Перегляд за Автор "Toropova, A. A."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The effect of placental cryoextract on the formation of pathological scars at the intraoperative stage in comparison with the standard method(Полтавський державний медичний університет, 2021-05-07) Toropov, O. A.; Toropova, A. A.; Торопов, Олександр Анатолійович; Торопова, А. А.Improving preventive measures aimed at preventing the formation of pathological scarring of the skin in patients after elective surgery for benign tumors of the head and neck.Документ Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Дубровіна, Олена Віталіївна; Шерстюк, Олег Олексійович; Тарасенко, Яна Альбертівна; Гринь, Володимир Григорович; Горбаченко, Олег Борисович; Торопова, А. А.; Дубровина, Елена Витальевна; Шерстюк, Олег Алексеевич; Тарасенко, Яна Альбертовна; Гринь, Владимир Григорьевич; Горбаченко, Олег Борисович; Торопова, А. А.; Dubrovina, O. V.; Sherstiuk, O. О.; Tarasenko, Ya. A.; Hryn, V. H.; Gorbachenko, O. В.; Toropova, A. A.Автори доводять, що прискорення процесу адаптації студентів, починаючи з 1 курсу, до вивчення об'ємної навчально-методичної інформації в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань до всіх тем практичних занять із 9 навчальних дисциплін при підготовці до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1» підвищить якість медичної освіти студентів стоматологічних факультетів медичних закладів вищої освіти України, що позитивно позначиться на їхній подальшій роботі; Authors prove that the accelerating the process of adaptation of students from the 1-st year of the study to extensive educational and methodological information in combination with daily individual monitoring of test tasks for all the topics of practical classes in 9 academic disciplines when preparing for the licensed integrated exam “Krok 1” will improve the quality of medical education for students of the stomatological faculty in higher medical educational institutions of Ukraine, which will positively affect their further work.