Перегляд за Автор "Yufymenko, V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Контраст взірцевої та реальної компетентнісних моделей мовленнєвої особистості сучасного лікаря-стоматолога(Видавничий дім "Гельветика", 2021-07) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Юфименко, Вікторія Георгіївна; Leshchenko, T.; Zhovnir, M.; Yufymenko, V.Праця присвячена проблемам стоматологічного дискурсу. У пропонованій статті акцентовано на тому, що тотальна глобалізація, євроінтеграція, зростання інтересу до міжнародної співпраці зумовлюють появу нових завдань в усіх сферах суспільного життя й окреслюють коло інноваційних підходів до їх вирішення. У цій статті зосереджено увагу на системі охорони здоров’я, без повноцінного й злагодженого функціонування якої неможливі існування і подальший розвиток інституту держави загалом. У полі зору авторів розвідки – стоматологія. Авторками праці визначено теоретико-методологічні основи вивчення колективної мовної особистості сучасного лікаря-стоматолога в контексті розвитку загальних мовних фахових практик і дискурсології, акцентовано на тому, що наукові тексти стоматологічного дискурсу вкрай цінні для розвитку медицини. Указано на брак компетенції володіння науковою мовою, передовсім лексико-граматичним і стилістичним рівнями, і пізнання особливостей функціонування наукового стилю в мові стоматології. Крім цього, вивчено реальну компетентнісну модель мовної особистості лікаря-стоматолога. Проаналізовано стрижневі узуальні відмінності між реальною і взірцевою компетентнісними моделями мовної особистості сучасного стоматолога. Дослідження виконано в межах антропоцентичної наукової парадигми. У праці використано описово-аналітичний метод, загальнолінгвістичний метод наукового опису, метод порівняння, апельовано й до спеціальних лінгвістичних методів і прийомів, зокрема дискурс-аналізу. Авторами було з’ясовано, що ідеальна і взірцева компетентнісні моделі мовленнєві особистості лікаря-стоматолога різняться. Їх поєднує той факт, що рівні опанування базовими мовними нормами й засвоєння правил функціонування мови в різних сферах суспільної діяльності низькі, а вправність послуговування ними на практиці (як і вміння нормативно вмотивовано вибудовувати свій усний і писемний фаховий дискурс) не на належному рівні. У праці показано, що пароніми викликають неабиякі труднощі в науковців, а контекстуальне зближення різних за семантикою слів призводить до смислових огріхів і некоректної інтерпретації наукової інформації.Документ Продуктивна технологія опанування наукового стилю української мови в післядипломній освіті стоматологів(м.Харків НУЦЗ України, 2017) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Юфименко, Вікторія Георгіївна; Yufymenko, V.Висвітлено окремі елементи продуктивної технології опанування наукового стилю української мови на післядипломному етапі освіти стоматологів у процесі роботи над труднощами перекладу стоматологічної лексики.Документ Індивідуальна робота іноземних студентів за вимогами кредитно-модульної системи як складова вивчення предмета "Українська мова за професійним спрямуванням"(Тернопіль:ТДМУ "Укрмедкнига", 2013) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Юфименко, Вікторія Георгіївна; Самойленко, Ірина Володимирівна; Leshchenko, T. O.; Yufymenko, V.Нині надзвичайно важливо в майбутніх іноземних фахівців – медиків виробити потребу в індивідуальному самостійному опануванні українською мовою (за професійним спрямуванням), навчити їх творчо застосовувати засвоєні знання в нових ситуаціях, користуватися довідковою літературою, робити переклад, готувати доповіді, брати участь у конференціях, оформляти медичну документацію тощо; Today it is extremely important to the future of foreign medical specialists to work out the need for individual self-mastery of the Ukrainian language (in professional direction), to teach them how to creatively apply the received knowledge in new situations, to use reference books, do translate, prepare reports, participate in conferences, issue the medical documentation, etc.