiosity and deep knowledge of the cycle of pathology of the oral mucosa and periodontal tissues.