Перегляд за Автор "Savelieva, O. V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Left-handedness as a phenomenon and some aspects of its influence on facial- мändibuläry region functionning(Українська медична стоматологічна академія, 2006) Fazeli, N. M. K.; Tkachenko, E. V.; Savelieva, O. V.; Khoshnudian, K. N.; Kolomietz, S. V.; Фазели, Н. М. К.; Ткаченко, Елена Викторовна; Савельева, Оксана Владимировна; Хошнудиан, К. Н.; Коломиец, Светлана Вениаминовна; Фазелі, Н. М. К.; Ткаченко, Олена Вікторівна; Савельєва, Оксана Володимирівна; Хошнудіан, К. Н.; Коломієць, Світлана ВеніамінівнаВ обзоре отечественных и зарубежных источников рассмотрено левшество как явление и подчёркивается его значимость как фактора экспрессии латерализации на популяционно-видовом уровне организации живой материи. Авторы подчёркивают, что левши, с одной стороны, являются гениями, а с другой часто имеют «свои левые» болезни либо атипичное, часто осложнённое течение «правых» патологических процессов. В любом случае, говорят авторы, - популяция левшей увеличилась за последние 5-10 лет довольно значительно, что требует приложения усилий для изучения физиологии и патологии этой большой группы населения. Авторы большое внимание уделяют раскрытию роли различных факторов в детерминации левшества и, в частности, генетического механизма. Наконец, в конце приведенного обзора говорится с том, что левши страдают «профессиональными стоматологическими болями в области плечевого пояса и шеи» и что у них выше частота встречаемости травм челюстно-лицевой области вообще и молочных резцов в частности.Документ Вплив синтетичного антиоксиданта мексидолу на форму еритроцитів у дослідах in vitro(2010) Бабійчук, Л. О.; Важнича, Олена Митрофанівна; Савельєва, Оксана Володимирівна; Мокляк, Євгеній Володимирович; Бабийчук, Л. A.; Важничая, Елена Митрофановна; Савельева, Оксана Владимировна; Мокляк, Евгений Владимирович; Babiychuk, L. A.; Vazhnichaya, Ye. M.; Savelieva, O. V.; Mokliak, Ye. V.У дослідах in vitro вивчена дія ізо- та гіпоосмолярности середовища на патологію форми еритроцитів і досліджений вплив на ці процеси синтетичного антиоксиданту мексидолу. Встановлено, що в суспензіях еритроцитів, інкубованих 2 години при +4, +20 та +37оС. виявляються акантоцити, овалоцити, сфероцити й мішенеподібні клітини, причому під дією гіпоосмолярности (0,7-0,45% розчини натрію хлориду) закономірно зменшується число акантоцитів без істотних змін іншої патології форми еритроцитів. Мексидол, внесений у проби з розрахунку 100 мг/кг, в ізотонічному середовищі зменшує як акантоцитоз, так і сфероцитоз, у гіпотонічних середовищах – діє тільки на акантоциты, що найбільш чітко виявляється при температурах +4 і +37оС.Документ Побудова педагогічного процесу при викладанні патофізіології іноземним студентам з англомовною формою навчання(Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2020-05) Савельєва, Оксана Володимирівна; Колесникова, Наталія Іванівна; Savelieva, O. V.; Kolesnykova, N. I.Узагальнюючи досвід викладання патогфізіології студентам з англомовною формою навчання показано, що діалог між викладачем і студентами є основним моментом в ході практичного заняття. Оптимальним методом контролю знань англомовних студентів під час вивчення ними патофізіології є тестовий контроль. Застосування спеціальних зошитів з викладеними методиками учбового експерименту англійською мовою значно підвищує ефективність цього виду учбової діяльності.Документ Шляхи формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення патофізіології(Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2020-04) Савельєва, Оксана Володимирівна; Колесникова, Наталія Іванівна; Savelieva, O. V.; Kolesnykova, N. I.Обговорюються шляхи формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення патофізіології. Професійний діалог між викладачем та студентом - це творчий процес, який сприяє формуванню клінічного мислення під час вивчення патофізіології. Засвоєння теоретичних знань з дисципліни є основою для формування клінічного мислення у майбутніх лікарів.