Перегляд за Автор "Tretjak, N. G."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження технологій креативного мислення в навчання студентів клінічній медицині(Київ,«Гнозис», 2008-11-24) Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, E. O.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretjak, N. G.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.В роботі наведені основні принципи технологій креативного мислення та їх застосування в навчанні студентів вищих навчальних медичних закладів. Особлива увага надається формуванню креативного клінічного мислення для успішного вирішення діагностично-лікувальних задач ; В работе представлены основные принципы технологий креативного мышления в их применение в обучении студентов высших учебных медицинских заведений. Особое внимание уделяется формированию креативного клинического мышления для успешного решения лечебно-диагностических задач ; In this article are presented the main principles of creative thinking technologies and its using in students education in high medical schools. Especially attention is devoted to the formation of creative clinical thinking for the successful solution of medical and diagnostic problemsДокумент Интеровисцеральные влияния холецистолитиаза в возникновении коронарной недостаточности и лечения больных(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretjak, N. G.; Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M. O.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.Методом консервативного и хирургического лечения 150 больных желчнокаменной и ишемической болезнью сердца установлена тесная рефлекторная взаимосвязь возникновения стенокардии и изменения ЭКГ у больных холецистолитиазом и абдоминальной формой инфаркта миокарда. Наиболее эффективным методом лечения таких больных является малоинвазивная хирургия, в частности холецистэктомия с использованием для увеличения объема брюшной полости зонтичного ла- паролифта и поддерживающей консервативной терапии ; Методом консервативного і хірургічного лікування 150 хворих на жовчнокам'яну та ішемічну хворобу серця встановлено тісний рефлекторний взаємозв'язок виникнення стенокардії і зміни ЕКГ у хворих холецистолітіазом і абдомінальною формою інфаркта міокарда. Найкращим методом лікування таких хворих є малоінвазивна хірургія, зокрема холецистоектомія з використанням для збільшення черевної порожнини зонтичного лапароліфта і підтримуючої консервативної терапії ; Experience in conservative and surgical treatment of 150 patients with gallstones and coronary heart disease allows to find out strong reflex connection between the development of angina pectoris and ECG changes in patients with chole- cystolithiasis and abdominal form of myocardial infarction. The most effective treatment for such patients seems to be mini-invasive surgery, in particularly cholecystectomy by applying of umbrella laparoretractor to extend abdominal volume and by supportive conservative therapy.Документ Перспективи кредитно-модульної системи в навчанні студентів, магістрантів, аспірантів на кафедрах терапевтичного профілю(Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, 2006-05-01) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretjak, N. G.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I.Основною метою навчання є підготовка фахівців до активної і позитивної ролі в суспільстві. Видами навчальних занять згідно з навчальним планом є лекції, практичні заняття, участь в клінічних конференціях (доповіді, дискусії), клініко-патологоанатомічних конференціях (рецензування), навчально-дослідні дискусії (групові та кафедральні). В основному, всі навчальні програми включають 60 кредитів, але в окремих випадках припускається можливість збільшення кількості кредитів до 75 за рахунок інтенсифікації навчання. Кредити не можна зводити до суто фізичного відвідування практичних занять та лекцій без відповідної добродійної самостійної роботи студента. Для аспірантів та магістрантів рівень компетентності визначається спроможністю до математичного планування наукового дослідження, засвоєння статистичних методів обробки даних, засвоєння методик обстеження, написання розділів магістерської, дисертаційної роботи, проведення патентно-інформаційного пошуку, підготовка презентації, навчання інноваційній діяльності, підготовки доповідей у мультимедійних формах. Практичне приєднання до Болонського процесу потребує модернізації програми відповідно до європейських вимог ; Основной целью обучения является подготовка специалистов к активной и положительной роли в обществе. Видами учебных занятий согласно учебному плану являются лекции, практические занятия, участие в клинических конференциях (доклады, дискуссии), клинико-патологоанатомических конференциях (рецензирование), учебно-исследовательские дискуссии (групповые и кафедральные). В основном, все учебные программы включают 60 кредитов, но в отдельных случаях допускается возможность увеличения количества кредитов до 75 за счет интенсификации обучения. Кредиты нельзя сводить к сугубо физическому присутствию на практических занятиях и лекциях без соответствующей благотворительной самостоятельной работы студента. Для аспирантов и магистрантов уровень компетентности определяется способностью к математическому планированию научного исследования, освоению статистических методов