Перегляд за Автор "Rosha, L. G."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Облігатні стандарти акредитації підрозділів патологоанатомічної служби України та показники її ресурсного забезпечення(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Роша, Л . Г.; Rosha, L. G.Результати: високотехнологічні процеси можуть бути тільки в установах (підрозділах) патологоанатомічної служби найвищого рівня. В системі оцінки та акредитації патологоанатомічних бюро не оцінюються функції, декларовані та делеговані бюро: організаційно-методична, наукова робота, виховання нових кадрів. При проведенні акредитації бюро фактично оцінюються вибіркові відділення, як правило, розташовані в місті, мають кращі показники забезпечення та обслуговуючі установи третинного рівня. Тому визначення єдиного рівня для патологоанатомічного бюро не є зваженим і обґрунтованим. Висновки: визначення рівня допомоги, що надається і рівня акредитації для кожного відділення окремо, або оцінка всіх структурних підрозділів бюро і видача єдиного сертифіката бюро з перерахуванням всіх підрозділів і загальної середньої оцінкою (третинного рівня при оцінці більше 50% відділень як теоретичного, вторинного рівня в інших випадках).Документ Реалізація освітніх цілей у викладанні дисципліни «Патоморфологія» у вищих навчальних закладах України(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Роша, Л. Г.; Роша, Л. Г.; Rosha, L. G.Адекватна освіта в медичній галузі не менш важлива, ніж економічна та адміністративно-правова складова реформ. Практика викладання патоморфології та біопсійно-секційного курсу на кафедрі патоморфології доводить, що інтеграція між дисциплінами розвинена слабко через відсутність чітких наскрізних навчальних програм. Проблема міждисциплінарної інтеграції виростає із проблем вертикальної інтеграції. Злиття матеріально-технічних і кадрових ресурсів вузів та патологоанатомічної служби дозволяє ліквідувати розрив між теорією і практикою, здійснювати підготовку кадрів вищої кваліфікації через первинну спеціалізацію, інтернатуру, ординатуру та аспірантуру. Така взаємодія дозволить забезпечити викладання патоморфлогії на високому навчальнометодичному рівні, створити умови для прищеплення студентам практичних навичок. При розробці наскрізної програми мають враховуватись застосування різних форми та методів навчальної роботи.