Перегляд за Автор "Puhach, Oleksandr"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепт освіти в філософії новітній історії України в умовах розбудови нежалежності держави (1991 ⎯ 2021 рр.)(Донбаський державний педагогічний університет, 2021) Кушерець, Василь; Ющенко, Юлія Петрівна; Пугач, Олександр; Kusherets, Vasyl; Yushenko, Yulia; Puhach, Oleksandr; Кушерец, Василий; Пугач, Александр; Ющенко, ЮлияВ статті розглядається розвиток філософської думки в освітній сфері на межі століть та в умовах утворення незалежної української держави. Визначення та детальний розгляд освітніх принципів філософії України в умовах незалежності дозволить розглянути всі необхідні умови по утворенню системи освіти в перші роки незалежності, в час державотворчих процесів, тому – необхідність розгляду освітніх змін та підходу до педагогічних процесів як на законодавчому рівні, так і в побутовому, дозволить під іншим ракурсом продивитись розвиток держави, яка до цього була незалежною в нової та новітньої історії лише формально, та інколи навіть не мала автономних прав. Нова тановітня історія України – це велика кількість держав на теренах найбільшою за площею європейською державою. І саме в новітній історії вдалось об’єднати ці землі в єдинудержаву, хоч і без реальних прав на самовизначення. Тому, цікаво долучитись до розгляду конкретної ситуації, колинезалежність не тільки задекларована, а й фактична. Новітня історія України, зокрема, період незалежності та розбудови держави є необхідним елементом для визначення майбутніх тенденції в освіті та етнопсихології. Визначення характерних ознак епохи незалежності є необхідним елементом вивчення філософії освіти, як української, так і загальносвітової. Тому, висновки зі статті будуть використанні для аналізу в останньому розділі, який присвячений безпосередньо концепції освіти в український філософії в новітній історії.