Перегляд за Автор "Vonsovych, Lidiya"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Показники ефективності проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, Україна, 2020-03) Кундій, Жанна Петрівна; Стрельніков, Віктор Юрійович; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Kundii, Zhanna; Strelnikov, Victor; Vonsovych, LidiyaСхарактеризовано проєктувальну майстерність як тісно пов’язану з педагогічною діяльністю функцію викладача закладу передвищої освіти, обґрунтовано важливість проєктувальних знань, умінь і навичок. Наголошено, що проєктуванням є операційна система впливів, яка робить навчально-виховний процес достатньо прогнозованим і керованим, як можливу модель взаємодії суб’єктів, коректування якої здійснюється на основі педагогічного передбачення, прогнозування процесу взаємодії та його результатів. Визначено критерії і показники проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти: самостійність, професійно зорієнтоване мислення, творче ставлення до проєктувальної діяльності, ціннісна орієнтація на проєктувальну діяльність, рівень розвитку професійних якостей і здібностей, уміння проєктування дидактичних систем із використанням перспективних інноваційних та інформаційних технологій. Проєктувальну майстерність викладачів закладів передвищої освіти визначено ефективною, якщо розроблені ними проєкти: не вимагають додаткових ресурсів; можуть застосуватися іншими викладачами, не залежновід досвіду й проєктувальної майстерності; мають потенційні можливості зниження витрат на їхню реалізацію без втрати якості «продукту».Документ Інноваційний підхід до методики викладання дисциплін у закладах фахової передвищої освіти(Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського, 2022-11-17) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Vonsovych, LidiyaНа основі вивчення творчої спадщини Григорія Сковороди доцільно сформулювати рекомендації, дотримання яких у закладі фахової передвищої освіти дає зростання ефективності навчання здобувача освіти, на що спрямовувалися наші попередні дослідження [5, с. 34–44; 12, с. 36–42; 14, с. 34–44]. Великий вплив на ефективне засвоєння студентом закладу фахової передвищої освіти навчальної інформації має інноваційний підхід до методики викладання дисциплін. Інновації створюють певну мотивацію до отримання сучасних знань. Оскільки світ не стоїть на місці, а кожний день приносить принципово нові та більш досконалі технології, які полегшують життя людини, то мають разом з ними розвиватися і суб’єкти освіти. Інноваційні освітні методики і технології викладання досліджують вітчизняні вчені, зокрема, аналізуються умови, напрями інноваційного розвитку освіти (В. Андрущенко [1, с. 5–13]), шляхи модернізації освіти в сучасних умовах (Ю. Колісник-Гуменюк [4]), інноваційні технології навчання і методики викладання дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти (Д. Гладков [2], Л. Лебедик [2; 3; 6–9; 14], Ж. Кундій [5], У. Павелкіна [11], В. Стрельніков [5; 8; 9; 11–15], М. Стрельніков [8]) та ін.). Так, дослідники зазначають, що термін «інноваційні технології навчання» у буквальному розумінні «не нове» (від лат. in – префікс, що означає заперечення, novation, – оновлення, зміна – нововведення), однак мають визначатися як такі, що є не лише новими, а такими, що заперечують вже наявні.