Перегляд за Автор "Vardanian, A. O."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cучасні підходи до формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів вищих навчальних закладів(2017) Гриньова, Марина Вiкторiвна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Гринева, Марина Викторовна; Варданян, Анаит Оганесовна; Hryniova, M. V.; Vardanian, A. O.У статті досліджуються підходи в процесі формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів вищих навчальних закладів. Визначено, що професійно-мовленнєва компетентність студента – це професійна якість, яка формується в процесі навчання мови. Для досягнення сформованості професійно-мовленнєвої компетентності в процесі навчання виділено такі підходи: системний, проектний, компетентнісний, діяльнісний, міждисциплінарний, індивідуальний, творчий. Окреслені підходи відповідають основним вимогам педагогічного процесу, сприяють успішному формуванню та досягненню позитивного результату в процесі формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів вищих навчальних закладів; В статье исследуются подходы в процессе формирования профессионально-речевой компетентности студентов высших учебных заведений. Определено, что профессионально-речевая компетентность студента – это профессиональное качество, которое формируется в процессе обучения языку. Для достижения сформированности профессионально-речевой компетентности в процессе обучения выделены следующие подходы: системный, проектный, компетентностный, деятельностный, междисциплинарный, индивидуальный, творческий. Обозначенные подходы соответствуют основным требованиям педагогического процесса, способствуют успешному формированию и достижению положительного результата в процессе формирования профессионально-речевой компетентности студентов высших учебных заведений; The article investigates approaches in the formation of professional and speech competence in students of Higher Educational Establishment. It has been determined that the professional and speech competence of student is a professional quality, which is formed in the process of language learning. To achieve the formation of professional and speech competence in learning the following approaches have been identified: system, project, competence-based, activity, interdisciplinary, individual, creative. The system approach is a direction in methodological research based on studying the subject as a whole set of phenomena. Project approach is the implementation teaching strategies, which is the basis of the organization of the educational process in which all participants carry out independent purposeful, efficient research, knowledge processing and updating. Competence approach focuses on the results of educational activities. A special feature of this approach is that as a result is not determined by the amount of received and assimilated information but by the ability of the future expert to use this information and act in various problem situations. Activity approach is a unity of personality and activity, a process aimed at developing human consciousness and its identity as a whole. In terms of activity approach a person acts as an active creativity. Interdisciplinary approach involves the use and integration of analytical methods and structures with more than one scientific discipline for the purpose of in-depth study of a topic or issue. Individual approach is a system of educational actions based on individual characteristics of students in the learning process in order to control the course of mental and physical capabilities. Creative approach aims to stimulate students’ creativity in the cognitive activity. It considerably develops the imagination of students, their observation, creative and critical thinking. Specified approaches meet the essential requirements of educational process, contribute to the successful formation and achievement of positive results in the formation of professional and speech competence in students of Higher Educational Establishment.Документ How not to become a victim of beauty injections?(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Ubozhenok, K. M.; Vardanian, A. O.; Варданян, Анаіт ОганесівнаAging is the main overwhelming problem of majority of women in the age over 35. Time influences facial aging by producing cellular and anatomical changes resulting in the consequential loss of soft tissue volume. With the advent of new technologies, the physician has the opportunity of addressing these changes with the utilization of dermal fillers. In the pursuit of youth, women may neglect their health and natural beauty. So, you have a lot of money, want to look less tired, younger and more attractive, but you’re not ready for a plastic surgery. It’s not a problem anymore. Filler (or beauty injection) is the universal recipe for rejuvenation. There are a lot of options such as botox, hyaluronic and polylactic acids, calcium hydroxyapatite etc.Документ Improving medical english with Youglish video context and Wordclouds.com(Полтавський державний медичний університет, 2023-12-01) Efendiieva, S. M.; Vardanian, A. O.; Slipchenko, L. B.; Prykhodko, Ya. M.; Havrylieva, K. H.; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Приходько, Яніна Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня ГригорівнаThe relevance of the problem addressed in this work lies in the growing importance of effective communication in the field of medicine. Medical professionals worldwide rely on a common language to ensure patient safety and the exchange of vital information. English, as a global lingua franca, plays a pivotal role in this context. The problem of inadequate medical English skills is especially pertinent for non-native speakers aiming to work or study in English-speaking medical environments.