Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Prokopchenko, O. E."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Особливості викладання медичної і біологічної фізики україномовним іноземним студентам
    (Полтавський державний медичний університет, 2020) Іванченко, О. З.; Мельнікова, О. З.; Сергєєва, Л. Н.; Прокопченко, О. Є.; Ivanchenko, O. Z.; Melnikova, O. Z.; Sergeeva, L. N.; Prokopchenko, O. E.
    В статті розглядаються особливості викладання медичної і біологічної фізики україномовним іноземним студентам, яке потребує застосування найбільш досконалого системно-діяльнісного підходу в умовах реалізації загальноприйнятої методики побудови навчального процесу. Обґрунтовується необхідність врахування в його організації культурних, соціальних, психологічних і, насамперед, комунікаційно-лінгвістичних особливостей студентів-іноземців. Пропонується використання протягом кожного практичного заняття з медичної і біологічної фізики системи завдань різних за рівнем складності, починаючи від самих простих, які спрямовані на вивчення термінів і визначень основних понять навчальної дисципліни, і закінчуючи проблемними завданнями і розрахунковими задачами за темами курсу. Показано, що застосування вказаного підходу в поєднанні з чіткою організаційною структурою занять, в якій провідне значення має ретельна і зрозуміла учням мотивація до навчання, за попередніми даними, сприяло збільшенню показників абсолютної і якісної успішності україномовних студентів іноземців. Обговорюється необхідність вдосконалення навчально-методичних матеріалів, в тому числі системи завдань різного рівня складності і наочних засобів, а також потреба у розробці нових методик і адекватних показників оцінки ефективності запропонованого підходу до викладання медичної і біологічної фізики в групах україномовних іноземних студентів та виявлення найбільш інформативних характеристик успішності їх навчання.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок