Перегляд за Автор "Sayapina, L."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cравнение действия некоторых антиоксидантов и гормонов на процессы пероксидации при экспериментальном воспалении(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 1996) Рыбалов, Олег Васильевич; Цебржинский, Олег Игоревич; Саяпина, Лада Михайловна; Рибалов, Олег Васильович; Цебржинський, Олег Ігорович; Саяпіна, Лада Михайлівна; Rybalov, O.; Tsebrjinskiy, O.; Sayapina, L.Результаты исследований показали, что воздействие комплекса биоантиоксидантов затормозило развитие воспалительного процесса и способствовало мобилизации антиоксидантных ферментов. При воспалительных процессах в мягких тканях целесообразно, наряду с противовоспалительным лечением, применять комплекс биоантиоксидантов, влияющий на антиоксидантную защиту и реакцию организма на пероксидацию; The results of the studies showed that the effect of the bioantioxidant complex inhibited the development of the inflammatory process and promoted the mobilization of antioxidant enzymes. In inflammatory processes in soft tissues, it is advisable, along with anti-inflammatory treatment, to apply a complex of bioantioxidants, which affects antioxidant defense and the body's response to peroxidation; Результати досліджень показали, що вплив комплексу біоантіоксідантов загальмувало розвиток запального процесу і сприяло мобілізації антиоксидантних ферментів. При запальних процесах в м'яких тканинах доцільно, поряд з протизапальною лікуванням, застосовувати комплекс біоантіоксідантов, що впливає на антиоксидантний захист і реакцію організму на пероксидацію.Документ Анализ ошибок использования костно-пластических материалов для восстановления альвеолярных отростков челюстей(Национальный медицинский университет имени А. А. Богомольца, 2009) Саяпина, Лада Михайловна; Яценко, Игорь Володленович; Саяпіна, Лада Михайлівна; Яценко, Ігор Володленович; Sayapina, L.; Yatsenko, I.Для исключения неудовлетворительных результатов применения костно¬пластических материалов кроме тщательного сбора общесоматического и стоматологического анамнеза, субъективного и объективного исследования состояния пациента, исключения факторов риска, необходимо строго определять и учитывать вид костного дефекта, его остеогенный потенциал, наличие функциональной нагрузки и создание условий, исключающих сдвиг и миграцию материала; Для виключення незадовільних результатів застосування костно¬пластіческіх матеріалів крім ретельного збору общесоматического і стоматологічного анамнезу, суб'єктивного і об'єктивного дослідження стану пацієнта, виключення факторів ризику, необхідно строго визначати і враховувати вид кісткового дефекту, його остеогенних потенціал, наявність функціонального навантаження і створення умов, що виключають зсув і міграцію матеріалу; In order to exclude unsatisfactory results of application of osteo-plastic materials, in addition to careful collection of obschemic and dental history, subjective and objective research of the patient's condition, elimination of risk factors, it is necessary to strictly determine and take into account the type of bone defect, its osteogenic potential, the presence of a functional load and the creation of conditions that exclude a shift and material migration.Документ Диагностические и тактические ошибки при лечении больных с сочетанной травмой лица головного мозга(Харьковский национальный медицинский университет, 2010) Саяпина, Лада Михайловна; Розколупа, Александр Алексеевич; Саяпіна, Лада Михайлівна; Розколупа, Олександр Олексійович; Sayapina, L.; Rozkolupa, O.Приведенный клинический случай демонстрирует диагностические и тактические ошибки, заключающиеся в незнании особенностей сочетанной челюстно-черепно-мозговой травмы врачами общего профиля и отсутствии участия стоматолога в лечении таких пациентов; The resulted clinical case demonstrates diagnostic and tactical errors, consisting in ignorance of the characteristics of the combined maxillo-craniocerebral trauma by general practitioners and the absence of dental involvement in the treatment of such patients; Наведений клінічний випадок демонструє діагностичні та тактичні помилки, які полягають в незнанні особливостей поєднаної щелепно-черепно-мозкової травми лікарями загального профілю та відсутності участі стоматолога в лікуванні таких пацієнтів.