Перегляд за Автор "Shekhovtseva, T. G."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дистанційні (online) курси як основа самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Шеховцева, Т. Г.; Долінна, М. О.; Кравченко, Т. В. ; Шеховцева, Т. Г.; Долинная, М. А.; Кравченко, Т. В.; Shekhovtseva, T. G.; Dolinna, M. О.; Kravchenko, Т. V.У зв'язку з неухильним зменшенням аудиторного навчального часу та розвитком інформаційних технологій виникла необхідність в оптимізації самостійної роботи студента. Мета: оцінка застосування дистанційних (оnline) курсів як форми самостійної роботи і методу мотивації студентів до навчання. Матеріал та методи дослідження. Об’єктом дослідження були студенти Запорізького державного медичного університету. Основні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури та власний досвід застосування дистанційних (оnline) курсів. Результати та їх обговорення. Основним мотивуючим чинником організації самостійної роботи студента має бути спрямованість на використання професійно орієнтованого матеріалу та отримання власного досвіду. Дистанційне навчання не тільки розширює можливості для отримання якісної професійної освіти, але й дає можливість урізноманітнити навчальний процес, що також є фактором підвищення інтересу до дисципліни та мотивації. Створення та впровадження в навчальний процес дистанційних (оnline) курсів з різних дисциплін активно використовується в Запорізькому державному медичному університеті. Це дає можливість надати учневі доступ до більшої кількості додаткового матеріалу, яким він може скористатися безпосередньо під час навчання чи в майбутньому, забезпечує новий підхід до представлення інформації, завдань, визначення конкретних питань для обговорення кожної теми. Висновок: впровадження дистанційних (оnline) курсів у навчальний процес як основи самостійної роботи є ефективним і створює найбільшу мотивацію до активізації самостійної роботи студента. Можливість вибору дисципліни та зручний доступ до навчання робить цю модель зажаданою як для студентів так і для викладачів. В связи с неуклонным уменьшением аудиторного учебного времени и развитием информационных технологий возникла необходимость в оптимизации самостоятельной работы студента. Цель: оценка применения дистанционных (оnline) курсов как формы самостоятельной работы и метода мотивации студентов к обучению. Материал и методы исследования. Объектом исследования были студенты Запорожского государственного медицинского университета. Основные методы: теоретический анализ научно-методической литературы и собственный опыт применения дистанционных курсов. Результаты и их обсуждение. Основным мотивирующим фактором организации самостоятельной работы студента должна быть направленность на использование профессионально ориентированного материала и получение собственного опыта. Дистанционное обучение не только расширяет возможности для получения качественного образования, но и дает возможность разнообразить учебный процесс, что также является фактором повышения интереса к дисциплине. Создание и внедрение в учебный процесс дистанционных (оnline) курсов по различным дисциплинам активно используется в Запорожском государственном медицинском университете. Это дает возможность студенту получить доступ к большему количеству дополнительного материала, которым он может воспользоваться не-посредственно во время обучения или в будущем. Вывод: внедрение дистанционных (оnline) курсов в учебный процесс в качестве основы самостоятельной работы является эффективным и повышает мотивацию к активизации самостоятельной работы студента. Возможность выбора дисциплины иудобный доступ к обучению делает эту модель востребованной среди студентов и преподавателей. The steady decrease in the classroom time on the one hands, and the development of information tech-nologies on the other rouses the necessity to improve and to modernize the independent students’ work. Purpose: to evaluate the application of distance (online) courses as a form of independent work and a method to motivate students’ learning. Material and methods included the analysis of the relevant scientific and methodological literature and own experience in applying distance courses. Students of the Zaporizhzha State Medical University were the object of the study. Results and discussion. The main motivating factor in organizing students’ independent work should be focused on using profession-centred material and obtain-ing new experience. Distance education does not only expand opportunities in getting a quality education, but also provides an opportunity to diversify the learning process, which is known as one of the factors stimulating the interest in disciplines. The development and introduction of distance (on-line) courses in various disciplines in the educational process is actively used in the Zaporizhzha State Medical University. This al-lows the student to gain access to novel additional material, which they can use directly during training or in their future practice. Conclusion: implementing distance (online) courses in the learning as a basis for inde-pendent work is effective tool that increases the students’ motivation to enhance learning. The choice of disciplines, self-pace and convenient access to training makes this model in demand among students and teachers.