Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Robinson, Anthony"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Interactive strategies in medical education
    (Українська медична стоматологічна академія, 2019) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Robinson, Anthony
    У статті досліджено методологічний потенціал інтерактивного підходу в контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному виші. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів; The article examines the methodological potential of interactive approach in the context of teaching English for Professional Purposes at a medical university. The research may be of interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process of planning of training sessions and developing teaching materials; В статье исследован учебно-методологический потенциал интерактивного подхода в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей в медицинском вузе. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок