Перегляд за Автор "Saenko, M.S."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання тестування як ефективної форми контролю у вищому навчальному закладі(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018-03) Саєнко, Марина Сергіївна; Саенко, Марина Сергеевна; Saenko, M.S.Висвітлені вимоги до педагогічного контролю, функції та види контролю як методу навчання, розглядається тестування як одна з форм контролю, його переваги і недоліки використанняДокумент Зміст і структура професійної компетентності майбутніх лікарів(Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, 2018) Саєнко, Марина Сергіївна; Saenko, M.S.; Саенко, Марина СергеевнаДосліджено актуальні питання професійної компетентності майбутніх лікарів під час навчальної діяльності. Зважаючи на зміни в політичній, економічній, соціальній та культурній сферах нашої країни, ринок праці вимагає підготовки майбутніх фахівців, які би мали високий рівень знань, умінь та навичок роботи у конкретній галузі, могли приймати рішення у стандартних та нестандартних ситуаціях, нести відповідальність за них у своїй професійній діяльності. Відзначено, що у вищих навчальних закладах (ВНЗ) потрібно використовувати сучасні методи навчання, комп’ютерні технології, які би дали змогу розвивати активність, комунікативність, пізнавальну діяльність студента. В зв’язку з цим важливим питанням розвитку та становлення освіти є використання компетентнісного підходу. На основі огляду праць вітчизняних та зарубіжних науковців розглянуто різні підходи щодо визначення понять «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність». Визначено теоретичні та практичні аспекти проблеми. Провівши огляд наукових робіт та проаналізувавши етичний кодекс лікаря, визначено зміст та структуру професійної компетентності майбутніх лікарів, серед яких виокремлено три основні компоненти: когнітивний (містить у собі сукупність знань про сутність та особливості роботи медичного працівника); мотиваційний (розглядається як складна система, що включає в себе потреби, ідеали, цілі, якими керується людська діяльність); особистісний (визначається сформованістю сукупності особистісних характеристик медичного працівника, від яких залежить ефективність його діяльності за фахом).