Документ Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Dubrovina, O. V.; Bieliaieva, O. M.; Borysova, Z. O.; Kapustianskyi, D. V.; Vardanian, A. O.; Dekhtiar, N. I.; Дубровіна, Олена Віталіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Капустянський, Денис Васильович; Варданян, Анаіт Оганесівна; Дігтяр, Наталія ІванівнаАвторами статті обґрунтовується думка, що систематична підготовка студентів до практичних занять, методично продумана організація роботи з тестовими задачами з бази даних «Крок», регулярне повторення пройденого матеріалу, практична реалізація міжпредметних і міждисциплінарних зв’язків у процесі вивчення дисциплін циклу природничо-наукової підготовки та циклу гуманітарної і соціально-економічної підготовки (професійної орієнтації) таких, як латинська мова і медична термінологія та іноземна мова за професійним спрямуванням, формування у студентів високого рівня самосвідомості, відповідальності та самодисципліни забезпечать якісно нові позитивні результати складання ліцензійних іспитів «Крок»; The authors of the article substantiate the opinion that the systematic preparation of students for practical classes, methodically planned organization of work with test tasks from the “Krok” database, regular repetition of the material studied, practical implementation of intersubject and interdisciplinary links in the process of studying the disciplines of the natural science training cycle and the cycle of humanitarian and socio-economic training (occupational guidance) such as Latin and medical terminology and a foreign language for professional purposes and the formation of high level of selfawareness, responsibility and self-discipline in students will provide qualitatively new positive results in passing licensing examination “Krok”.Документ Діалогічне мовлення як метод комунікативного підходу у контексті підготовки студентів медичних спеціальностей(2015) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.Документ Методи навчання у процесі формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів вищих навчальних закладів(2016) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.У статті розглядаються методи навчання у процесі формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів вищих навчальних закладів, їх переваги та недоліки. На сьогоднішній день існує велика кількість методів викладання іноземної мови. Увага приділена таким методам: комунікативному, граматико-перекладному, прямому, аудіовізуальному та аудіолінгвальному. Визначено, що комунікативний метод є домінуючим. Об’єктом цього методу є сама мова, тобто така методика в першу чергу вчить спілкуватися, передбачає високу активність студентів та залучення до бесіди всіх присутніх в аудиторії; В статье рассматриваются методы обучения в формировании профессионально-речевой компетентности студентов высших учебных заведений, их преимущества и недостатки. Определено, что на сегодняшний день существует большое количество методов для преподавания иностранного языка. Внимание уделено таким методам: коммуникативному, грамматико-переводному, прямому, аудиовизуальному и аудиолингвальному методам. Сделаны выводы о том, что коммуникативный метод является Педагогіка © Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2016 Випуск 5 доминирующим. Объектом этого метода является сам язык, то есть такая методика в первую очередь учит общаться, подразумевает высокую активность студентов и привлечение к беседе всех присутствующих в аудитории; Nowadays there exist a lot of techniques for teaching foreign language. Effective language learning is a pedagogical problem. Moreover, new techniques are regularly developed, so every professor can choose the best suitable method of teaching. Therefore, the goal of this article is to review the basic techniques for students studying English. The study examines the aspects of effective learning of foreign languages. Various methods of teaching foreign languages in universities and factors which have influence on mastering foreign language such as pedagogical, methodical, psychological, physiological and social are discussed in the article. Аttention is paid to the following major methods: communicative, grammartranslation, direct, audio-visual and audio-lingual. Each method is discussed in detail. Today communicative method is a leader along with traditional grammartranslation method. The essence of the communicative method is to create real situations of communication. When playing a dialogue student have the opportunity to put into practice all the acquired knowledge. Grammar-translation method is one of the basic methods in educational system. The disadvantage of it is that students learn the material by heart, without understanding the grammatical features of language and without having skills of translation. The direct method is rarely used, partly due to the lack of native speakers among teachers and because of the low language level of students after school. Audio-visual and audio-lingual methods are not used in pure form, but many professors in universities occasionally teach classes which are based on these methods. For students who do not specialize in the study of languages, these methods are suitable only if they are used when paired with other studying programs. This allows vary the general program and motivate or encourage students. Thus, the conclusion is made that effective foreign language teaching and learning are achieved with well thought-out system of methods which is based on knowledge of individual psychological characteristics of students.Документ Особливості навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладі(2017) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.