Перегляд за Автор "Vazhnicha, O. M."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pharmacology(Vinnytsya : Nova Knyha, 2018) Bobyrov, V. M.; Vazhnicha, O. M.; Devyatkina, T. O.; Devyatkina, N. M.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Важнича, Олена Митрофанівна; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Дев'яткіна, Наталія МиколаївнаThe textbook for students of higher medical establishments of the 4th level of accreditation has been written according to Pharmacology syllabusand addressed to English-speaking students.The textbook contains main chapters of Pharmacology, outlines the characteristics of medicinal drugs based on modern data concerning their mechanisms of action and usage. Підручник для студентів вищих медичних навчальних закладів III-ІV рівня акредитації складено згідно з програмою з фармакології та адресовано студентам англомовною формою навчання. В підручнику викладено основні розділи фармакології, наведено характеристику лікарських засобів з урахуванням сучасних поглядів на їх механізми дії та застосування.Документ Використання сучасних статистичних програм при дослідженні системних механізмів дії стреспротективних засобів(2004) Луценко, Руслан Володимирович; Важнича, Олена Митрофанівна; Луценко, Руслан Владимирович; Важничая, Елена Митрофановна; Lutsenko, R. V.; Vazhnicha, O. M.Мета роботи – обґрунтувати доцільність використання методів системного аналізу при доклінічному дослідженні фармакологічних засобів із стреспротективною дією.Документ Особливості навчання англомовних студентів-медиків за умов карантину: реалії та проблеми(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Дев'яткіна, Наталія Миколаївна; Важнича, Олена Митрофанівна; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Дев'яткін, Олександр Євгенійович; Devyatkina, N. M.; Vazhnicha, O. M.; Devyatkina, T. O.; Devyatkin, O. Ye.На прикладі викладання фармакології розглядаються й аналізуються основні елементи, переваги й недоліки дистанційної освіти англомовних студентів-медиків у період тривалого карантину, а також прогнозуються перспективи такого навчання.Документ Технологія оцінки чутливості еталонних штамів мікроорганізмів до комбінованої дії ефірних олій і мексидолу(2021) Лобань, Галина Андріївна; Боброва, Нелля Олександрівна; Дев'яткіна, Наталія Миколаївна; Балюк, Олена Євгенівна; Важнича, Олена Митрофанівна; Loban, G. A.; Bobrova, N. O; Devyatkina, N. M.; Balyuk, O. E; Vazhnicha, O. M.Комбінування ефірної олії з мексидолом майже закономірно збільшувало чутливість еталонних штамів стафілококу і кишкової палички до цих засобів, що було подібно до здатності мексидолу посилювати чутливість цих мікроорганізмів до антибіотиків. Оскільки ад’ювантна дія мексидолу стосувалася багатьох олій з різним хімічним складом, важко пов’язати її з певним класом сполук (монотерпени, терпеноїди, оксиди терпеноїдів та інші), що визначають механізм дії ефірних олій. Беручи до уваги здатність мексидолу змінювати в’язкість клітинних мембран і регулювати функціонування мембранозв’язаних комплексів у макроорганізмі, можна припустити, що він полегшує розподіл ефірних олій в ліпідних компонентах клітинної стінки та ліпідах мембран бактеріальних клітин, збільшуючи в такий спосіб чутливість мікроорганізмів до цих, як прийнято вважати, мембранотропних агентів, які зумовлюють бактерицидну дію завдяки порушенню цілісності клітинних мембран бактерій і витоку електролітів.Документ Інтерналізація знань з фармакології за умов кредитно-модульної системи навчання(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, 2013) Бобирьов, Віктор Миколайович; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Важнича, Олена Митрофанівна; Колот, Еліна Георгіївна; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Бобырев, Виктор Николаевич; Девяткина, Татьяна Алексеевна; Важничая, Елена Митрофановна; Колот, Элина Георгиевна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Чечотина, Светлана Юрьевна; Bobyrov, V. M.; Devyatkina, T. O.; Vazhnicha, O. M.; Kolot, E. G.; Lutsenko, R. V.; Sidorenko, A. G.; Chechotina, S. Yu.У статті аналізуються загальні питання, що стосуються інтерналізації, зокрема інтерналізації професійно-орієнтованих знань студентами вищих навчальних закладів. На прикладі вивчення фармакології студентами-медиками автори розкривають системно-стратегічні, змістовно-педагогічні та суб’єктно-особистісні умови інтерналізації знань за умов кредитно-модульної системи навчання. В статье анализируются общие вопросы, касающиеся интернационализации, в частности интернализации профессионально-ориентированных знаний студентами высших учебных заведений. На примере изучения фармакологии студентами-медиками авторы раскрывают системно-стратегические, содержательно-педагогические и субъектно-личностные условия интернализации знаний в условиях кредитно-модульной системы обучения. Some general issues relating to internalization including the internalization of professionally oriented knowledge by the students in higher education are analyzed in the article. The authors use pharmacology teaching to medical students to reveal systematic and strategic, content-pedagogical and subject-personal preconditions to internalization of knowledge under the credit-module system.