Перегляд за Автор "Saienko, M. S."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The use of maple mathematical software in teaching medical and biological physics(Українська медична стоматологічна академія, 2018-03-20) Morokhovets, H. Yu.; Saienko, M. S.; Lysanets, Yu. V.; Silkova, O. V.; Мороховець, Галина Юріївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сілкова, Олена Вікторівна; Саєнко, Марина СергіївнаComputerization of training becomes an integral part of the educational process. The development of technologies, mobile devices necessitates the improvement and updating of training courses. The use of software in the learning process is widespread, which requires from a modern student to master the mathematical apparatus, to have knowledge of the basics of programming and the ability to work at the level of a confident user with a variety of software tools and applications. Particularly relevant is the need for the use of computer technologies during the study of topics for self-directed study. The introduction of information technologies will enrich the content and diversify the ways of mastering new topics, stimulating students for self-education and self-development. The article is devoted to application of the software package of applied mathematics Maple during the educational process of students of higher medical establishments.Документ Проблеми впровадження дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти в умовах карантину(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Саєнко, Марина Сергіївна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Saienko, M. S.; Lobach, N. V.; Isychko, L. V.Впровадження карантинних норм у зв’язку з розповсюдженням вірусу Covid-19 спричинило перехід усіх навчальних закладів на дистанційну форму навчання впродовж найкоротшого терміну. Постала надзвичайно важлива проблема: яким чином організувати навчальний процес? Саме тоді педагоги змушені були налаштовуватися на новий для них вид роботи та швидко організовувати весь процес навчання в дистанційній формі. Але готовність навчальних закладів і педагогів до її реалізації була різною, виникали технічні проблеми – як у викладачів, так і у студентів, був відсутній адаптований навчальний матеріал, який можна використовувати дистанційно. Тобто всі учасники навчального процесу виявилися неготовими до нової форми роботи. У статті розглядається поняття “дистанційне навчання”. Визначено, що елементи дистанційного навчання використовувалися ще в другій половині ХХ століття, а само поняття розуміється як сукупність сучасних технологій, що забезпечують освітню комунікацію між викладачем і студентом в інтерактивному режимі. Зазначено, що для якісної організації дистанційного навчання використовуються додатки Google, різноманітні освітні платформи, з метою налагодження онлайн-комунікації зі студентами – мобільні додатки Viber, Telеtgram та ін. Важливими складниками дистанційного навчання, що дали можливість наблизити дистанційний формат до очного та реалізувати наявність зворотного зв’язку зі студентами та “живе” інтерактивне спілкування, стали Zoom, Google Meet, Microsoft Teams. З метою визначення проблем та особистого ставлення здобувачів вищої освіти щодо дистанційного режиму навчання під час карантину було проведено анкетування. Визначено, що існує доволі значна кількість проблем: організаційні, методичні й технічні, які потребують вирішення. Важливим є те, що про велику кількість недоліків такого навчання говорять не лише педагоги, але й самі здобувачі освіти.