Стаття присвячена особливостям навчання іноземної мови у вищому медичному навчальному закладі. Досліджено особливості іноземної мови як навчального предмета. Визначено, що професійно-орієнтоване навчання іноземної мови має здійснюватися на основі моделювання змісту професійної діяльності з метою використання можливостей мови при формуванні професійно-мовленнєвої компетентності й на основі моделювання майбутньої професійної діяльності фахівця та її ціннісного наповнення; Статья посвящена особенностям обучения иностранному языку в высшем медицинском учебном заведении. Исследованы особенности иностранного языка как учебного предмета. Определено, что профессионально-ориентированное обучение иностранному языку должно осуществляться на основе моделирования содержания профессиональной деятельности с целью использования возможностей иностранного языка в процессе формирования профессионально-речевой компетентности и на основе моделирования будущей профессиональной деятельности специалиста и ее ценностного наполнения; The article is devoted to the peculiarities of teaching foreign language in higher medical educational establishment. The basic principles of medical education, and features of foreign language as a subject have been investigated. Professionally-oriented foreign language teaching should be based on modeling the content of professional activities for the purpose of use of foreign language in the process of professional and speech competence formation and on the basis of modeling of the specialist’s future professional activity and its valuable content.Документ Особливості професійної іншомовної комунікативної компетентності при підготовці фахівця в сучасному світі(Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2016) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.Документ Проблема визначення рівнів іншомовної мовленнєвої компетентності студентів медичних вузів(2016) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.Стаття присвячена проблемі визначенню рівнів іншомовної мовленнєвої компетентності. У роботі досліджено єдиний міжнародний стандарт, що докладно описує всі складові мови. Увага приділена професійному тесту з англійської мови. Цей тест є міжнародним і оцінює мовні та комунікативні навички фахівців в області охорони здоров’я, які прагнуть отримати практику в англомовному середовищі. Напрямками подальшого дослідження визначено розширення методичної бази з даного питання, використання отриманих даних у сучасній практиці; Статья посвящена проблеме определению уровней иноязычной языковой деятельности. В работе рассмотрен единый международный стандарт, который подробно описывает все составляющие языка. Внимание уделено профессиональному тесту по английскому языку. Этот тест является международным и оценивает языковые и коммуникативные навыки специалистов в области здравоохранения, стремящихся получить практику в англоязычной среде. Направлениями дальнейшего исследования определены расширение методической базы по данному вопросу, использование полученных данных в современной практике; The article deals with the problem of defining levels of foreign language competence. The paper examines the international standard that describes in detail all the components of language. Attention is paid to professional English test. This test is international and it assesses language and communication skills of experts in health care who seek training in English-speaking environment. Areas for future research are defined in the expansion of methodological framework on this issue, use the data obtained in teaching, creating manuals for teachers.Документ Професійно-мовленнєва компетентність як фактор підготовки студентів медичних вузів(2016) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.Стаття висвітлює питання професійної мовленнєвої підготовки фахівців, зокрема медичних працівників. Професія лікаря висуває не тільки певні вимоги до особистості, а й значною мірою визначає таку професійну складову роботи лікаря як уміння продуктивного спілкування. У статті виділена структура компетентності та розглянуто особливості та фактори підвищення взаємовідносин лікаря і хворого в сучасних умовах. Установлено вплив комунікативної компетентності на успішність професійної діяльності лікаря і наявність зв’язку між рівнем розвитку мовленнєвої компетентності професіонала і успіхом його діяльності; Статья освещает вопросы профессиональной речевой подготовки специалистов, в частности медицинских работников. Профессия врача выдвигает не только определенные требования к личности, но и во многом определяет такую профессиональную составляющую работы врача как умение продуктивного общения. В статье выделена структура компетентности и рассмотрены особенности, факторы повышения взаимоотношений врача и больного в современных условиях. Установлено влияние коммуникативной компетентности на успешность профессиональной деятельности врача и наличие связи между уровнем развития речевой компетентности специалиста и успехом его деятельности; Present article highlights the issue of professional speech training of specialists including medical workers. Doctor’s job has certain requirements not only for the individual but it also largely determines such component of professional medical skill as productive communication. The article defines the structure of competence and the peculiarities, ways to increase doctor and patient relationships in the modern world. Communicative competence establishes influence on the success of professional doctor and a link between the level of speech competence and his professional success.Документ Розвиток професійної іншомовної комунікативної компетентності студентів медичних вузів у процесі міжкультурної інтеграції(2016) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.