Перегляд за Автор "Protoven, O. P."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Nanotechnologien: ein Schlüssel für die Medizin von morgen(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Kyslynskyj, W. M.; Protoven, O. P.; Протовень, Оксана ПавлівнаAktualität des Themas besteht darin, dass nanotechnologische Innovationen künftig in vielen Bereichen unseres Lebens eine bedeutende Rolle spielen werden, in manchen tun sie dies sogar heute bereits. Rund 160 Unternehmen und Forschungseinrichtungen sind auf diesem Gebiet tätig. Ziel des hier vorliegenden kurzen Überblicks über die Nanomedizin beschreibt den Einsatz der Nanotechnologie in den Bereichen der Diagnose und Therapie von Krankheiten, der regenerativen Medizin sowie zur Verbesserung der Lebensqualität.Документ The role of conversation analysis tool in developing communication skills of medical ESL students(2017) Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Y. V.У статті розглядаються основні механізми конверсаційного аналізу, етапи і методи розвитку конкретних комунікативних навичок (обговорення дискусійного питання,, уточнення точки зору співрозмовника та аргументування власної позиції) студентів медичних ВНЗ. Методика конверсаційного аналізу (CAT), розроблена викладацьким колективом Стенфордського Університету, є ефективним засобом формативного оцінювання. Запропонована методика експліцитно демонструє загальну комунікативну компетентність студентів, ступінь опанування змісту навчання, надає можливість студентам перевірити рівень своїх досягнень і допомагає вчасно виявити прогалини у засвоєнні навчального матеріалу; The paper focuses on basic mechanisms of conversation analysis, describes the stages and methods of developing certain communication skills (negotiating, clarifying and fortifying ideas) in medical ESL students. The Conversation Analysis Tool (CAT), developed by Stanford Online teaching team, is an effective means of formative assessment: it clearly represents students’ general communicative competence, their achievements in the studied topics, as well as relevant gaps in mastering the material; В статье рассматриваются основные механизмы конверсационного анализа, этапы и методы развития конкретных коммуникативных навыков (обсуждение дискуссионного вопроса, уточнение точки зрения собеседника и аргументация собственной позиции) студентов медицинских ВУЗов. Методика конверсационного анализа (CAT), разработанная преподавательским коллективом Стэнфордского Университета, является эффективным средством формативного оценивания. Предложенная методика эксплицитно демонстрирует общую коммуникативную компетентность студентов, степень освоения содержания обучения, предоставляет возможность студентам проверить уровень своих достижений и помогает вовремя выявить пробелы в усвоении учебного материала.Документ Англомовні запозичення як один із шляхів збагачення лексики сучасної німецької мови(2017) Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.У статті розглянуто англомовні запозичення, шляхи їх інтенсивного надходження у сучасну німецьку мову, способи запозичення та їх інтеграція, лексикографічне опрацювання лексичних одиниць. Актуальність дослідження зумовлюється необхідністю теоретичного узагальнення змін у лексичній системі німецької мови під впливом англомовних запозичень, бо мова як соціальне явище перебуває разом із суспільством у постійному розвитку. Лексика, як динамічна підсистема мови, є найбільш сприйнятливою до змін і безпосередньо реагує на те, що відбувається у суспільстві; в ній відображаються наші уявлення про різноманітні явища позамовної дійсності. Тема англійських запозичень німецької мови стала об'єктом вивчення для багатьох як вітчизняних, так і зарубіжних лінгвістів (Х. Ціндлер, Б. Карсиен, Г. Фінка, Й. Пфінцер, В. Фирек, І. Арнольд, О.Соболевський, Р.Брандт, Є. Карський, М.Фасмер) та інтерес до цієї проблематики з часом не згасає, що свідчить про її багатоаспектність і невичерпність. Мова як явище багатогранне, що постійно розвивається, безперервно постачає лінгвістам новий матеріал для досліджень. Мета статті – виявити інтегративні особливості англомовних запозичень у системі німецької мови та провести оглядовий аналіз нових лексичних одиниць шляхом аналізу існуючих запозичень з англійської мови й особливостей їх використання та визначенням позамовних чинників, які стимулюють входження англіцизмів у лексичну систему німецької мови.Документ Ретровведення як один із напрямів підвищення якості викладання англійської мови(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.; Мелащенко, Марина Петрівна; Мелащенко, Марина Петровна; Melaschenko, M. P.У статті порушено проблему поєднання ретровведень та інноваційних форм і методів роботи як один з напрямків підвищення якості навчально-виховного процесу. Особливу увагу приділено гіпотетичному евристичному діалогу Платона та наведено приклади предтечій, які широко використовуються нині; The problem of combination of retroinnovations and innovative forms and methods as one of the directions of improving the quality of the educational process are discussed in our article. Particular attention is paid to the hypothetical heuristic dialogue of Plato and examples of precursors that are widely used today; В статье затронута проблема сочетания ретровведений и инновационных форм и методов работы как одно из направлений повышения качества учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено гипотетическому эвристическому диалогу Платона и приведены примеры предтечений, которые широко используются в настоящее время.Документ Реферування як метод навчально-дослідної роботи студентів(2015) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Мішук, Катерина Олександрівна; Мишук, Катерина Александровна; Mishuk, K. O.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.; Стриж, Антоніна Анатоліївна; Стриж, Антонина Анатольевна; Stryzh, A. A.