Документ Невогнепальні пошкодження щелепно-лицевої ділянки(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2012) Яценко, Ігор Володленович; Саяпіна, Лада Михайлівна; Волошина, Людмила Іванівна; Ахмеров, В'ячеслав Джаудатович; Рибалов, Олег Васильович; Яценко, Игорь Володленович; Саяпина, Лада Михайловна; Волошина, Людмила Ивановна; Ахмеров, Вячеслав Джаудатович; Рыбалов, Олег Васильевич; Yatsenko, I.; Sayapina, L.; Voloshina, L.; Ahmerov, V.; Ribalov, O.Навчальний посібник присвячений актуальній проблемі сучасної хірургічної стоматології та щелепно-лицевій хірургії – діагностиці та лікуванню невогнепальних травматичних ушкоджень м’яких тканин та кісток щелепно-лицевої ділянки. В практикум увійшли питання з особливостей хірургічної анатомії щелепно-лицевої ділянки, морфологічні зміни, які відбуваються в ділянці травми, алгоритми дій лікаря при діагностиці та лікуванні конкретного виду травми. Крім того мається перелік необхідного матеріально-технічного забезпечення при лікуванні цього контингенту хворих. Матеріали посібника відповідають навчальній програмі з предмету та розраховані на студентів та інтернів стоматологічного фаху. Зміст посібника для самостійної роботи орієнтований на вимоги ОКХ та ОПП з фаху «стоматологія» щодо набуття практичних навичок з діагностики та лікування постраждалих з пошкодженнями щелепно-лицевої ділянки; Учебное пособие посвящено актуальной проблеме современной хирургической стоматологии и челюстно-лицевой хирургии - диагностике и лечению неогнестрельных травматических повреждений мягких тканей и костей челюстно-лицевой области. В практикум вошли вопросы особенностей хирургической анатомии челюстно-лицевой области, морфологические изменения, которые происходят в области травмы, алгоритмы действий врача при диагностике и лечении конкретного вида травмы. Кроме того имеется перечень необходимого материально-технического обеспечения при лечении этого контингента больных. Материалы пособия соответствуют учебной программе по предмету и рассчитаны на студентов и интернов стоматологического профиля. Содержание пособия для самостоятельной работы ориентировано на требования ОКХ и ОПП по специальности «стоматология» для приобретения практических навыков по диагностике и лечению пострадавших с повреждениями челюстно-лицевой области; The manual is devoted to the actual problem of modern surgical dentistry and maxillofacial surgery - diagnosis and treatment of non-fatal traumatic damages of soft tissues and bones of maxillofacial area. The workshop included questions about the features of surgical anatomy of the maxillofacial area, morphological changes occurring in the area of injury, algorithms of the doctor's actions in the diagnosis and treatment of a specific type of injury. In addition, there is a list of necessary logistical support for the treatment of this contingent of patients. The materials of the manual correspond to the curriculum of the subject and are designed for students and interns of the dental profession. The content of the manual for independent work is oriented on the requirements of OKH and OPP for the specialty "Dentistry" in terms of acquiring practical skills in the diagnosis and treatment of injuries to the maxillofacial area.Документ Недоліки нинішньої системи підготовки лікаря-стоматолога та можливі шляхи їх усунення(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2007) Рибалов, Олег Васильович; Розколупа, Олександр Олексійович; Саяпіна, Лада Михайлівна; Яценко, Ігор Володленович; Рыбалов, Олег Васильевич; Розколупа, Александр Алексеевич; Саяпина, Лада Михайловна; Яценко, Игорь Володленович; Rybalov, O.; Rozkolupa, A.; Sayapina, L.; Yatsenko, I.В розділі професіоналізації (отримання практичних навичок) задіяні два вектора - професійний та навчальний діяльності. В формалізації структури професійного вміння в підготовці лікаря-фахівця лежать суб’єктивні та об’єктивні критерії: здібності і можливості; знання і інформаційне середовище; мотивація та її обґрунтування; установка на окремі вміння і конкретна ситуація; об’єм надбаних навиків і технологічні можливості лікувального закладу. Така формалізована модель професійного вміння дозволяє при створенні переліку вмінь, необхідних тому чи іншому вузькому спеціалісту стоматологу, опиратися на базові (першочергові, але класичні) вміння. В практичній сфері діяльності нерідко зусилля педагогів зводяться нанівець. Це відбувається тому, що в своїй праці вихователі клінічних кафедр опираються не на об’єктивно існуючі умови і особливості професіональної діяльності лікаря як своєрідної системи, а, в основному, на знання необхідності