Перегляд за Автор "Silkova, E. V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Електронний навчально-методичний комплекс як основний ресурс інформаційно-освітнього середовища вищого медичного навчального закладу(Запорізький державний медичний університет, 2018-04) Сілкова, Олена Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Силкова, Елена Викторовна; Лобач, Наталия Вячеславовна; Silkova, E. V.; Lobach, N. V.Впровадження телекомунікаційних технологій у вищі навчальні заклади дає можливість створювати сприятливі умови для формування інформаційно-освітнього середовища, яке стимулює пізнавальну діяльність, самостійність і самоорганізацію студентів; сприяє оволодінню базовими знаннями і навичками інформаційної культури; формує ключові компетенції, необхідні майбутньому професіоналу для самореалізації. Як зазначає С. Яйлаханов інформаційно-освітнє середовище, є системно організованої сукупності засобів передачі даних, інформаційних ресурсів, протоколів, взаємодії апаратно-програмного й організаційно-методичного забезпечення, що орієнтована на задоволення освітніх потреб користувачів. Внедрение телекоммуникационных технологий в высшие учебные заведения дает возможность создавать благоприятные условия для формирования информационно-образовательной среды, стимулирует познавательную деятельность, самостоятельность и самоорганизацию студентов; способствует овладению базовыми знаниями и навыками информационной культуры; формирует ключевые компетенции, необходимые будущему специалисту для самореализации. Как отмечает С. Яйлаханов информационно-образовательная среда, является системно организованной совокупности средств передачи данных, информационных ресурсов, протоколов, взаимодействия аппаратно-программного и организационно-методического обеспечения, ориентированная на удовлетворение образовательных потребностей пользователей. The introduction of telecommunication technologies in higher educational institutions makes it possible to create favorable conditions for the formation of an information and educational environment, stimulates cognitive activity, self-reliance and self-organization of students; promotes mastering of basic knowledge and skills of information culture; forms the key competencies required by the future specialist for self-fulfillment. As S. Yaylakhanov notes, the information and educational environment is a systematically organized set of means of data transmission, information resources, protocols, interaction of hardware-software and organizational-methodical support aimed at satisfying the educational needs of users.Документ Методика проведення лабораторно-практичних занять з курсу «Медична і біологічна фізика» в умовах кредитно-модульної системи(Всеукраинская общественная организация Наукове товариство анатомiв, гiстологiв, ембрiологiв та топографоанатомiв Украiни, 2011) Доценко, Володимир Іванович; Лобач, Наталія Вячеславівна; Сілкова, Олена Вікторівна; Ткаченко, Юлія Петрівна; Тронь, Наталія Вікторівна; Доценко, Владимир Иванович; Лобач, Наталия Вячеславовна; Силкова, Елена Викторовна; Ткаченко, Юлия Петровна; Тронь, Наталья Викторовна; Dotcenko, V. I.; Lobach, N. V.; Silkova, E. V.; Tkachenko, U. P.; Tron, N. V.Стаття присвячена розробці комплексної системи використання інформаційно-комунікаційних технологій при проведенні лабораторно-практичних занять з курсу «Медична і біологічна фізика» в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних заклада; Статья посвящена разработке комплексной системы использования информационно-коммуникационных технологий при проведении лабораторно-практических занятий по курсу «Медицинская и биологическая физика» в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса в высших медицинских учебных заведения;. The article is devoted to the development of a comprehensive system of information and communication technologies during laboratory and practical classes on the course "Medical and Biological Physics" in the conditions credit-module system of organization of educational process in higher medical educational institutionsДокумент Педагогічна технологія візуалізації навчальної інформації(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2018) Сілкова, Олена Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Силкова, Елена Викторовна; Лобач, Наталия Вячеславовна; Silkova, E. V.; Lobach, N. V.У статті розглядається поняття «педагогічна технологія». Визначено, що інформаційна насиченість освітнього середовища вимагає особливого представлення навчального матеріалу студентам. Визначено, що візуалізація інформації дозволяє активізувати здатність студента думати складними просторовими зображеннями. Розглянуті основні функції візуалізації. Встановлено, що використання технології візуалізації навчальної інформації збагачує педагогічну практику новими процесуальними навичками, спираючись на традиційний принцип наочності й активне використання інформаційних освітніх ресурсів. Розглянуті основні способи візуалізації інформації та відповідні інструменти для її реалізації, що дозволяють зробити навчальний процес більш інтенсивним, сформувати у студентів критичне і візуальне мислення, посилити зорове сприйняття для кращого засвоєння матеріалу. В статье рассматривается понятие «педагогическая технология». Определено, что информационная насыщенность образовательной среды требует особого представления учебного материала студентам. Определено, что визуализация информации позволяет активизировать способность студента думать сложными пространственными изображениями. Рассмотрены основные функции визуализации. Установлено, что использование технологии визуализации учебной информации обогащает педагогическую практику новыми процессуальными навыками, опираясь на традиционный принцип наглядности и активное использование информационных образовательных ресурсов. Рассмотрены основные способы визуализации информации и соответствующие инструменты для ее реализации, позволяющие сделать учебный процесс более интенсивным, сформировать у студентов критическое и визуальное мышление, усилить зрительное восприятие для лучшего усвоения материала. In the article the concept “pedagogical technology” is considered. It is determined that the information richness of the educational environment requires a special presentation of the teaching material to students, focusing primarily on its quality. It is determined that visualization of information allows to activate the student’s ability to think in complex spatial images. It was defined that visualization functions are considered. It is established that the use of visualization technology of educational information enriches the pedagogical practice with new procedural skills, relying on the traditional principle of visibility and the active use of information educational resources. The main ways of information visualization and appropriate tools for its implementation are considered, allowing to make the learning process more intensive, to form in students’ critical and visual thinking, to strengthen visual perception for better mastering of the material.Документ Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів при вивченні медичної інформатики(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Сілкова, Олена Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Оленець, Світлана Юріївна; Силкова, Елена Викторовна; Лобач, Наталия Вячеславовна; Оленец, Светлана Юрьевна; Silkova, E. V.; Lobach, N. V.; Olenets, S. Yu.У статті розглядаються питання інноваційних технологій у організації самостійної роботи студентів при вивченні інформатики шляхом виконання графічно-розрахункової роботи; В статье рассматриваются вопросы инновационных технологий в организации самостоятельной работы студентов при изучении информатики путем выполнения графически-расчетной работы; The article deals with the issues of innovative technologies in the organization of independent work of students in the study of computer science by performing graphic-calculation work;