У статті розглядається формування професійної іншомовної комунікативної компетентності студентів медичних вузів, основні недоліки та протиріччя специфіки викладання іноземної мови у вищій школі, визначення рівнів компетентності, мета розвитку та шляхи формування практичних комунікативних навичок під час викладання дисципліни «Англійська мова»; В статье рассматривается формирование профессиональной иноязычной коммуникативной компетентности студентов медицинских вузов, основные недостатки и противоречия специфики преподавания иностранного языка в высшей школе, определение уровней компетентности, цель развития и пути формирования практических коммуникативных навыков во время преподавания дисциплины «Английский язык»; The present article analyzes the formation of foreign language professional communicative competence of medical students, the main shortcomings and contradictions of the specificity of foreign language teaching in higher school, determines the levels of competence, purpose and ways of formation of practical communication skills while teaching discipline “The English language".Документ Складові професійної діяльності лікаря(2017) Варданян, Анаіт Оганесівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Мелащенко, Марина Петрівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Мелащенко, Марина Петровна; Vardanian, A. O.; Efendiieva, S. M.; Melashchenko, M. P.Стаття присвячена питанню професійної діяльності майбутнього лікаря. Оволодіння майбутнім лікарем професійною діяльністю і свідомою професійною поведінкою відбувається через думку й мову, що її виражає. Мета статті – проаналізувати зміст професійної діяльності лікаря щоб допомогти направити формування професійно-мовленнєвої компетентності та наповнити цей процес професійним змістом. У статті доведено, що професійна діяльність сприяє не тільки прояву певних властивостей і якостей людини, а й формує професійні риси особистості, які виявляються в прямій залежності від особливостей професії. У роботі виділено п’ять складових: гностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативну й організаторську, які співвіднесено з професійною діяльністю лікаря. З’ясовано, що майбутні лікарі повинні володіти операційними й концептуальними здібностями. Однак розвинені гностичні, проектувальні, конструктивні, комунікативні та організаторські вміння, роблячи фахівця професіоналом високого класу, є явно недостатніми, оскільки ядром фахівця є не сама діяльність, а мотиваційно-ціннісне ставлення до об’єкта діяльності – людині; Статья посвящена вопросу профессиональной деятельности будущего врача. Овладение будущим врачом профессиональной деятельностью и сознательной профессиональным поведением происходит через мысль и язык, что ее выражает. Цель статьи − проанализировать содержание профессиональной деятельности врача чтобы помочь направить формирования профессионально-речевой компетентности и наполнить этот процесс профессиональным содержанием. В статье доказано, что профессиональная деятельность способствует не только проявления определенных свойств и качеств человека, но и формирует профессиональные качества личности, которые проявляются в прямой зависимости от особенностей профессии. В работе выделено пять составляющих: гностическую, проектировочной, конструктивную, коммуникативную и организаторскую, которые соотносятся с профессиональной деятельностью врача. Выяснено, что будущие врачи должны обладать операционными и концептуальными способностями. Однако развитые гностические, проектировочные, конструктивные, коммуникативные и организаторские умения, делая специалиста профессионалом высокого класса, явно недостаточными, поскольку ядром специалиста является не сама деятельность, а мотивационно-ценностное отношение к объекту деятельности − человеку; The article describes the question of the professional activity of the future doctor. The acquirement of the future physician's professional activities and conscious professional behavior is due to the thought and language that expresses it. The purpose of the article is to analyze the components of the professional activity of the doctor to help guide the formation of vocational competence and to fill this process with professional content. The article proves that professional activity does not promote only the manifestation of certain properties and qualities of a person, but also forms the professional features of the person, which are manifested in direct dependence on the features of the profession. There are five components in our research work such as gnostic, design, constructive, communicative and organizational, which is correlated with the professional activity of the doctor. It is revealed that future physicians should have operational and conceptual abilities. However, developed gnostic, design, constructive, communicative and organizational skills, making a skilled specialist is not enough. So, the core of the specialist is not only the activity, but the motivational-value attitude to the object of activity − the person.Документ Теоретичний аналіз компетентності як ключового поняття педагогіки(Видавництво Астрая, 2018) Гриньова, Марина Вiкторiвна; Гринева, Марина Викторовна; Hryniova, M. V.; Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.