Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Yemelianenko, H. D."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Strategies of development of philosophy of education and science in the XXI century
    (State higher education institution «Donbas State Pedagogical University», 2024) Абизова, Лариса Віталіївна; Ємельяненко, Г. Д.; Радзієвська, О. В.; Yemelianenko, H. D.; Abyzova, L. V.; Radziievska, O. V.
    The textbook was created on the basis of the experience of teaching the discipline "Philosophy of Education and Science" at the State Educational Institution "Donbass State Pedagogical University". The textbook deals with the initial concepts and problems of the philosophy of education and science, the methodology of scientific knowledge, the emergence of science and education in the development of culture and civilization, the differences between science and other forms of knowledge, the analysis of the structure and dynamics of scientific knowledge, the historical changes in the types of scientific rationality, the social and cultural conditioning of scientific research. The textbook is addressed to master's students, graduates, teachers and everyone who is interested in studying the Philosophy of Education and Science. Навчальний посібник створено на основі досвіду викладання навчальної дисципліни «Філософія освіти і науки» у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». В посібнику висвітлюються вихідні поняття і проблеми філософії освіти і науки, методологія наукових знань, виникнення науки і освіти у розвитку культури та цивілізації, відмінності науки від інших форм знання, аналіз структури та динаміка наукового знання, історичні зміни видів наукової раціональності, соціокультурна обумовленість наукових досліджень тощо. Посібник адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам, всім, хто цікавиться вивченням філософії освіти науки.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок