Перегляд за Автор "Shtepa, K. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Morphogenesis of the minor salivary glands of the hard palate during triptorelin administration in the early observational terms in rats(Полтавський державний медичний університет, 2023) Shepitko, V. I.; Stetsuk, Ye. V.; Shtepa, K. V.; Boruta, N. V.; Voloshyna, O. V.; Pelipenko, L. B.; Serbin, S. I.; Шепітько, Володимир Іванович; Стецук, Євген Валерійович; Штепа, Катерина Вікторівна; Борута, Наталія Володимирівна; Волошина, Олена Валеріївна; Пелипенко, Лариса Борисівна; Сербін, Сергій ІгоровичMinor salivary glands are very sensitive to pathological processes in the body. However, until now, the reactivity of minor salivary glands in response to neuroendocrine changes in the body has not been sufficiently studied and is, therefore, one of the unsolved problems of modern morphology. Triptorelin administration has a negative effect on the structural components of the secretory and excretory ducts of the minor salivary glands of rats. They were manifested by a statistically significant increase in all structural elements with a maximum on the 30th day, without restoring them to the indicators of the control group on the 180th. Comparing the morphometric indicators of the experimental group on the 30th and 180th days, a statistically significant decrease in morphometric indicators was determined. Mucous cell height decreased by 21 %, the outer diameter of the terminal secretory unit – by 22 %, the lumen of the terminal secretory unit – by 27 %; the height of the principal cells of the excretory ducts – by 9 %, the outer diameter of the excretory ducts – by 24 %, the lumen of the excretory ducts – by 27 %. In our opinion, this happened due to decreased compensatory properties of the tissues of the minor salivary glands.Документ Діалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного вузу(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Донець, Ілона Миколаївна; Григоренко, Альона Сергіївна; Волошина, Олена Валеріївна; Штепа, Катерина Вікторівна; Донец, Илона Николаевна; Григоренко, Алена Сергеевна; Волошина, Елена Валерьевна; Штепа, Екатерина Викторовна; Donets, I. М.; Hryhorenko, A. S.; Voloshyna, O. V.; Shtepa, K. V.У сучасних умовах реформування системи освіти в Україні перед багатьма науково-педагогічними працівниками стає проблема підвищення якості освітнього процесу. Спільнотою піднімаються питання гуманізації освіти, її спрямованості на диференційний підхід у навчанні з урахуванням індивідуальних особливостей кожної особистості, її потенціалу. З цією метою повинні бути створенні сприятливі умови протягом всього навчально-виховного процесу. Багато науковців та практиків піднімають питання духовного та особистісного розвитку студентів, активізації їх самосвідомості, позитивного та творчого ставлення до майбутньої професії. Обґрунтовано значення діалогізації педагогічної взаємодії як умови розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету, їх ідентифікації з носіями професійних цінностей, охарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів. На основі результатів емпіричного дослідження з’ясовано характер взаємин між викладачами і студентами, стилі їх педагогічної взаємодії. В статті розкриваються особливості педагогічної взаємодії: проводиться аналіз різних підходів до її визначення та розглядаються основні її механізми. Особлива увага приділяється такій стороні педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, як педагогічне спілкування, розглядаються так звані «бар’єри» спілкування та способи їх подолання. Наводяться провідні форми організації навчальної діяльності, які сприятимуть оптимізації педагогічної взаємодії між викладачем та студентами.