Перегляд за Автор "Saenko, Marina"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Disadvantages and Advantages of Implementing Distance Learning in Higher Institutions of Medical Education(Adam Marszałek, 2022) Lobach, Nataliia; Saenko, Marina; Isychko, Liudmyla; Лобач, Наталія Вячеславівна; Саєнко, Марина Сергіївна; Ісичко, Людмила ВолодимирівнаУ статті розглянуто переваги та недоліки впровадження дистанційного навчання для навчання студентів-медиків в умовах карантину. Проаналізовано питання використання методів електронного навчання в дистанційному навчанні. Метою статті є з’ясування поняття дистанційного навчання, виявлення суттєвих відмінностей між поняттями «дистанційне навчання» та «електронне навчання», аналіз проблем і недосконалості цієї форми навчання та визначення доцільності його виконання. Проаналізовано сучасні педагогічні дослідження української та зарубіжної школи та наведено результати аналізу думок студентів і викладачів щодо впровадження дистанційного навчання в навчальний процес. Наведено результати впровадження дистанційної освіти в навчальний процес Української медичної стоматологічної академії з дисциплін «Медична фізика» та «Медична інформатика». Результати дослідження довели, що дистанційне навчання має лише теоретичні переваги. На практиці виникає багато проблем, які потребують вирішення.Документ Використання здоров’язбережувальних технологій у процесі роботи з дітьми дошкільного віку(2023-04-27) Саєнко, Марина Сергіївна; Saenko, MarinaВизначено доцільність використання здоров’язбережувальних технологій з метою забезпечення здоров’язбережувального характеру фізичного виховання дітей дошкільного віку. Визначено, що вихователь, який володіє різноманітними педагогічними технологіями та розумно їх використовує у своїх діяльності, характеризується високою професійною майстерністю. Це свідчить про його готовність до професійної діяльності. Було визначено, що в умовах технологізації освітнього процесу дошкільного навчального закладу педагогічний процес має бути спланованим і врегульованим на основі цілісного підходу до оцінки стану дитини за комплексом показників, коли здоров’я і фізичний розвиток розглядаються як фундамент для розвитку і безпечного зростання дитиниДокумент Впровадження інноваційних педагогічних технологій у вищій освіті для забезпечення якісного дистанційного навчання в умовах воєнного стану(Видавничий дім «Гельветика», 2023-05) Лобач, Наталія Вячеславівна; Саєнко, Марина Сергіївна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Nataliia, Lobach; Saenko, Marina; Isychko, LiudmylaУ статті розглянуто необхідність впровадження інноваційних педагогічних технологій у вищій освіті для забезпечення якісного дистанційного навчання. Визначено, що інноваційні педагогічні технології - це нові, передові методи та підходи до навчання, які базуються на використанні сучасних інформаційних технологій та педагогічної теорії. Вони дозволяють викладачам більш ефективно і якісно здійснювати навчальний процес, а здобувачам освіти – відкривають можливості для опанування новими знаннями. Розглянуто необхідність розвитку компетентностей викладачів з використання інноваційних педагогічних технологій та створення цифрових навчальних ресурсів у закладах вищої освіти. Що передбачають використання таких інструментів як: комп'ютерні програми, відеоуроки, інтерактивні дошки, віртуальні лабораторії, геймифікацію, інтерактивні платформи, онлайн-курси, веб-семінари та інші. Використання цих технологій має безліч переваг: покращення якості знань, збільшення мотивації та зацікавленості здобувачів освіти, підвищення ефективності викладання та зменшення часових витрат та ресурсів. Також розглядається важливість використання цих технологій у дистанційному навчанні, оскільки вони дозволяють забезпечити більш ефективний і цілеспрямований процес навчання, підвищити мотивацію та зацікавленість студентів, забезпечити індивідуальний підхід до кожного здобувача та зменшити залежність від фізичної присутності викладача та студентів в аудиторії. Зазначено необхідність підвищення рівня вмінь та знань викладачів, що дозволить їм використовувати сучасні педагогічні технології у своїй професійній діяльності. Для цього необхідно, щоб науково-педагогічні працівники брали участь у проведенні курсів підвищення кваліфікації з інформаційних технологій. Таким чином, вони зможуть отримати необхідні знання щодо використання програмного забезпечення, спеціальних програм для дистанційного навчання, електронних підручників та інтерактивних дошок. Визначено, що запровадження дистанційного навчання з використанням інноваційних педагогічних технологій може стати ефективним інструментом для підтримки освітнього процесу під час воєнного стану.Документ Фоpмування у дітей дошкільного віку пpостоpових оpієнтацій на основі викоpистання дидактичних ігор(2022-07-06) Саєнко, Марина Сергіївна; Saenko, MarinaУ статті розглядається поняття «просторі уявлення», а також особливості їх формування у дітей дошкільного віку. Наголошується на важливості дотримання основних принципів у пpоцесі організації роботи з дошкільниками по фоpмуванню пpостоpових уявлень. Розглядаються можливості застосування гpи, яка є пpовідною діяльністю у дитячому віці. З метою фоpмування пpостоpових уявлень запропоновано використовувати дидактичні ігpи математичного хаpактеpу, які дозволяють pозшиpювати знання дітей пpо пpостіp.Документ Формування професійної спрямованості здобувачів вищої медичної освіти(2022-11-15) Саєнко, Марина Сергіївна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Saenko, Marina; Lobach, Natalia