Перегляд за Автор "Shtepa, Oleksii"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Reformist ideas of french philosophy: late twentieth to early twenty-first century(SWorld, 2024) Zinchenko, Nataliia; Shtepa, Oleksii; Зінченко, Наталія Олександрівна; Штепа, ОлексійThis paper analyzes the main reformist ideas of French thinkers of the postmodern era and their influence on the world's philosophical paradigm, as well as compares the philosophical principles of modernism and postmodernism. The author emphasizes that philosophy has emerged in a new image, its purpose and tasks have acquired a deeper meaning in the information society. The study presents the theoretical foundations of the inception and rethinking of the rhizomatic concept of the world and demonstrates the irreversible connection between modernism and postmodernism. The concept of “postmodernity” excites and attracts researchers in various fields of science. According to Scott Lesh: “everyone has something to say about postmodernity. Everyone has an opinion on this issue and everyone has already become an expert in this field. And even if the very question of “postmodernism” is completely settled, its questions and problems will remain in the center of attention for some time to come” (S. Lesh, Sociology of Postmodernity)Документ Проблема застосування ігрових технологій навчання під час вивчення суспільствознавчих дисциплін у закладах вищої освіти(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Зінченко, Наталія Олександрівна; Штепа, Олексій; Коваленко, Світлана; Zinchenko, Natalia; Shtepa, Oleksii; Kovalenko, SvitlanaВ статті здійснено всебічний аналіз проблеми особливостей застосування ігрових технологій навчання в ході вивчення суспільствознавчих дисциплін у закладах вищої освіти; виокремлено основні перешкоди у впровадженні технологій ігрового навчання; окреслено основні шляхи вдосконалення ігрового навчання в закладах вищої освіти. Поняття «ігрові педагогічні технології» включає в себе широку номенклатуру методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі тих чи інших педагогічних ігор. На відміну від ігор як таких, педагогічна гра наділена суттєвою ознакою, яка різнить її від інших, тобто чітко окресленою метою навчання і очікуваним педагогічним результатом, які можуть бути зумовлені та виявлені в явному вигляді та характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю. В основі гри лежить імітація трудової діяльності. Крім того, гра в початковій ланці виступає інструментом пізнання навколишнього світу і себе в ньому, усвідомлення здобувачами освіти мети власної діяльності, опредмечування абстрактних понять, еволюції творчої уяви та здібностей, встановлених людяних взаємин. Одним з найбільш розповсюдженим видом дидактичної гри є ділова гра, що являє собою групову вправу з формування послідовності рішень у штучно сформованих умовах, що імітують реальні виробничі обставини. Змістом ділової гри є відтворення предметного і соціального змісту професійної діяльності, формування мережі відносин, характерних для даного виду праці. Проведення ділової гри має на меті розгортання особливої, ігрової діяльності учасників на імітаційній моделі, що моделює умови і динаміку виробництва. Ділова гра дозволяє задати у навчанні предметний і соціальний контексти майбутньої професійної діяльності і тим самим змоделювати більш адекватні у порівнянні з традиційним навчанням умови формування особистості фахівця.