Перегляд за Автор "Silkova, O."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The formation criteria, indicators and levels of information and communication competences in future doctors(Могилев. институт МВД, 2018) Morokhovets, H.; Lysanets, Y.; Silkova, O.; Ostrovskaya, L.; Purdenko, T.; Мороховец, Галина Юрьевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Силкова, Елена Викторовна; Островская, Людмила Иосифовна; Пурденко, Татьяна Иосифовна; Мороховець, Галина Юріївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сілкова, Олена Вікторівна; Островська, Людмила Йосипівна; Пурденко, Тетяна ЙосипівнаWhen preparing the student for life in the information society, it is necessary to form not only the skills of working with various types of information, but also the ability to use modern information technologies in processing this information. Scientists, when considering issues of competence, differentiate the criteria, indicators and levels of its formation. We consider it expedient to distinguish the criteria, indicators and levels of formation of information and communication competences in future doctors.Документ Деякі аспекти саморегуляції у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів(Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленко, 2023-10) Макаренко, Олександр Володимирович; Макаренко, Володимир Іванович; Сілкова, Олена Вікторівна; Гриньова, Марина Вікторівна; Макаренко, Катерина Степанівна; Makarenko, O.; Makarenko, V.; Silkova, O.; Grynova, M.; Makarenko, K.Формування саморегуляції організовує навчальну роботу студента, озброює вміннями самостійного виконання завдань, закладає основи вміння вчитися, що є головним завданням ЗВО. Тому питання формування саморегуляції і пошуки оптимальних шляхів його здійснення є актуальним і відповідає потребам сьогодення, що є основою дослідницької компетентності. Дослідження показало, що контингент медичних ЗВО є переважно екстравертним, тоді як природничі дисципліни по своїй суті більше сприяють розвитку здібностей, притаманних інтровертам. Це вимагає перегляду процесу підготовки майбутніх лікарів засобами природничих дисциплін. Виявлено зв’язок окремих аспектів саморегуляції у процесі діяльності з інтро- і екстраверсією, що теж варто враховувати при організації роботи на заняттях з природничих дисциплін.Документ Формування інформаційно-цифрової компетентності у студентів закладів вищої медичної освіти під час вивчення медичних інформаційних систем(Запоріжжя, Класичний приватний університет, 2021-01) Сілкова, Олена Вікторівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Silkova, O.; Lobach, N.Мета. Розкрити роль та значення вивчення медичних інформаційних систем у формуванні професійних умінь майбутнього лікаря. Методи. Для досягнення поставленої мети використані методи обґрунтування, узагальнення, систематизація теоретичного та практичного матеріалу. Результати. У статті розглянуто проблему формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх лікарів під час вивчання дисципліни «Медична інформатика». Показано, що формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів освіти є однією з важливих компетентностей для сучасного лікаря. Відзначається, що на сьогодні формування інформаційно-цифрової компетентності студентів є актуальною у багатьох країнах. Розкрито специфіку використання медичних інформаційних систем у практичній діяльності майбутнього лікаря. Визначено класифікацію медичних інформаційних систем в залежності від типу задач, які вони розв’язують. Висвітлено складники кожної із зазначеної медичної інформаційної системи. Зазначено, що використання медичних інформаційних систем є доцільним як у процесі організації та надання медичних послуг населенню так і при проведенні медичних досліджень. Окреслено типи медичних інформаційних систем, які безпосередньо сприятимуть формуванню професійних умінь майбутнього лікаря. У статті подається визначення поняття «медичні інформаційні системи» як системи, що включає у себе програмно-технічний комплекс для забезпечення процесів збору, зберігання і обробки інформації в медицині й галузі охорони здоров’я.