Нині для системи освіти особливого значення набуває проблема підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів для всіх галузей діяльності, збагачення інтелектуального та творчого потенціалу. Нові запити суспільства потребують підготовки спеціалістів, здатних до вільного професійного спілкування із зарубіжними колегами, які могли б користуватися оригінальною літературою, що сприятиме ефективності виконання професійних завдань. Студентська наукова робота у навчальній діяльності зумовлена структурою планів вищих навчальних закладів. Навчально-дослідницька робота студентів формує науковий світогляд, сприяє опануванню методології і методів наукового пошуку. Сучасний етап розвитку навчально-дослідної діяльності характеризується пошуком нових шляхів співробітництва викладачів і студентів, у процесі яких відбувається формування ініціативи, самостійності і творчості. Аналіз педагогічної і методичної літератури показав, що формування дослідницьких умінь студентів залежить від методики та організації навчально-пізнавальної та науково-дослідницької діяльності студентів та від сформованості навчальних і дослідницьких умінь. В роботі досліджено метод реферування як процес підготовки студента-медика до наукової роботи, особливості реферування, його функції і класифікацію, основні вимоги до матеріалів при підготовці до студентської конференції у ВМНЗ; Currently, the problem of preparation of skilled professionals upgrading in different branches of activities, intellectual and art potential enrichment is very important for educational system. New demands of society require the preparation of specialists able to free professional dialogue with foreign colleagues, who could use the original literature, to promote the effectiveness of the professional tasks. Student research work in educational activity is due to the structure of the plans of higher education institutions. Educational-research students` work forms the scientific outlook, promotes the acquirement of methodology and methods of scientific research. The current stage of the research training activities development characterized by searching of new ways teachers and students collaboration in the process of which the initiative, independency and creativity are formed. Analysis of the pedagogical and methodological literature showed that the formation of students` research abilities depends on the methodology and organization of educational-cognitive and research activities of the students and of educational and research abilities formation. In this work we studied the method of abstracting as the process of medical student preparation for the scientific work, peculiarities of abstracting, its functions and classification, the basic requirements for materials in preparation for the students conference in higher state educational establishment; В настоящее время для системы образования особое значение приобретает проблема повышения образовательного уровня подготовки высококвалифицированных специалистов для всех отраслей деятельности, обогащения интеллектуального и творческого потенциала. Новые запросы общества требуют подготовки специалистов, способных к свободному профессиональному общению с зарубежными коллегами, которые могли бы пользоваться оригинальной литературой, способствовать эффективности выполнения профессиональных задач. Студенческая научная работа в учебной деятельности обусловлена структурой планов высших учебных заведений. Научно-исследовательская работа студентов формирует научное мировоззрение, способствует овладению методологии и методов научного поиска. Современный этап развития научно-исследовательской учебной деятельности характеризуется поиском новых путей сотрудничества преподавателей и студентов, в процессе которых происходит формирование инициативы, самостоятельности и творчества. Анализ педагогической и методической литературы показал, что формирование исследовательских умений студентов зависит от методики и организации научно-познавательной и научно-исследовательской деятельности студентов и от сформированности учебных и исследовательских умений. В работе исследован метод реферирования как процесс подготовки студента-медика к научной работе, особенности реферирования, его функции и классификацию, основные требования к материалам при подготовке к студенческой конференции в ВМУЗ.Документ Складові особистісної культури сучасного викладача(2014) Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.; Мішук, Катерина Олександрівна; Мишук, Екатерина Александровна; Mishuk, K. O.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.Для системи освіти особливого значення набуває проблема професійного становлення викладачів вищих навчальних закладів. Нові запити суспільства вимагають наукового аналізу особистісних і професійних якостей викладачів навчального закладу, мотивів педагогічної діяльності тощо. Становлення викладача – це формування його як особистості і як професійного працівника, який володіє спеціальними знаннями в певній галузі педагогічної діяльності. Аналіз різних підходів дозволяє зробити висновок, що вони конструюють своєрідні моделі особистості, кожна з яких має право на існування й одночасно потребує доповнення іншою. Аналіз літературних джерел дав можливість розглянути самоцінність як важливий критерій когнітивного компоненту довіри до себе, який проявляється у наявності інтересу до власного внутрішнього світу, усвідомленні цінності власної особистості як для себе, так і для інших. Вказані положення ми врахуємо при плануванні та проведенні експериментального дослідження; Для системы образования особенное значение приобретает проблема профессионального становления преподавателей высших учебных заведений. Новые запросы общества требуют научного анализа личностных и профессиональных качеств преподавателей в учебных заведениях, мотивов преподавательской деятельности и т. д. Становление преподавателя – это формирование его как личности и как профессионального работника, владеющего специальными знаниями в определенной отрасли педагогической деятельности. Анализ различных подходов позволил сделать вывод, что они конструируют своеобразные модели личности, каждая из которых имеет право на существование и одновременно требует дополнения другою. Анализ литературных источников дал возможность рассмотреть