Документ Інтерактивне навчання внутрішньої медицини: кроки до діагнозу(Полтавський державний медичний університет, 2020) Шеховцева, Т. Г.; Долінна, М. О.; Шеховцева, Т. Г.; Долинная, М. А.; Shekhovtseva, T. G.; Dolinna, M. О.Сучасні тенденції розвитку системи освіти України передбачають перегляд організації навчально- го процесу. Лікар повинен знати логічну структуру діагностичного процесу і прийоми мислення, які лежать в основі його побудови. Потреба в цьому зростає, бо стає очевидним те, що діагностичні помилки є не стільки результатом недостатньої медичної кваліфікації лікаря, скільки наслідок незнання і порушення найелементарніших законів логіки. Вивчення теорії діагностики стимулює формування клінічного мислення. Мета: систематизація основних етапів діагностики та їх інтеграція у інтерактивний освітній процес. Матеріал та методи дослідження. Об’єктом дослідження були студенти Запорізького державного медичного університету. Основні методи: теоретичний системний аналіз науково-методичної літератури та власний досвід застосування інтерактивного навчання. Результати та їх обговорення. Основним мотивуючим чинником організації навчального процесу має бути спрямованість на використання професійно орієнтованого матеріалу та отримання власного досвіду. Інтерактивне навчання – діалоговий процес, в ході якого здійснюється взаємодія викладача і учня. У цих умовах зростає значення семіотичного підходу до діагностики хвороб, тобто процесу позначення хвороб на основі знання її ознак і вміння знаходити ці ознаки. Вибір провідного симптому часто має вирішальне значення для успіху діагностики. Створюючи діагноз, лікар зобов'язаний твердо спиратись тільки на факти. Цю властивість лікаря називають «клінічним мисленням». Впровадження в освітній процес інтерактивного навчання з різних дисциплін використовується в Запорізькому державному медичному університеті. Це дає можливість педагогічного впливу, який спонукає учнів до розумової активності, до прояву творчого, дослідницького підходу і пошуку нових ідей для вирішення різних завдань навчальної та науково-дослідницької діяльності. Висновок: лікар повинен знати логічну структуру діагностичного процесу, основні етапи діагностики. Вивчення теорії діагностики стимулює формування клінічного мислення.Документ Інтерактивні методи навчання як основа мотивації студентів в умовах сучасного педагогічного процесу(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Шеховцева, Т. Г.; Долінна, М. О.; Шеховцева, Т. Г.; Долинная, М. А.; Shekhovtseva, T. G.; Dolinna, M. О.Сучасні тенденції розвитку системи освіти України передбачають перегляд організації навчального процесу: від трансляції студентам готових знань до створення умов для діалогу і активної взаємодії. Одним із напрямків розвитку педагогічного процесу є інтерактивне навчання. Натепер невирішеною проблемою залишається зниження мотивації студентів. Тому актуальним питанням залишається удосконалення методів навчання, що є завданням професорсько-викладацького колективу. Мета: оцінка застосування інтерактивного навчання як методу мотивації студентів до навчання. Матеріал та методи дослідження. Об’єктом дослідження були студенти Запорізького державного медичного університету. Основні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури та власний досвід застосування інтерактивного навчання. Результати та їх обговорення. Створення та впровадження в освітній процес інтерактивного навчання з різних дисциплін використовується в Запорізькому державному медичному університеті. Це дає можливість педагогічного впливу, який спонукає учнів до розумової активності, до прояву творчого, дослідницького підходу і пошуку нових ідей для вирішення різних завдань навчальної та науково-дослідницької діяльності. Основною метою проведення інтерактивної лекції та практичного заняття є не тільки донесення інформації, а і активне її засвоєння студентами. На нашу думку, введення ряду інтерактивних прийомів при проведенні практичного заняття активізує індивідуальну і/або групову роботи студентів. Таким чином, впровадження інтерактивних лекцій і практичних занять є перспективним напрямком навчання, їх використання підвищує якість освіти за рахунок таких переваг як ефективність, гнучкість, модульність, що відповідає вимогам сучасної концепції вищої освіти. Висновок: впровадження інтерактивних методів навчання у освітній процес дає можливість урізноманітнити заняття з різних дисципліни, створити комфортні умови для навчання, що є основою формування мотивації до активізації педагогічного процесу та робить цю модель зажаданою як для студентів так і для викладачів.