обработки данных, освоению методик обследования, написание разделов магистерской, диссертационной работы, проведение патентно-информационного поиска, подготовки документации, обучение инновационной деятельности, подготовки докладов в мультимедийных формах. Практическое присоединение к Болонскому процессу нуждается в модернизации программы в соответствии с европейскими требованиями ; The main aim of education ispreparation of learnes for an active and positive role in a society. The types of learning activities are: lectures, practical studies, participation in clinical conferences (reports, discussions), clinical and pathologoanatomical conferences (reviewing), study-research discussions (group and cathedral). Basically, all study programs acquire 60 credits, but in exeptional cases it could contein more credits up to 75 by high study. Credits cannot be reduced to especially physical attendance of practical employment (occupations) and lectures without propriate diligent work of the students themselves. For magisters and post-graduate learners, the level of competence is determined by ability to mathematical planning scientific research, to using of statistical methods, techniques of research, writing of magister’s or dissertational work, conducting patents and other information, training of innovational activity, reporting in multimedia forms. Practical connection to Bologna process requires modernization of the programs according to the all European requirements.Документ Теорія катастроф в аналізі порушень ритму і провідності у хворих на повну атріовентрикулярну блокаду(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2006-11-21) Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Вакуленко, Костянтин Євгенійович; Вакуленко, Константин Евгеньевич; Vakulenko, K. Ye.; Латоха, Ілля Олександрович; Латоха, Илья Александрович; Latoha, I. O.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretjak, N. G.Метою дослідження було визначення індивідуальних патогенетичних механізмів ішемічної хвороби серця з повною атріовентрикулярною блокадою за допомогою нелінійного математичного аналізу, зокрема ехокардіоскопічних, електрокардіографічних даних. Цей аналіз дозволив діагностувати у 26 хворих на ішемічну хворобу серця з повною атріовентрикулярною блокадою біфуркації суправентрикулярних і шлуночкових аритмій при атріовентрикулярній блокаді ІІІ ст. Розгляд гіпертрофії шлуночків, передсердь як каустик еліпсоїдних утворень допомогло визначити спрямованість механічного тиску внутрішньо серцевої гемодинаміки, обумовленої порушеннями ритму, провідності. Каустики біфуркаційних суправентрикулярних і шлуночкових аритмій геометрично зіставляли з локалізацією гіпертрофії передсердь та шлуночків. Стик таких кривих у 19 з 26 хворих (P <0,05 відповідно до критерію знаків) - це патофізіологічно-морфологічний максимум впливу атріовентрикулярної блокади. Такий підхід поліпшив якість ехокардіоскопічної, електрокардіографічної діагностики особливостей ремоделювання морфології і електрофізіології серця ; Целью исследования было определение индивидуальных патогенетических механизмов ишемической болезни сердца с полной атриовентрикулярной блокадой с помощью нелинейного математического анализа, в частности ехокардиоскопических, электрокардиографических данных. Этот анализ позволил диагностировать у 26 больных ишемической болезнью сердца с полной атриовентрикулярной блокадой бифуркации суправентрикулярных и желудочковых аритмий при атриовентрикулярной блокаде ІІІ ст. Рассмотрение гипертрофии желудочков, предсердий как каустик эллипсоидных образований помогло определить направленность механического давления внутрисердечной гемодинамики, обусловленной нарушениями ритма, проводимости. Каустики бифуркационных суправентрикулярных и желудочковых аритмий геометрически сопоставляли с локализацией гипертрофии предсердий и желудочков. Стык таких кривых у 19 из 26 больных (P<0,05 согласно критерию знаков)- это патофизиологическо-морфологический максимум влияния атриовентрикулярной блокады. Такой подход улучшил качество эхокардиоскопической, электрокардиографической диагностики особенностей ремоделирования морфологии и электрофизиологии сердца ; The purpose of research was determined individual pathogenetic mechanisms of ischemic heart disease with complete atrioventricular block by means of the nonlinear mathematical analysis, in particular the data of echocardiographical and electrocardiographical study. This analysis has allowed to diagnose bifurcation of supraventricular and ventricular arrhythmias in 26 patients ischemic heart disease with complete atrioventricular blockade. Consideration of ventricular and atrial hypertrophy as caustics of ellipsoid formations has helped to determine an orientation of mechanical pressure of cardiovascular hemodynamics, the caused infringements of a rhythm, conductivity. Caustics of bifurcation of supraventricular and ventricular arrhythmias geometrically compared to localization of a hypertrophy of atriums and ventricules. The joint of such curves at 19 from 26 patients (P<0,05 according to criteria of marks) is a morphological maximum of influence atrioventricular block. Such approach has improved quality of echocardiographical and electrocardiographical diagnostics of features remodeling of morphology and electrophysiology of heart