Перегляд за Автор "Tanko, N. H."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Manifestations of major depressive disorder (MDD) in 2nd year students of the dentistry faculty of UMSA(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Okhrimenko, I. V.; Tanko, N. H.; Танько, Наталія ГригорівнаThis study was attended by 100 people, 2nd year dentistry students of UMSA. This sample gives an approximate understanding of the possible MDD manifestations among students. It is particularly necessary to note thatthe survey was conducted in December, before the beginning of the examination period, as it is one of the most important and difficult stages in a student's life. Using the 21-assertion BDI methodology, it has been determined what state the students are in for 2 weeks. According tothe results, 85% of students do not have major depressive disorder. In this case it has been determined that 15% of students have a mild form of MDD. In order to confirm or refute these results, another following survey was conducted. According to the “Zung Self-Rating Depression" test, which is more sensitive to clinically weak emotional disorders containing the asthenic component, 90% of students do not have MDD and 10% have a mild form.Документ Актуальні проблеми інтерактивного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Танько, Наталія Григорівна; Tanko, N. H.; Танько, Наталия Григорьевна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Sherstiuk, N. O.; Шерстюк, Наталия АлександровнаУ статті розглянуто особливості інтерактивного навчання іноземної мови у закладах вищої освіти як цілісної інтегрованої системи. Встановлено, що інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації освітнього процесу, яка має конкретну, передбачувану мету. Суть його полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії учасників освітнього середовища. Подано класифікацію та охарактеризовано інтерактивні методи навчання, серед яких виділяють презентацію, рольові ігри, дискусії, «мозковий штурм», конкурси з практичними завданням, метод проектів. Доведено, що інтерактивний підхід ефективно сприяє формуванню комунікативної компетенції, підвищує мотивацію, забезпечує комфортні умови навчання, розвиває пізнавальну діяльність та саморефлексію, а також сприяє формуванню творчої, активної, гнучкої особистості, готової до професійно-орієнтованої міжкультурної комунікації.Документ Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шерстюк, Наталія Олександрівна; Sherstiuk, N. O.; Шерстюк, Наталия Александровна; Танько, Наталія Григорівна; Tanko, N. H.; Танько, Наталия ГригорьевнаУ статті розглядається роль предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Глобалізація, соціальна і економічна інтеграція мали значний вплив на формування нових підходів у викладанні іноземної мови, що дозволяє найбільш ефективно вирішувати завдання підготовки в вузах кваліфікованих фахівців у всіх галузях зі знанням іноземної мови, зокрема, мови професії. Досягнення цієї мети забезпечується встановленням безпосереднього зв'язку між іноземною мовою і предметом спеціальності, де іноземна мова використовується одночасно як об'єкт вивчення і як засіб у вивченні предмета.Документ Особливості дистанційного навчання англійської мови студентів медичних ЗВО(2021-03-25) Прийма, Лада Юріївна; Танько, Наталія Григорівна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Прийма, Лада Юрьевна; Танько, Наталия Григорьевна; Шерстюк, Наталия Александровна; Беляева, Елена Николаевна; Pryima, L. Yu.; Tanko, N. H.; Sherstiuk, N. O.; Bieliaieva, O. M.Охарактеризовано особливості дистанційного навчання англійської мови студентів-медиків. Обґрунтовано використання інформаційних технологій. З’ясовано основні інструменти організації синхронного й асинхронного режимів дистанційного навчання.