виконання учбової програми і знання конкретного студента, його можливостей і особливостей, а також на власні суб’єктивні, найчастіше неадекватні уявлення про професійну діяльність. Висловлені підходи в підготовці лікарських стоматологічних кадрів, на наш погляд, значно розширяють концептуальні і практичні можливості, їх використання для реалізації основних положень кваліфікаційної характеристики майбутнього спеціаліста; 1374/5000 V rozdili profesionalizatsiyi (a vzhe – otrymannya praktychnykh navychok) zadiyani dva vektora - profesiynyy ta navchalʹnyy diyalʹnosti. V formalizatsiyi struktury profesiynoho vminnya v pidhotovtsi likarya-fakhivtsya lezhatʹ subʺyektyvni ta obʺyektyvni kryteriyi: zdibnosti i mozhlyvosti; znannya i informatsiyne seredovyshche; motyvatsiya ta yiyi obgruntuvannya; ustanovka na okremi vminnya i konkretna sytuatsiya; obʺyem nadbanykh navykiv i tekhnolohichni mozhlyvosti likuvalʹnoho zakladu. Taka formalizovana modelʹ profesiynoho vminnya dozvolyaye pry stvorenni pereliku vminʹ, neobkhidnykh tomu chy inshomu vuzʹkomu spetsialistu stomatolohu, opyratysya na bazovi (pershocherhovi, ale klasychni) vminnya. V praktychniy sferi diyalʹnosti neridko zusyllya pedahohiv zvodyatʹsya nanivetsʹ. Tse vidbuvayetʹsya tomu, shcho v svoyiy pratsi vykhovateli klinichnykh kafedr opyrayutʹsya ne na obʺyektyvno isnuyuchi umovy i osoblyvosti profesionalʹnoyi diyalʹnosti likarya yak svoyeridnoyi systemy, a, v osnovnomu, na znannya neobkhidnosti vykonannya uchbovoyi prohramy i znannya konkretnoho studenta, yoho mozhlyvostey i osoblyvostey, a takozh na vlasni subʺyektyvni, naychastishe neadekvatni uyavlennya pro profesiynu diyalʹnistʹ. Vyslovleni pidkhody v pidhotovtsi likarsʹkykh stomatolohichnykh kadriv, na nash pohlyad, znachno rozshyryayutʹ kontseptualʹni i praktychni mozhlyvosti, yikh vykorystannya dlya realizatsiyi osnovnykh polozhenʹ kvalifikatsiynoyi kharakterystyky maybutnʹoho spetsialista. В разделе профессионализации (получение практических навыков) задействованы два вектора - профессиональный и учебный деятельности. В формализации структуры профессионального умения в подготовке врача-специалиста лежат субъективные и объективные критерии: способности и возможности; знания и информационную среду; мотивация и ее обоснования; установка на отдельные умения и конкретная ситуация; объем приобретенных навыков и технологические возможности лечебного учреждения. Такая формализованная модель профессионального умения позволяет при создании перечня умений, необходимых том или ином узком специалисту стоматологу, опираться на базовые (первоочередные, но классические) умения. В практической сфере деятельности нередко усилия педагогов сводятся на нет. Это происходит потому, что в своей работе воспитатели клинических кафедр опираются не на объективно существующие условия и особенности профессиональной деятельности врача как своеобразной системы, а, в основном, на знание необходимости выполнения учебной программы и знания конкретного студента, его возможностей и особенностей, а также на собственные субъективные, чаще всего неадекватные представления о профессиональной деятельности. Высказанные подходы в подготовке лекарственных стоматологических кадров, на наш взгляд, значительно расширяют концептуальные и практические возможности, их использование для реализации основных положений квалификационной характеристики будущего специалиста. In the section of professionalization (getting practical skills) involved two vectors - professional and educational activities. In formalizing the structure of professional skills in the training of a specialist doctor there are subjective and objective criteria: abilities and opportunities; knowledge and information environment; motivation and its justification; installation on separate skills and a concrete situation; the volume of acquired skills and technological capabilities of the medical institution. This formalized model of professional skills allows you to build on the basic (primary, but classical) skills when creating a list of skills required by a particular dentist. In the practical sphere of activity, the efforts of teachers are often nullified. This is because in their work the educators of the clinical departments rely not on objectively existing conditions and peculiarities of the professional activity of the doctor as a kind of system, but mainly on the knowledge of the necessity of the implementation of the curriculum and the knowledge of a particular student, its features and features, and also on their own subjective, often inadequate notions of professional activity. The presented approaches in the preparation of medical dental staff, in our opinion, significantly expand the conceptual and practical possibilities, their use to implement the basic provisions of the qualification characteristics of a future specialist.