Перегляд за Автор "Sychov, D."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дистанційне навчання здобувачів вищої освіти Харківської гуманітарно-педагогічної академії в аспекті використання на заняттях інформаційно-комунікаційних технологій(Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2023) Школа, Олена; Жамардій, Валерій Олександрович; Пелешко, Ігор; Сичов, Дмитро; Shkola, О.; Zhamardiy, V.; Peleshenko, I.; Sychov, D.В статті розглядаються сучасні аспекті використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі дистанційних занять здобувачів вищої освіти. Інформаційно-комунікаційні технології збільшують можливості постановки навчальних завдань і управління процесом їх виконання та дозволяють якісно здійснювати контроль діяльності здобувачів вищої освіти, забезпечуючи при цьому гнучкість керування освітнім процесом. Мета роботи полягає в підвищенні інтересу здобувачів вищої освіти до нових сучасних методів дистанційного навчання та використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі. Методологія. Було проведено анкетування серед здобувачів вищої освіти першого та другого курсів факультету фізичного виховання та мистецтв спеціальності 017 Фізична культура і спорт. Здобувачі вищої освіти протягом чотирьох місяців дистанційного навчалися на декількох сучасних онлайн платформах які дали певні результати. Наукова новизна полягає в тому, що теоретично обґрунтовано та розроблено методику застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі здобувачів вищої освіти. Висновки. На думку здобувачів вищої освіти завдяки використанню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій процес навчання стає більш доступним, що дає змогу вплинути на рівень їх знань в процесі дистанційних освіти. Використання дистанційних освітніх технологій в освітньому процесі Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради значно розширює методи та форми організації самостійної індивідуальної та групової діяльності здобувачів вищої освіти, що стає доповненням до традиційних. А інформаційно-комунікаційні технології, що реалізуються в середовищі дистанційного навчання академії, дають можливість здобувачам вищої освіти реалізувати вимоги компетентного підходу в освіті. The article examines the modern aspects of the use of information and communication technologies in the process of distance learning for students of higher education. Information and communication technologies increase the possibilities of setting educational tasks and managing the process of their implementation and allow quality control of the activities of higher education seekers, while ensuring the flexibility of managing the educational process. Article's purpose of the work is to increase the interest of students of higher education in new modern methods of distance learning and the use of information and communication technologies in the educational space. Methodology. A survey was conducted among students of higher education in the first and second years of the faculty of physical education and arts, specialty 017 Physical Culture and Sport. Students of higher education studied remotely for four months on several modern online platforms that gave certain results. Scientific novelty is that the method of applying information and communication technologies in the educational process of higher education applicants is theoretically substantiated and developed. Conclusions. According to the students of higher education, thanks to the use of modern information and communication technologies, the learning process becomes more accessible, which makes it possible to influence the level of their knowledge in the process of distance education. Therefore, the use of remote educational technologies in the educational process of the Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of Kharkiv Regional Council significantly expands the methods and forms of organizing students' independent individual and group activities, which becomes an addition to the traditional ones. And information and communication technologies, which are implemented in the distance learning environment of the academy, provide an opportunity for those seeking higher education to implement the requirements of a competent approach in education.Документ Сучасний підхід під час проведення практичних занять із фітнесу в умовах воєнного часу(Львіський національний університет імені Тараса Шевченка, 2023) Школа, Олена Миколаївна; Жамардій, Валерій Олександрович; Сичов, Дмитро Володимирович; Shkola, O.; Zhamardiy, V.; Sychov, D.У статті висвітлено проблему дистанційної освіти в умовах воєнного часу, визначено місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі дистанційного навчання з фітнесу, зосереджено увагу на інтерактивному підході до проведення лекційних та практичних занять з освітніх компонентів спеціалізації «Фітнес», запропоновано доцільність методів подання програмного лекційного та практичного матеріалу здобувачам вищої освіти. Було визначено, що для забезпечення ефективної взаємодії при дистанційному навчанні в академії використовується цілий спектр засобів: інтерактивні комп’ютерні програми для визначення фізичного стану при заняттях фітнесом, різноманітні сервіси Internet, електронна пошта, телефон, факс, звичайна пошта. Також в повній мірі зазначеним вимогам дистанційного навчання відповідала вебплатформа Zoom та Google cервіси (Blogger, Google Classroom); вебдодаток Google форми; інструмент Google Chrome. Вони були обрані як основні інструменти для проведення лекційних та практичних занять з освітніх компонентів на спеціальності «017 Фізична культура і спорт». Розглянуті основні переваги певних вебсервісів, що допомагають при дистанційному навчанні. Визначено, що дистанційні технології навчання дозволяють якісно сформувати професійні компетентності при вивченні організації освітнього процесу з фітнесу. Завдання викладача полягає у виборі найбільш оптимальних програмних продуктів та застосуванні різноманітних інструментів, які максимально дозволяють реалізувати принципи навчання та досягти бажаного результату. The article highlights the problem of distance education in wartime conditions, defines the place and role of information and communication technologies in the process of distance education in fitness, focuses on the interactive approach to conducting lectures and practical classes on the educational components of the “Fitness” specialization, suggests the expediency of software delivery methods lecture and practical material for students of higher education. It was determined that to ensure effective interaction during distance learning in the academy, a whole range of means is used: interactive computer programs for determining physical condition during fitness classes, various Internet services, e-mail, telephone, fax, regular mail. Also, the Zoom web platform and Google services fully met the specified distance learning requirements: Blogger, Google Classroom; Google Forms web application; the Google Chrome tool, which were chosen as the main tools for conducting lectures and practical classes on educational components in the specialty 017 Physical culture and sports. The main advantages of certain web services that help with distance learning are considered. It was determined that distance learning technologies allow for the qualitative formation of professional competences when studying the organization of the educational process in fitness. The teacher’s task is to choose the most optimal software products and use a variety of tools that allow to implement the principles of education and achieve the desired result as much as possible.