Перегляд за Автор "Sherstiuk, N. O."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Acute and chronic urticaria: causes and treatment(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Solianyk, Yu. V.; Sherstiuk, N. O.; Шерстюк, Наталія ОлександрівнаNowadays, urticaria is a common pathology among people, which reduces quality of life. To cure this disease, you need to know the causes of its occurrence. If an allergic disease is suspected, the patient should be ready for specific examinations. This research was discussed the causes and treatment of urticaria and considered several types of urticaria. Modern medical science has shown a huge progress in treatment this disease but it is still a challenging one for both the patient and the physician.Документ Foreign Language Proficiency Test: «Krok 1. Medicine»(AUS Medicine Publishing, 2020) Bieliaieva, O. M.; Hordiienko, O. V.; Lysanets, Yu. V.; Znamenska, I. V.; Slipchenko, L. B.; Havrylieva, K. H.; Sherstiuk, N. O.; Nerush, A. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гордієнко, О. В.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Неруш, А. В.Посібник містить матеріали для аудиторної та позааудиторної підготовки до складання іспиту з англійської мови професійного спрямування, що є складовою першого етапу ЄДКІ для здобувачів вищої освіти в галузі знань 22 "Охорона здоров’я": граматичний довідник, в якому систематизовано поширені в буклетах бази «Крок 1. Медицина» синтаксичні конструкції; тренувальні й контрольні лексико-граматичні вправи, призначені для вдосконалення відповідних навичок на мовному матеріалі, наявному у буклетах «Крок 1»; тестові завдання; відповіді до вправ; ключі до тестів; короткий англо-український словник; 6 додатків. Для здобувачів вищої медичної освіти на другому (магістерському) рівні й викладачів ЗВО, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 222 «Медицина» і 228 «Педіатрія».Документ Psychological nature and structure of motivation(2020) Pryima, L. Yu.; Sherstiuk, N. O.; Kolomiiets, B. S.; Прийма, Лада Юріївна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Коломієць, Богдан Сергійович; Прийма, Лада Юрьевна; Шерстюк, Наталия Александровна; Коломиец, Богдан СергеевичЦель данного исследования ̶ теоретическое обоснование и построение интегративной модели мотивации как системного образования, обеспечивающего достижение различных типов результатов человеческой деятельности. С этой целью были использованы следующие методы: индукции и дедукции, анализ научной литературы, а также компаративный анализ. Раскрыты понятия «мотива», «потребности» и «мотивации». Детально проанализировано, чем эти понятия похожи и чем отличаются, и определены точки их соприкосновения. Выделены осознанные и неосознанные мотивы и обоснована правомерность такого разграничения. Рассматривается различие между внешней и внутренней мотивацией и обоснованно особую эффективность последней. Проанализирована структура мотивационной системы человека со всеми ее составляющими (интересами, потребностями, ценностями, целями, установками, убеждениями, стереотипами и т.д.). Авторы выделили базис мотивационной сферы, который определяет направленность личности, и ее периферийную часть. Проведен сравни- тельный анализ теорий мотивации, которые объясняют структуру и содержание потребностей, их взаимосвязь с человеческой мотивацией к деятельности. Выяснено, что парадигма ERG К. Альдерфера соотносится с парадигмой иерархии потребностей А. Маслоу по основным группам потребностей. Однако в основном теории мотивации пользуются различным критериям выделения потребностей, что вызывает сложности при их сравнении. Например, парадигма приобретенных по- требностей Д. Мак-Клелланда основывается на выявлении потребностей властвования и соучастия, тогда как модель Портера-Лаулера основана на анализе концепций ожиданий и справедливости в мотивационной системе индивида. Однако мнение всех авторов совпадает в одном: мотивация является сложным системным интегративным психологическим образованием, которое побуждает человека к выполнению различных видов деятельности. Несмотря на различные трактовки понятия «мотив» и «мотивация», разные критерии выделения потребностей и интерпретации их влияния на мотивацию, мотивационная сфера человека является целостной структурой, производящей соответствующее влияние на поведение человека.