Перегляд за Автор "Vorobjov, Ye. O."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження основних положень Болонського процесу в післядипломну освіту лікарів(Тернопіль ТДМУ "Укрмедкнига", 2009-10-29) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I. M.; Давиденко, Ганна Миколаївна; Давыденко, Анна Николаевна; Davidenko, G. M.; Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Марченко, Алла Володимирівна; Марченко, Алла Владимировна; Marchenko, A. V.Документ Креативне мислення як інноваційна технологія при впровадженні кредитно-модульної системи в удосконаленні сучасного процесу навчання(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, «Укрмедкнига», 2010-05-20) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I; Кудря, Ірина Павлівна; Кудря, Ирина Павловна; Kudrya, I. P.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretyak, N. G.Болонський процес - це глибока освітня реформа, що передбачає зміну самого характеру навчального процесу у вузах, основним завданням якого є навчити людину мислити, навчатися, формувати міцну мотиваційну сферу, спрямовану на самоосвіту. Креативне мислення, як інноваційна технологія, сприяє наданню системі кредитних одиниць найважливішої ролі у вдосконаленні системи об’єктивної оцінки якості знань. Впровадження кредитно-модульної системи є визначальним чинником оптимізації системи навчання у вищих навчальних закладах ; Болонский процесс - это глубокая образовательная реформа, предусматривающая изменение самого характера учебного процесса в вузах, основной задачей которого является научить человека мыслить, учиться, формировать прочную мотивационную сферу, направленную на самообразование. Креативное мышление, как инновационная технология, способствует предоставлению системе кредитных единиц важнейшей роли в совершенствовании системы объективной оценки знаний. Внедрение кредитно-модульной системы-важный фактор оптимизации системы обучения в высших учебных заведениях ; Bologna process - a profound educational reform, which involves changing the very nature of the educational process in higher educational institutions, whose primary purpose is to teach man to think, learn, build strong motivatio scope, aiming at self-education. Creative thinking, as an innovative technology that helps provide the system of credit units essential role in improving the quality of objective knowledge. Introduction of credit-modular system is an important factor in optimizing the system of teaching in higher education.Документ Кредитно-модульна система та навчання студентів, магістрантів, аспірантів на кафедрах терапевтичного профілю: сьогодення і перспективи(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2006) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretiak, N. G.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I.; Соломатіна, Лариса Вікторівна; Соломатина, Лариса Викторовна; Solomatina, L. V.Нині основним джерелом інформації щодо застосування кредитно-модульної рейтингової системи є документація, запропонована в електронній формі через інтернет освітнім порталом України, та наукове видання А.В. Підаєва, В.Г. Передерія «Болонський процес в Європі» (2004)Документ Методи контролю знань студентів та їх оптимізація на кафедрі факультетської терапії(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2006) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.Питання оптимізації та вдосконалення навчального процесу постійно перебувають у центрі уваги викладачів кафедри факультетської терапії. Необхідність підвищення якості підготовки фахівців в умовах змін соціально-економічних відносин розвитку суспільства визначає пошук нових форм і методів організації навчального процесу, застосування прогресивних технологій навчання та їх контролю.Документ Перспективи кредитно-модульної системи в навчанні студентів, магістрантів, аспірантів на кафедрах терапевтичного профілю(Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, 2006-05-01) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretjak, N. G.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I.Основною метою навчання є підготовка фахівців до активної і позитивної ролі в суспільстві. Видами навчальних занять згідно з навчальним планом є лекції, практичні заняття, участь в клінічних конференціях (доповіді, дискусії), клініко-патологоанатомічних конференціях (рецензування), навчально-дослідні дискусії (групові та кафедральні). В основному, всі навчальні програми включають 60 кредитів, але в окремих випадках припускається можливість збільшення кількості кредитів до 75 за рахунок інтенсифікації навчання. Кредити не можна зводити до суто фізичного відвідування практичних занять та лекцій без відповідної добродійної самостійної роботи студента. Для аспірантів та магістрантів рівень компетентності визначається спроможністю до математичного планування наукового дослідження, засвоєння статистичних методів обробки даних, засвоєння методик обстеження, написання розділів магістерської, дисертаційної роботи, проведення патентно-інформаційного пошуку, підготовка презентації, навчання інноваційній діяльності, підготовки доповідей у мультимедійних формах. Практичне приєднання до Болонського процесу потребує модернізації програми відповідно до європейських вимог ; Основной целью обучения является подготовка специалистов к активной и положительной роли в обществе. Видами учебных занятий согласно учебному плану являются лекции, практические занятия, участие в клинических конференциях (доклады, дискуссии), клинико-патологоанатомических конференциях (рецензирование), учебно-исследовательские дискуссии (групповые и кафедральные). В основном, все учебные программы включают 60 кредитов, но в отдельных случаях допускается возможность увеличения количества кредитов до 75 за счет интенсификации обучения. Кредиты нельзя сводить к сугубо физическому присутствию на практических занятиях и лекциях без соответствующей благотворительной самостоятельной работы студента. Для аспирантов и магистрантов уровень компетентности определяется способностью к математическому планированию научного исследования, освоению статистических методов обработки данных, освоению методик обследования, написание разделов магистерской, диссертационной работы, проведение патентно-информационного поиска, подготовки документации, обучение инновационной деятельности, подготовки докладов в мультимедийных формах. Практическое присоединение к Болонскому процессу нуждается в модернизации программы в соответствии с европейскими требованиями ; The main aim of education ispreparation of learnes for an active and positive role in a society. The types of learning activities are: lectures, practical studies, participation in clinical conferences (reports, discussions), clinical and pathologoanatomical conferences (reviewing), study-research discussions (group and cathedral). Basically, all study programs acquire 60 credits, but in exeptional cases it could contein more credits up to 75 by high study. Credits cannot be reduced to especially physical attendance of practical employment (occupations) and lectures without propriate diligent work of the students themselves. For magisters and post-graduate learners, the level of competence is determined by ability to mathematical planning scientific research, to using of statistical methods, techniques of research, writing of magister’s or dissertational work, conducting patents and other information, training of innovational activity, reporting in multimedia forms. Practical connection to Bologna process requires modernization of the programs according to the all European requirements.Документ Сучасні технології навчання в підготовці медичних кадрів у клініці внутрішніх хвороб(Вищий державний навчальний заклад України "Українська державна стоматологічна академія", 2008) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretiak, N. G.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, S. I.