У статті досліджено сутність ключового поняття педагогіки – «компетентність», проведено загальний та порівняльний аналіз дефініцій до розуміння компетентності в сучасних наукових дискурсах. Спираючись на розглянуті визначення і використовуючи теоретичний аналіз, визначено, що в контексті дослідження, під компетентністю розуміємо професійну якість, уміння актуалізувати в певній ситуації отримані знання та досвід, у контексті як соціальних, так і професійних ситуацій з урахуванням зовнішніх обставин; В статье исследована сущность ключевого понятия педагогики – «компетентность», проведен общий и сравнительный анализ дефиниций к пониманию компетентности в современных научных дискурсах. Опираясь на рассмотренные определения и используя теоретический анализ, определено, что в контексте исследования, под компетентностью понимаем профессиональное качество, умение актуализировать в определенной ситуации полученные знания и опыт в контексте как социальных, так и профессиональных ситуаций с учетом внешних обстоятельств; The article examines the essence of the key concept of pedagogy – “competence”. General and comparative analysis of definitions towards the understanding of competence in modern scientific discourses has been conducted. Based on the definition considered and using theoretical analysis, it is determined that in the context of the study competence is understood as a professional quality, the ability to actualize the knowledge and experience acquired in a given situation in the context of both social and professional situations, taking into account external circumstances.Документ Удосконалення якості підготовки лікарів у процесі практичного навчання(2016) Синенко, Олена Анатоліївна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Синенко, Елена Анатольевна; Варданян, Анаит Оганесовна; Synenko, O. A.; Vardanian, A. O.У статті розглядається один з найбільш перспективних напрямків покращення практичної підготовки випускників медичних університетів – використання в навчальному процесі симуляторів і тренажерів, що сприяють підвищенню якості навчання студентів.Документ Формування основних груп компетентностей студентів-медиків(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Варданян, Анаіт Оганесівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Варданян, Анаит Оганесовна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Николаева, Наталья Николаевна; Vardanian, A. O.; Efendiieva, S. M.; Nikolaieva, N. M.У статті розглянуто актуальність формування основних груп компетентностей студентів-медиків як засобу модернізації вищої медичної освіти. Автор обґрунтовує необхідність формування досліджуваних компетентностей студентів у складі медичної підготовки, що відбувається у процесі навчання. Описано сутність основоположних компетентностей майбутніх лікарів. З’ясовано, що вирішальним чинником досягнення основних цілей сучасної освіти є формування ключових компетентностей, які необхідні для будь-якої професійної діяльності; В статье рассмотрена актуальность формирования профессиональной компетентности студентов-медиков как средства модернизации высшего медицинского образования. Автор обосновывает необходимость формирования основных групп компетентностей студентов в составе медицинской подготовки в процессе обучения. Описаны основные этапы при формировании компетентностей будущих врачей. Выяснено, что решающим фактором достижения основных целей современного образования является формирование ключевых компетентностей, необходимых для любой профессиональной деятельности; The topicality of formation of professional competence of medical students by means of modernization of higher medical education has been described. The author deals with the necessity of formation of the basic groups of the competences of students as a part of the medical training that occurs in the learning process. The main stages in the formation of competencies of future physicians have been determined. The decisive factor in achieving the main goals of modern education in the formation of key competencies required for any professional activity has been found.Документ Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у студентів-медиків ВДНЗУ «УМСА»(2018) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Мелащенко, Марина Петрівна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Варданян, Анаит Оганесовна; Мелащенко, Марина Петровна; Efendiieva, S. M.; Vardanian, A. O.; Melashchenko, M. P.В статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотиваціюВ статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотивацію; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of HSEE of Ukraine"UMSA" of 1-2 courses, stomatological and medical faculties was conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed. There are also advices for students how to stay motivated and for teachers how to enhance motivation; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшего учебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов ВГУЗУ «УМСА» 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультета. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка. Дано советы для студентов, чтобы оставаться мотивированным и поддерживать мотивацию.Документ Функції та етапи формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів(Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського, 2019) Варданян, Анаіт Оганесівна; Мелащенко, Марина Петрівна; Мелащенко, Марина Петрівна; Vardanian, A. O.; Melashchenko, M. P.; Rozhenko, I. V.Описані функції природи професійно-мовленнєвої компетентності: пізнавальна, інформативна, комунікативна, стимулююча. Визначено, що формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів є багатовекторним, складним процесом наукової, пізнавальної, практичної та контрольно-рефлексивної діяльності, який потребує поетапного навчання, відповідних дій neдaгoгa і студента, оптимального вибору форм, методів, засобів i видів навчальної діяльності. Формування зазначеної компетентності відбувається у три етапи: мотиваційно-пізнавальний, оперативно-конструктивний та продуктивний.Документ Інтерактивний сайт як засіб ресурсно-орієнтованого навчання студентів-майбутніх лікарів(2017) Варданян, Анаіт Оганесівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Vardanian, A. O.