Документ Актуальні проблеми інтерактивного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Танько, Наталія Григорівна; Tanko, N. H.; Танько, Наталия Григорьевна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Sherstiuk, N. O.; Шерстюк, Наталия АлександровнаУ статті розглянуто особливості інтерактивного навчання іноземної мови у закладах вищої освіти як цілісної інтегрованої системи. Встановлено, що інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації освітнього процесу, яка має конкретну, передбачувану мету. Суть його полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії учасників освітнього середовища. Подано класифікацію та охарактеризовано інтерактивні методи навчання, серед яких виділяють презентацію, рольові ігри, дискусії, «мозковий штурм», конкурси з практичними завданням, метод проектів. Доведено, що інтерактивний підхід ефективно сприяє формуванню комунікативної компетенції, підвищує мотивацію, забезпечує комфортні умови навчання, розвиває пізнавальну діяльність та саморефлексію, а також сприяє формуванню творчої, активної, гнучкої особистості, готової до професійно-орієнтованої міжкультурної комунікації.Документ Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шерстюк, Наталія Олександрівна; Sherstiuk, N. O.; Шерстюк, Наталия Александровна; Танько, Наталія Григорівна; Tanko, N. H.; Танько, Наталия ГригорьевнаУ статті розглядається роль предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Глобалізація, соціальна і економічна інтеграція мали значний вплив на формування нових підходів у викладанні іноземної мови, що дозволяє найбільш ефективно вирішувати завдання підготовки в вузах кваліфікованих фахівців у всіх галузях зі знанням іноземної мови, зокрема, мови професії. Досягнення цієї мети забезпечується встановленням безпосереднього зв'язку між іноземною мовою і предметом спеціальності, де іноземна мова використовується одночасно як об'єкт вивчення і як засіб у вивченні предмета.Документ Застосування кейс-методу на заняттях англійської мови професійного спрямування у медичних ЗВО(2021-09-30) Шерстюк, Наталія Олександрівна; Прийма, Лада Юріївна; Шерстюк, Наталия Александровна; Sherstiuk, N. O.; Прийма, Лада Юрьевна; Pryima, L. Yu.Документ Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання англійської мови(2021-11-25) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Слипченко, Лариса Борисовна; Шерстюк, Наталия Александровна; Efendiieva, S. M.; Slipchenko, L. B.; Sherstiuk, N. O.Розглянуто питання важливості формування у здобувачів освіти мотивації до навчання. Увага приділяється методу змішаного навчання, який став одним із провідних методів навчального процесу. Досліджено мотиваційну сферу здобувачів вищої освіти в процесі навчання англійської мови в умовах змішаного навчання.Документ Особливості дистанційного навчання англійської мови студентів медичних ЗВО(2021-03-25) Прийма, Лада Юріївна; Танько, Наталія Григорівна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Прийма, Лада Юрьевна; Танько, Наталия Григорьевна; Шерстюк, Наталия Александровна; Беляева, Елена Николаевна; Pryima, L. Yu.; Tanko, N. H.; Sherstiuk, N. O.; Bieliaieva, O. M.Охарактеризовано особливості дистанційного навчання англійської мови студентів-медиків. Обґрунтовано використання інформаційних технологій. З’ясовано основні інструменти організації синхронного й асинхронного режимів дистанційного навчання.Документ Особливості перекладу неологізмів Дж. Ролінґ, утворених шляхом складання основ(Полтавський державний медичний університет, 2021-06-04) Прийма, Лада Юріївна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Прийма, Лада Юрьевна; Шерстюк, Наталия Александровна; Pryima, L.Yu.; Sherstiuk, N. O.У статті проаналізовано лінгвістичні особливості неологізмів Дж.Ролінґ, утворених шляхом основоскладання. Були з'ясовані семантичні відношення між компонентами новотворів, що залежать від значення основ-конституентів. Серед неологізмів, утворених шляхом основоскладання, було виявлено кілька тематичних груп. Був обґрунтований взаємозв'язок між специфікою семантики певної одиниці та основними прийомами перекладу.Документ Особливості формування критики художнього перекладу як напрямку транслятології(2021-11-25) Прийма, Лада Юріївна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Прийма, Лада Юрьевна; Шерстюк, Наталия Александровна; Pryima, L. Yu.; Sherstiuk, N. O.У статті схарактеризований історичний шлях розвитку вітчизняної критики художнього перекладу. Подається огляд основних здобутків цієї галузі транслятології; окреслюються основні погляди вчених в рамках цього напрямку.Документ Семантико-стилістичні та концептуальні особливості англомовних запозичень у сучасній українській мові (на матеріалі текстів, розміщених у соціальних мережах)(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Шерстюк, Наталия Александровна; Sherstiuk, N. O.; Прийма, Лада Юріївна; Прийма, Лада Юрьевна; Pryima, L. Yu.