Перегляд за Автор "Saenko, M. S."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання хмарних технологій Google для забезпечення неперервності та якості освіти(2022) Саєнко, Марина Сергіївна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Saenko, M. S.; Lobach, N. V.; Isychko, L. V.У статті досліджено можливості використання інформаційних технологій, які стали невід’ємною частиною нашого життя, під час організації навчального процесу. Причиною цього є низка факторів, що мають значний вплив на життя кожної людини. Виділено, що важливим завданням сучасної освіти є формування високого рівня інформаційної культури фахівців різних галузей в умовах швидкого розвитку інформаційного суспільства. Звертається увага на те, що у зв’язку із глобальною кризою, спричиненою пандемією COVID-19, виникла необхідність впровадження дистанційного навчання, забезпечення неперервності та якості навчального процесу. Вимогою часу для освітян стала робота по вдосконаленню професійних компетенцій щодо впровадження в систему освіти хмарних технологій. Доведено, що це дозволить організовувати навчальний процес у відкритому інформаційному освітньому середовищі. Досліджено, що «хмарні технології» – це парадигма, відповідно до якої передбачено можливість віддаленої обробки та зберігання даних. Сформульовано узагальнене визначення поняття «хмарні технології». Визначено, що з метою організації навчального процесу на основі використання хмарних технологій можна застосовувати середовище Google, яке містить багато інструментів, що можуть виявитися корисними для індивідуальної та спільної діяльності в умовах карантинних обмежень. Розглянуто можливості перетворення на педагогічний інструмент таких сервісів, як Google диск, Google Документ, Google Таблиця, Google Форма, Google Малюнок, Google Презентація, відеозустрічі Hangouts Google. Визначено, що розглянуті нами онлайнові сервіси володіють низкою переваг, що відкриває можливості їх використання в освітньому середовищі. Виділені основні причини, по яким використання хмарних технологій під час організації навчально-виховного процесу є достатньо обґрунтованим.Документ Використання інформаційних технологій навчання у вищих навчальних закладах освіти(АКУП ПДАА, 2017-02) Саєнко, Марина Сергіївна; Саенко, Марина Сергеевна; Saenko, M. S.У статті розглянуте питання інформатизації освіти, що зумовлене переходом від індустріального етапу розвитку суспільства до інформаційного. Актуальним і важливим моментом сучасності є пошук сучасних та досконалих способів організації навчальної діяльності, тому у статті описуються можливості застосування інформаційних технологій у процесі навчання у вищих навчальних закладах.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності в процесі вивчення медичної інформатики(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2018-06) Саєнко, Марина Сергіївна; Мороховець, Галина Юріївна; Saenko, M. S.; Morochovets, H. Yu.; Саенко, Марина Сергеевна; Мороховец, Галина ЮрьевнаУ статті висвітлені питання, які пов’язані з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у практиці медичного працівника та виділені основні напрями їх застосування у медицині. Розглядаються способи ознайомлення студентів медичних ВНЗ із можливостями використання інформаційних технологій у майбутній професійній діяльності. У процесі дослідження виділені шляхи формування у них спеціальних умінь та навичок роботи з комп’ютерними програмами та додатками медичного призначення. Визначено роль медичної інформатики у підготовці майбутніх лікарів, виділені результати навчання дисципліни.Документ Рефлексійно-оцінювальна компетенція як складник професійної компетентності майбутніх лікарів(Видавничий дім «Гельветика», 2021-09-07) Лобач, Наталія Вячеславівна; Саєнко, Марина Сергіївна; Сілкова, Олена Вікторівна; Lobach, N. V.; Saenko, M. S.; Silkova, O. V.Метою даної статті є обґрунтування поняття та сутності рефлексійно-оцінювальної компетенції майбутніх лікарів та визначення її місця у їхній професійній діяльності. Для досягнення поставленої мети проведено аналіз науково-педагогічної, психологічної літератури, який дав можливість побудувати логічно структуровану послідовність визначення поняття «рефлексійно-оцінювальна компетенція», доповнити та узагальнити поняття «рефлексія» й «оцінювання» у діяльності майбутніх лікарів. Визначено типи рефлексії (особистісна, інтелектуальна, комунікативна, кооперативна, регулятивна), функції (мотиваційна, прогностична, організаційна, комунікативна, смислотворча, корекційна), види рефлексії за спрямованістю дій (особистісної діяльності та професійної діяльності). Зазначено, що рефлексія є професійно важливою якістю особистості, що є необхідним компонентом здійснення професійної діяльності лікаря для самоосвіти, саморозвитку фахівця, забезпечує її ефективність, уміння адекватно здійснювати оцінювання своєї діяльності, своїх можливостей, моральних якостей і вчинків. Установлено, що поняття «рефлексія» та «оцінювання» у деякому сенсі є тотожними, оскільки відбувається співвіднесення отриманих результатів із цілями діяльності. Зазначені поняття виступають стрижневим компонентом зрілості особистості під час оволодіння ключовими компетенціями. З’ясовано, що відповідно до проаналізованих освітньо-професійних програм до компетентностей, які формуються у здобувачів закладів медичної освіти, належать ті, що містять елементи рефлексійно-оцінювальної компетенції, а саме: самопізнання, цілепокладання, аналіз власного досвіду, планування, коригування власних дій, самовдосконалення. На основі вищезазначеного ми зробили висновок, що рефлексійно-оцінювальна компетенція майбутніх лікарів – це якість особистості, що дає змогу найбільш ефективно й адекватно здійснювати рефлексію та оцінювання своєї діяльності. Це сприяє розвитку і саморозвитку майбутнього лікаря, його творчому підходу до навчальної та професійної діяльності, досягненню їх максимальної ефективності та результативності.Документ Роль театрального мистецтва в естетичному вихованні дітей дошкільного віку(2022-07-06) Саєнко, Марина Сергіївна; Saenko, M. S.У статті проаналізовано тлумачення поняття «естетичне виховання». Наголошено на особливій ролі театрального мистецтва в естетичному вихованні дошкільників. Визначено, які актуальні проблеми, які існують у сучасній педагогіці і психології, дає можливість вирішити театр.