Документ Особливості діагностики контактного сіалоаденіту(Национальный медицинский университет имени А. А. Богомольца, 2011) Саяпіна, Лада Михайлівна; Рибалов, Олег Васильович; Саяпина, Лада Михайловна; Рыбалов, Олег Васильевич; Sayapina, L.; Rybalov, O.Легкий ступінь відповідної реакції слинних залоз на запалення прилеглих тканин можна трактувати як реактивний стан у відповідь на обмежений патологічний процес у прилеглих тканинах. Середній та, особливо, тяжкий ступінь відповідної реакції слинних залоз є проявом контактного сіалоаденіту. У клінічній практиці хворим з розлитими гнійними процесами щелепно-лицевої ділянки для своєчасного визначення і запальної реакції слинних залоз необхідне досліджувати секреторну функцію та клітинний склад секрету великих слинних залоз; Легкая степень ответной реакции слюнных желез воспалением окружающих тканей можно трактовать как реактивное состояние в ответ на ограниченный патологический процесс в прилегающих тканях. Средний и особенно тяжелая степень ответной реакции слюнных желез является проявлением контактной сиалоаденита. В клинической практике больным с разлитыми гнойными процессами челюстно-лицевой области для своевременного определения и воспалительной реакции слюнных желез необходимо исследовать секреторную функцию и клеточный состав секрета больших слюнных желез; The mild degree of the corresponding reaction of the salivary glands to the inflammation of adjacent tissues can be interpreted as a reactive state in response to a limited pathological process in adjacent tissues. The average and, especially, the severe degree of the corresponding reaction of the salivary glands is a manifestation of contact sialoadenitis. In clinical practice, patients with swollen purulent processes of maxillofacial area for timely determination and inflammatory reaction of salivary glands need to investigate the secretory function and cellular composition of the secretion of large salivary glands.Документ Порівняльна характеристика сучасних методів лікування больового синдрому, що супроводжує патологію скронево-нижньощелепного суглобу(Национальный медицинский университет имени А. А. Богомольца, 2009) Яценко, Ігор Володленович; Яценко, Олег Ігорович; Саяпіна, Лада Михайлівна; Яценко, Игорь Володленович; Яценко, Олег Игоревич; Саяпина, Лада Михайловна; Yatsenko, I.; Yatsenko, O.; Sayapina, L.Проведене дослідження не виявило дуже суттєвих переваг одних методик над іншими, але виявило їх позитивні та негативні сторони. Так використання тільки фармакотерапії для зняття болю не визиває у хворого негативних емоцій на ін’єкцію та не потребує регулярного відвідування кабінету лікаря та фізіотерапевтичного кабінету. Фізіотерапевтичні методи також виключають фактор неприємних відчуттів, які можуть бути від ін’єкції. Але ін’єкція на сьогодні дозволяє отримати більш скоріший та високий знеболюючий ефект, ніж інші методи, особливо при повторних введеннях та невисоких дозах. Використовуючи різноманітні методики усунення болю при патології СНІЦС, необхідно не забувати того факту, що люба з вибраних лікарем методик не може бути панацеєю, по скільки відчуття болю та реакції на неї відрізняються у кожної людини, та кожного разу потребують індивідуального та специфічного підходу до конкретного хворого; Проведенное исследование не выявило очень существенных преимуществ одних методик над другими, но выявило их положительные и отрицательные стороны. Так использования только фармакотерапии для снятия боли не вызывает у больного отрицательных эмоций на инъекцию и не требует регулярного посещения кабинета врача и физиотерапевтического кабинета. Физиотерапевтические методы также исключают фактор неприятных ощущений, которые могут быть от инъекции. Но инъекция сегодня позволяет получить более скорейшее и высокий обезболивающий эффект, чем другие методы, особенно при повторных введениях и невысоких дозах. Используя различные методики устранения боли при патологии СНИЦС, необходимо не забывать того факта, что любая из выбранных врачом методик не может быть панацеей, по сколько ощущение боли и реакции