У статті розглядається проблема запозичення інокультурних концептів, що є актуальною в зв'язку з використанням мережі Інтернет представниками молодіжної культури, а також поширенням нових слів у засобах масової інформації (телевізійні канали, модні журнали, блоги). Особливу цікавість становлять причини використання запозичених слів носіями української мови за умови наявності в рідній мові слів, що мають подібне значення. Аналізується семантична специфіка англіцизмів, їх зміна й адаптація в сучасній українській мові. У ході дослідження були з'ясовані конотаційні характеристики запозичень, можливі причини їх появи, особливості вживання тих чи інших слів, а також деякі варіанти заміни англіцизмів питомими українськими словами; The article deals with the problem of borrowing foreign culture concepts, which is particularly relevant due to the use of the Internet by representatives of youth culture, as well as the spread of new words in the media (television channels, fashion magazines, blogs). The reasons for using borrowings by native speakers of Ukrainian are especially interesting considering the fact that there are words with a similar meaning in the native language. The semantic features of English words, their transformation and adaptation in modern Ukrainian have been analyzed. In the course of the study, the connotational characteristics of borrowings, possible causes for their existence, peculiarities of using certain words, substitutions of certain English words for proper Ukrainian ones have been specified; В статье рассматривается проблема заимствования инокультурных концептов, которая является актуальной в связи с использованием сети Интернет представителями молодежной культуры, а также распространением новых слов в средствах массовой информации (телевизионные каналы, модные журналы, блоги). Особый интерес представляют причины использования заимствованных слов носителями украинского языка при условии наличия в родном языке слов, имеющих подобное значение. Анализируется семантическая специфика англицизмов, их изменение и адаптация в современном украинском языке. В ходе исследования были выяснены коннотационные характеристики заимствований, возможные причины их появления, особенности употребления тех или иных слов, а также некоторые варианты замены англицизмов удельными украинскими словами.Документ Хронотоп як літературознавча категорія: генеза, еволюція, дискурс(Полтавський національний педагогічний ун-т імені В. Г. Короленка, 2018) Шерстюк, Наталія Олександрівна; Sherstiuk, N. O.У статті досліджується поняття «хронотоп» як літературознавча категорія: генеза, еволюція та дискурс. Мета даної статті ― окреслити літературознавчі межі даного поняття та осмислити сучасні концепції, що стосуються взаємозв’язку часу і простору у структурі художнього твору. Розглянуто точки зору на означене поняття провідних літературознавців доби, окреслено домінантні риси у працях кожного із дослідників та виведено власне визначення хронотопу. Особлива увага відводиться окресленню взаємозв’язку часу і простору у тексті та їх взаємозалежності. Наведено огляд різних концепцій хронотопу в літературному творі. Проаналізовано типи часу і простору у взаємозв’язку з наративними особливостями. Художній час та простір є невід'ємною складовою літературного твору, які надають йому внутрішню єдність і завершеність, та стають значним виразником індивідуального стилю автора. У статті виводиться авторське поняття даної категорії та окреслюються його функції у тексті; The article deals with the concept of «chronotope» as a literary category: genesis, evolution anddiscourse. Chronotope is one of the most promising concepts in modern humanities.The concept becamefamous due to the works of theoutstandingphilosopher M. Bakhtin. Chronotope is one of the main characteristics of literary texts. There is a close connection of time and space relations in fiction. The aim of thisstudy is to define the literary limits of this concept and to analyze contemporary theories about the relationship between time and space in the structure of the literary work. The main ideas of the leading literarycritics on the chronotope are highlighted. The theories of Yu. Lotman, D. Lykhachov, E. Hall, V. Khalyzev,T. Kushnirova and many others are discussed and own definition of the chronotope is determined.A great attention is paid to the relationship between time and space in the text and their interdependence. Through the system of timespace relations, the authorʹs worldview is defined as a representativeof a certain epoch. These categories are important characteristics of the artistic image, the basic coordinatesof the artistic world, providing a holistic perception of artistic reality. The review of different concepts ofthe chronotope in the literary work is made. The types of time and space in relation with narrative peculiarities are analyzed. Time and space are an integral part of the literary work, which give it internal unity andcompleteness, and become a significant expression of the individual style of the author. The authorʹs conceptof this category is deduced and its functions in the text are revealed.