самоценность как важный критерий когнитивного компонента доверия себе, проявляющийся в наличии интереса к собственному внутреннему миру, понимании ценности собственной личности как для себя, так и для других. Указанные положения мы примем к сведению при планировании и проведении экспериментального исследования; If you’re struggling with classroom management and wondering why, one of the first areas to examine is the personality you bring with you to the classroom. Many teachers become different people the minute their students walk through the door. But for the vast number of teachers, the presence of a large and active group of students can, at least to some degree, bring about personality traits that are detrimental to classroom management success. With a simple two-minute routine you can condition yourself to eliminate those traits that work against you, and replace them with those that work in your favor. The following six teacher personality traits make classroom management more difficult. Picture yourself responding to misbehavior with poise. Watch as you joyfully present your lessons to a responsive class. See yourself building rapport, loving your job, and following your classroom management plan to the letter.Документ Упровадження англійської мови в українські виші (друга половина ХХ століття – початок ХХІ століття)(2018) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaeva, N. M.У статті обґрунтовано питання актуальності вивчення англійської мови в Україні й дослідження проблеми упровадження англійської мови в різні історичні періоди. Досліджено стан освіти України, проаналізовано провідне місце в іншомовній підготовці англійської мови. Викладено дані про упровадження англійської мови у навчальний процес ВНЗ України. З'ясовано факт щодо упровадження інноваційних технологій в процес викладання англійської мови; В статье обосновано вопрос актуальности изучения английского языка в Украине и исследования проблемы в разные исторические периоды. Исследовано состояние образования Украины, проанализированы ведущее место в иноязычной подготовке английского языка. Изложены данные о внедрении английского языка в учебный процесс вузов Украины. Выявлен факт по внедрению инновационных технологий в процесс преподавания английского языка; The article deals with the relevance of learning of English in Ukraine and studying of the problem of implementation of English language of the different historical periods. The state of education of Ukraine was researched. The leading place in the foreign language preparation of English was analyzed. The data of introduction of English language as discipline into the educational process of higher educational institutions of Ukraine was presented. The fact about the introduction of innovative technologies into the teaching of English language was clarified.Документ Формування навичок читання студентів-медиків на заняттях з англійської мови в системі сучасних освітніх інновацій(Видавництво Астрая, 2018) Мелащенко, Марина Петрівна; Мелащенко, Марина Петровна; Melaschenko, M. P.; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.У статті підкреслено необхідність формування навичок читання як невід’ємної складової формування професійної іншомовної підготовки і читання спеціальної іншомовної літератури для вилучення потрібної інформації. Визначено основні завдання, що стоять перед студентом у процесі вивчення професійно-орієнтованої літератури. Зосереджено увагу на етапах навчання читання, які забезпечують достатнє розуміння змістової інформації в писемних джерелах. Описано види читання за різними ознаками та обґрунтовано ефективність застосування комунікативного читання на заняттях з іноземної мови зі студентами-медиками. Наведено приклади ключових фраз для вивчення медичної фахової літератури; The necessity to develop reading skills as an integral component of formation of professional foreign language training and reading foreign literature to get necessary information is emphasized. The main tasks in the process of studying of professionally oriented literature have been identified. The stages of learning to read, providing a sufficient understanding of meaningful information in the written sources are detected. Different kinds of reading according to various criteria at the lessons of foreign language with the medical students were described. The examples of key phrases to study professional medical literature were determined; В статье подчеркивается необходимость формирования навыков чтения как неотъемлемой составляющей формирования профессиональной иноязычной подготовки и чтения специальной иностранной литературы для извлечения нужной информации, а также для общения с зарубежными коллегами по профессиональным вопросам. Определены основные задачи, стоящие перед студентом в процессе изучения профессионально-ориентированной литературы. Сосредоточено внимание на этапах обучения чтению, обеспечивающих достаточное понимание содержательной информации в письменных источниках. Описаны виды чтения по различным признакам и обоснована эффективность применения коммуникативного чтения на занятиях по иностранному языку со студентами-медиками. Приведены примеры ключевых фраз для изучения медицинской профессиональной литературы.Документ Інноваційний фундамент педагогічних нововведень вищої освіти в Україні в рамках освітньо-філософського дискурсу(2018) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Чуприна, Ксенія Сергіївна; Чуприна, Ксения Сергеевна; Chupryna, K. S.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.Документ Інтеграція та міждисциплінарні зв’язки на заняттях з латинської мови у медичних ВНЗ(2016) Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.Документ Інтерактивні методи навчання у викладанні іноземної мови у вищій школі(2015) Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.; Коваленко, Ксеня Григорівна; Коваленко, Ксения Григорьевна; Kovalenko, K. H.Стаття присвячена дослідженню й аналізу інтерактивних методів навчання у вищій школі. Велику увагу приділено визначенню, функціям й основним формам інтерактивних методів навчання.