на нее отличаются у каждого человека, и каждый раз требуют индивидуального и специфического подхода к конкретному больному; The study did not reveal very significant advantages of some techniques over others, but revealed their positive and negative sides. Thus, the use of pharmacotherapy for pain relief does not cause the patient to experience negative emotions for an injection and does not require regular visits to the doctor's office and physiotherapy office. Physiotherapeutic methods also exclude the factor of an unpleasant sensation that may be from the injection. But the injection today allows for a faster and higher analgesic effect than other methods, especially for repeated injections and low doses. Using a variety of pain relief techniques in CHID patients' pathology, one should not forget the fact that any of the techniques chosen by the doctor can not be a panacea, as the sensation of pain and response to it are different for each person, and each time they need an individual and specific approach to a particular patient.Документ Резекция верхушек корней многокорневых зубов как метод лечения субпериостальной гранулемы(Полтавський державний медичний стоматологічний інститут, 1993) Богашова, Лидия Яковлевна; Скрипникова, Таисия Петровна; Саяпина, Лада Михайловна; Богашова, Лідія Яківна; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Саяпіна, Лада Михайлівна; Bogashova, L.; Skrypnikova, T.; Sayapina, L.Произведенная операция — резекция верхушек щечных корней у 8 пациентов прошла без осложнений. Послеоперационный период протекал гладко. Отдаленные результаты прослежены на протяжении 6 месяцев, осложнений не выявлено; Операція - резекція верхівок щічних коренів у 8 пацієнтів пройшла без ускладнень. Післяопераційний період протікав гладко. Віддалені результати простежені протягом 6 місяців, ускладнень не виявлено; The performed operation - resection of the tips of the buccal roots in 8 patients was without complications. The postoperative period proceeded smoothly. Long-term results were traced for 6 months, complications were not revealed.Документ Роль практичного іспиту у загальній підготовці лікаря стоматолога-хірурга(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2005) Рибалов, Олег Васильович; Саяпіна, Лада Михайлівна; Розколупа, Олександр Олексійович; Яценко, Ігор Володленович; Рыбалов, Олег Васильевич; Саяпина, Лада Михайловна; Розколупа, Александр Алексеевич; Яценко, Игорь Володленович; Rybalov, O.; Sayapina, L.; Rozkolupa, O.; Yatsenko, I.Мета вищої медичної освіти - навчання і виховання високопрофесійного і широкоосвіченого спеціаліста. Тому основна мета педагогічної системи клінічної кафедри - одного з найважливіших підрозділів медичної академії - це вдосконалення підготовки майбутнього лікаря, який на основі творчого клінічного мислення спроможний оптимально вирішувати питання діагностики та лікування хворого з використанням досягнень сучасної медичної науки. Критерієм цього є робота кафедри з опанування та закріплення практичних діагностичних і лікувальних навичок майбутніх спеціалістів та шліфування їхнього клінічного мислення; The purpose of higher medical education is the training and education of a highly professional and well-educated specialist. Therefore, the main purpose of the pedagogical system of the clinical department - one of the most important units of the medical academy - is to improve the training of the future doctor, which, based on creative clinical thinking, is able to optimally solve the issues of diagnosis and treatment of the patient using the achievements of modern medical science. The criterion for this is the work of the department for mastering and consolidation of the practical diagnostic and therapeutic skills of the future specialists and grinding their clinical thinking; Цель высшего медицинского образования - обучение и воспитание высокопрофессионального и широко образованные специалиста. Поэтому основная цель педагогической системы клинической кафедры - одного из важнейших подразделений медицинской академии - это совершенствование подготовки будущего врача, который на основе творческого клинического мышления способен оптимально решать вопросы диагностики и лечения больного с использованием достижений современной медицинской науки. Критерием этого является работа кафедры по освоению и закрепление практических диагностических и лечебных навыков будущих специалистов и шлифовки их клинического мышления.