Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sukhomlyn, T. A."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Патологічні процеси у органах порожнини рота та їх корекція пробіотиками та меланіном (огляд літератури)
    (Львівська медична спільнота, 2022-05-12) Сухомлин, Андрій Анатолійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Гордиенко, Людмила Петровна; Сухомлин, Татьяна Анатольевна; Sukhomlyn, A. A.; Hordiienko, L. P.; Sukhomlyn, T. A.
    В статті розглядається взаємозв’язок слинних залоз та інших органів травного тракту. Розкривається механізм розвитку морфо-функціональних змін у тканинах слинних залоз за умов розвитку патологічних процесів у органах травного тракту. Розглядається роль слинних залоз у підтриманні морфо-функціонального стану органів травного тракту у фізіологічних умовах, а також за умов розвитку різноманітних патологічних процесів та їх корекції пробіотиками та меланіном.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Перспективи використання основних концепцій фізіології в медичній освіті
    (2024) Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Павленко, Ганна Петрівна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Sukhomlyn, T. A.; Zaporozhets, T. M.; Sukhomlyn, A. A.; Pavlenko, H. P.; Yudina, K. E.
    Сучасна медична освіта потребує нових підходів у викладанні таких фундаментальних теоретичних дисциплін, як фізіологія. Розвиток наукових досліджень з фізіології людини призвів до стрімкого накопичення нових знань, що в результаті позначилося і на вивченні дисципліни у медичних університетах. Зокрема, зміст підручників з фізіології стає дедалі більш енциклопедичним, щоб вмістити новітні відкриття в цій галузі. Сьогодні здобувачі медичної освіти мають опанувати, запам’ятати та зрозуміти обсяг інформації, що стає явно завеликим для вивчення протягом лише 2 семестрів. Тож усе більше важливих фізіологічних проблем та питань виносяться на самостійне вивчення або залишаються без належного розгляду, що може погіршити якість медичної освіти. Близько 15 років тому команда американських викладачів фізіології на чолі з Джоелем Майклом розробила набір основних концепцій для вивчення фізіології. Основні концепції дають змогу пояснити пов’язані між собоюізіологічні явища. Наприклад, засвоєння загальних принципів міжклітинної комунікації значно спрощує розуміння механізмів дії окремих сигнальних молекул. Цей підхід дає можливість побачити загальну картину, а не зосереджуватися на запам’ятовуванні окремих фактів. Використовуючи основні концепції, викладачі можуть покращити розуміння дисципліни студентами. Оскільки розуміння фізіології передбачає не тільки здобуття знань, але й можливість застосувати ці знання при вирішенні ситуаційних задач та проблем. Вміння знаходити причинно-наслідкові зв’язки між фізіологічними процесами і проявами їх порушень лежить в основі клінічного мислення майбутнього лікаря. Застосування цього підходу у викладанні фізіології здобуває все більшу популярність у різних країнах світу. Проте метод навчання на підставі вивчення основних концепцій дисципліни досі не здобув поширення в українських медичних університетах. Використання методу основних концепцій у викладанні фізіології може допомогти здобувачам освіти досягти кращих результатів у вивченні дисципліни.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок