Перегляд за Автор "Sharlai, N. N."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Контроль знань із фізіології студентів медичного ЗВО в контексті державної стратегії розвитку медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020-03) Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Коковська, Оксана Валеріївна; Шарлай, Наталія Миколаївна; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Коковская, Оксана Валерьевна; Шарлай, Наталья Николаевна; Zhukova, M. Y.; Yudina, K. Ye.; Kokovskaya, O. V.; Sharlai, N. N.Новій системі охорони здоров’я потрібні лікарі, в яких є сучасні знання, уміння і бажання допомогти пацієнтові.Документ Історико-ретроспективний аналіз педагогічного бачення професора М. В. Скліфосовського (1836–1904)(2019) Міщенко, Ігор Віталійович; Шарлай, Наталія Миколаївна; Mishchenko, I. V.; Sharlai, N. N.У статті розглядаються провідні аспекти науково-педагогічної діяльності М.В. Скліфосовського, обґрунтовано його внесок у розвиток вітчизняної медичної науки наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні історико-педагогічних аспектів становлення та розвитку ідей вищої медичної освіти у науково-педагогічній спадщині М.В. Скліфосовського, актуалізації його внеску в розвиток вітчизняної медичної науки наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Вирішення поставленої мети досягнуто шляхом вирішення таких завдань: проаналізувати основні віхи життєвого та творчого шляху М.В. Скліфосовського, систематизувати фактори, що визначили становлення його як вченого і особистості; охарактеризувати основні досягнення вченого у різних галузях медичної науки та класифікувати його основні публікації; вивчити специфіку викладацької діяльності М.В. Скліфосовського та трансформацію його поглядів в умовах сьогодення. В результаті проведеного історикоретроспективного аналізу описано біографічний нарис життя та професійної діяльності Миколи Скліфосовського, визначено хронологічні періоди професійної діяльності. Обґрунтовано внесок Миколи Скліфосовського у розвиток світової клінічної та військово-польової хірургії та визначено особливості його викладацької діяльності й фактори формування ідей професійної медичної освіти у науково-педагогічній спадщині. В процесі аналітичного пошуку встановлено необхідність трансформації ідей дослідника в нинішніх умовах реформування медичної галузі України. Вітчизняна система охорони здоров’я нині перебуває в пошуку шляхів виходу з кризової ситуації та побудови нової моделі, наближеної до європейських стандартів. І цей процес обов’язково потребує зміни парадигми базової середньої та вищої медичної освіти. Одним із найважливіших ресурсів успішної реалізації реформ є належне кадрове забезпечення та якісна підготовка медичного персоналу.