Документ Спосіб визначення дихального вибуху лейкоцитів змивів порожнини рота і протокової слини(Державна служба інтелектуальної власності України, 1998-07) Саяпіна, Лада Михайлівна; Саяпина, Лада Михайловна; Sayapina, L.Спосіб визначення дихального вибуху лейкоцитів змивів порожнини рота і протоковой слини шляхом дослідження ступеня поглинання ними тетразолия і відновлення його в формазану, визначення індексу активації нейтрофілів (ИАН) за формулою: ИАН = (a + 2b + 3c + 4d) / 100, де a - число клітин без гранул; b - число клітин з 1 - 3 гранулами (25% пофарбованої цитоплазми); c - число клітин з 3 - 7 гранулами (до 75% пофарбованої цитоплазми); d - число клітин з 7 і більше гранулами (100% пофарбованої цитоплазми), що відрізняється тим, що для дослідження використовують центрифугат лейкоцитів змивів з порожнини рота або протоковой слини, а в якості стимулятора при проведенні індукованого тесту використовують 5% розчин фториду натрію і формілметіоніллейцілфенілаланін ( ФМЛФ), при значенні індексу активації нейтрофілів вище 2,0, визначає активацію нейтрофілів порожнини рота і секрету слинних залоз при запаленні тканин щелепно-лицевої ділянки.; Способ определения дыхательного взрыва лейкоцитов смывов полости рта и протоковой слюны путем исследования степени поглощения ими тетразолия и восстановления его в формазан, определения индекса активации нейтрофилов (ИАН) по формуле: ИАН = (a + 2b + 3c + 4d)/100, где a - число клеток без гранул; b - число клеток с 1 - 3 гранулами (25% окрашенной цитоплазмы); c - число клеток с 3 - 7 гранулами (до 75% окрашенной цитоплазмы); d - число клеток с 7 и более гранулами (100% окрашенной цитоплазмы), отличающийся тем, что для исследования используют центрифугат лейкоцитов смывов из полости рта или протоковой слюны, а в качестве стимулятора при проведении индуцированного теста используют 5% раствор фторида натрия и формилметиониллейцилфенилаланин (ФМЛФ), при значении индекса активации нейтрофилов выше 2,0, определяет активацию нейтрофилов полости рта и секрета слюнных желез при воспалении тканей челюстно-лицевой области.; A method for determining the respiratory blast of leukocytes of oral and ductal saliva flushes by studying the extent of their absorption by tetrazolium and its reduction into formazan, determining the neutrophil activation index (IAN) using the formula: IAN = (a + 2b + 3c + 4d) / 100, number of cells without granules; b - number of cells with 1 - 3 granules (25% of stained cytoplasm); c - number of cells with 3-7 granules (up to 75% of the stained cytoplasm); d is the number of cells with 7 or more granules (100% of the stained cytoplasm), characterized in that the test uses a leukocyte centrifuge for flushing out of the oral cavity or ductal saliva, and 5% sodium fluoride solution and formylmethionylleucyl phenylalanine is used as the stimulator for the induced test FMLF), with a neutrophil activation index higher than 2.0, determines the activation of neutrophils in the oral cavity and the secretion of the salivary glands during inflammation of the tissues of the maxillofacial region.Документ Сравнительная характеристика костнопластических материалов при восполнении костных дефектов альвеолярных отростков челюстей(Харьковский национальный медицинский университет, 2010) Саяпина, Лада Михайловна; Розколупа, Александр Алексеевич; Саяпіна, Лада Михайлівна; Розколупа, Олександр Олексійович; Sayapina, L.; Rozkolupa, O.Проведенное исследование показало лёгкую клиническую управляемость, эффект биомембраны и высокий остеогенный эффект материала "Easy Graft", что позволяет рекомендовать его применение в качестве методики для профилактики и устранения воспалительных осложнений, миграции материала и обеспечения адекватной регенерации костных ран альвеолярных отростков челюстей; The study showed an easy clinical controllability, biomembrane effect and a high osteogenic effect of Easy Graft material, which makes it possible to recommend its use as a technique for prevention and elimination of inflammatory complications, material migration and ensuring adequate regeneration of bone wounds of the alveolar processes of the jaws; Проведене дослідження показало легку клінічну керованість, ефект біомембрани і високий остеогенних ефект матеріалу "Easy Graft", що дозволяє рекомендувати його застосування в якості методики для профілактики і усунення запальних ускладнень, міграції матеріалу і забезпечення адекватної регенерації кісткових ран альвеолярних відростків щелеп.